- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Aliexpress tapasztalatok
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz bul07 #174494 üzenetére
Sajnálom, de nincs Google accom, próbálok a lehető legjobban kimaradni a "googleből"
A keresőt meg a youtubeot persze használom (mit tudok tenni...), de azokat is fiók nélkül.
OneDrive link ide feltöltöttem, elvileg nyilvános.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #174527 üzenetére
Az autóval?
Na de kérem!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #174699 üzenetére
Szerintem tankold tele valami rendes benyával, melegítsd be rendesen, aztán hadd menjen.
Ha jól emlékszem te ráadásul Pécs környéki vagy, 2-3x megkergeted felfele úgy ahogy illik, aztán neked is jó lesz meg az autónak is...Azért csak ésszel, főleg ha nyálkás az út! Van ott elég fekete tábla...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz diegho #174788 üzenetére
Utasként ültem egyben ~200km-en át.
Vicces volt látni a lassan 20éves Bora Variantom belső világítótestét az alig néhány hónapos autóban.
Sajnos a belső igen gyenge volt számomra, bár én talán kicsit "háklisabb" vagyok a belterekre az átlagnál. Számomra fontos, hogy miben kell ülni, mit kell nyomkodni, etc.
Azt is érdemes megemlíteni, hogy -szerintem- pont a belsőkön próbálnak a gyártók pénzt fogni. Nem csak a konszern, az összes gyártó. Az Aronánál drágább és komolyabb autókban is látni gyenge belsőket. Nem is elsősorban a műszerfal, hanem pl. az ajtókárpitok illetve a kevésbé szem előtt lévő részekre gondolok.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz daniel2121 #174807 üzenetére
Mindegy, mert kb. egyetlen karosszériaelem sem egyezik.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz yodamester10 #174818 üzenetére
Használd egészséggel, balesetmentesen!
Te kaposvári vagy?
Majd a jöhet kép az autóról isdaniel2121: Nekem nem kell elhinned, nézz képeket googleban 2012-es Golf 6-ról és Plus-ról. Nézd meg pl. a sárvédő felső sarkát a tükörnél, köze nincs a kettőnek egymáshoz.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175049 üzenetére
Gyönyörű az autó, használd egészséggel!
Jelenlegi autóhasználatomra pont ideális lenne, még tölteni is tudnám ingyen, ill. 5perc gyaloglásért
Talán csak a felnikbe tudnék belekötni. Tudom hogy eco, meg gyári, de nekem nagyon nem passzol rá. Egyvalamiről azért homályosíts fel kérlek! Mégpedig a műszercsoportról, azon belül is a bal "féltekéről". Lehet hülyének fogok tűnni, de akkor sem értem a nagy számlapon az osztást 0-10-ig.
A kicsi, a vízhőfokmérő helyén -gondolom- az a belső égésű fordulatszáma. A nagyon is világos hogy igazából egy állapotjelző, azaz azt mutatja hogy mikor van áramhasználat, rekuperáció, de ez a 10-es osztás számomra kérdőjel.
Hőmérsékletekről (víz, olaj) az MFA ad valami információt?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175051 üzenetére
Köszi, másodszor megnézve most már látom, egyből össze is áll a dolog.
Felni témában meg a lényeg hogy neked tetsszen. Gazdasági szempontból biztosan előnyös, és még a komfortot is emeli.
Ennél mi van akkor, ha tempósabb villanyos haladásnál kezd kifogyni a Coulomb? Csont hidegen be fogja indítani a benzinmotort, egyből magas fordulatra ha a helyzet úgy kívánja?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175053 üzenetére
Értem, tetszik hogy előre be lehet kapcsolni, akár (villanyról)menet közben. Ezek szerint viszont nem "hülyebiztos", értem ez alatt azt, hogy aki ezt nem teszi meg, annak rá fogja indítani. Oké hogy 130-nál csak 2500-at forog, de egy turbómotornak, vagyis inkább a turbónak nem hinném hogy ez jót tesz így hirtelen. Főleg nagy hidegben. Valami "bemelegítési fázist" vagy hasonlót illett volna kitalálnia a mérnököknek.
Ettől függetlenül nagyon csorog rá a nyálam, meg az A3 e-tronra is.
szerk.:
molnarpeter: D6-nál tudom, annak nagyon utána néztem egy időben, nagyon meg voltam érte "őrülve". Ma már nem biztos hogy kéne... Az pl. azt is nézi hogy mikor tankolt a delikvens utoljára, és nem engedi hogy megrohadjon a cefre a tankban.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #175107 üzenetére
Jajj, most ugrott be, az egyik társasháznál a közelben.
Pezsó 307, 5ajtós. Szoktam látni a tulajt, állandóan azt a klozetet szögeli a ház előtt. Szerintem több benne a led mint a Lumenet raktárában.
Na de a közelmúltban feltette az "I"-re a pontot. Felekecselt egy led -nem is tudom- fényhidat a hátsó lökhárító aljára, a koptatóra. Tolatólámpának. Olyasmit, mint amit a terepjárókra szokás manapság pakolni, a tetőre meg a gallytörőre.
Ráadásul eléggé lefele is van fordítva, szerintem az utat akarja felszárítani vele mikor tolat. El nem tudom képzelni hova kell neki ez a csoda, mivel a parkolóhelye -a társasháznál amiben lakik- konkrétan egy egyszerű, az útra merőleges, széles, normális parkolóhely.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Boldog Újévet kívánok mindenkinek!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ilyen OBD-s "mütyűrökből" van olyan, ami iOS eszközökkel stabilan működik?
Gondolom a Bluetooth-osak nem nagyon, inkább csak a Wi-Fi-sek. Akkor viszont nincs net amíg használatban van...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #175580 üzenetére
Mivel pont ez a téma, azt meg tudnád nekem mondani, hogy az Öreglánynál mi az előírt időintervallum?
Én 5 évről tudok (vagy 90ezer km)
A legutóbbi vezérléscsere is 5év eltelte után volt, de 90k km még nem volt benne. (ugye télen nagyon keveset ment az autó meló miatt, volt hogy 5hónap alatt talán 3000km ment bele)[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #175586 üzenetére
Köszi, de időt itt sem ír, csak az ismert 90k km-t.
Igaz ebben a pdf-ben még a motorkódom sem szerepel, a többi adagolós keresztmotor-kódot néztem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #175589 üzenetére
2001 Bora Variant, ASV, alias Öreglány
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #175598 üzenetére
Köszi!
Ezeket az adatokat tudom én is, 5év/90k-t tartom. 5 évre volt mindig cserélve, mivel télen nagyon keveset ment mindig az autó, így sosem értem el a 90k km-t. Mindig minőségi cucc lett belerakva (INA-Hepu) és nem nagyon látszott az elhasználódás, 60-70k km körüli futás után.
Volt hogy kicsit pazarlásnak éreztem, de persze tudom hogy ez egy ilyen világ és semmi szívfájdalom nélkül fizettem a vezérléscserét.
Az erősített INA szettet nem sikerült legutóbb megtalálnom, és az alkatrészesnek sem. A következőre megpróbálok azt szerezni, csak ekkora futásnál meg már a vízpumpától félnék.Lehet én vagyok a hülye hogy ezen aggódok, jó magyar szokás szerint legolcsóbbat bele oszt hadd menjen...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Kiskokó #175790 üzenetére
Gondolj bele, az az 5.0 V10 szívóban is tudott ~500pacit, 2turbóval meg 560-at... Véleményem szerint az 5.2 szívó eléggé csúcsra van járatva azzal a teljesítménnyel. Mindeközben a 5.0 két turbóval az RS6-ban -mondjuk úgy- le van fojtva. Mint ismert gyári konfiggal is bőven van benne tartalék. Szóval lehetne ott sokkal nagyobb szám is a Le értéknél, ezáltal jóval kisebb a 0-100nál.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
Szűrő témában azért várjátok meg K Norbit
Purflux gázolajszűrőre annyit tudok mondani, hogy kisebb volt az átmérője a Mann-nál. De annyival, hogy tökig húzva a csavart is beesett a tartójában. (Ugye házas szűrőről beszélünk) Hosszabb menet kellett a csavarra. Persze a hatos menetmetsző halott volt, így mehettem kuncsorogni menetmetszőért azon a gyönyörű, novemberi vasárnap estén. Nem égett a pofám semmit... Nem baj, legközelebb megint Mann lesz.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Nekem az eleje nagyon i30, a kombi hátulja meg kicsit ProCeed. Kár érte.
Emellett nagyon sajnálom, hogy az új MQB modellekkel is beállt a konszern abba a sorba, ahol a fűtés/szellőzés vezérlője megszűnik az ismert formában.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tibbike01 #176527 üzenetére
Ford belső még soha nem nyerte el a tetszésemet, most rá is kerestem az új Fókáéra: egy fokkal talán jobb, de ez sem.
Persze ízlésről nem fogunk vitatkozni!Számomra nagyon fontos egy autóban a belső, lévén azt többet látom, érintkezek vele, etc. A konszern modelljeinek belseje -egy-két kivételtől eltekintve persze- eddig nagyon bejöttek. A legújabbak sem rosszak képek alapján, bár én kicsit maradi vagyok bizonyos dolgokban. Nekem kéne a rendes fűtés/klímakonzol, normális világításkapcsoló, meg pár apróság. Tudom, így olcsóbb, a többségnek ez kell etc. etc.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #176598 üzenetére
Faceliftes 1,9-et nagyon nehéz lesz, hát még BXE-t. Azokat már nyugaton nem is forgalmazták, ezért nincs behozott sem belőle. Itt keleten még el tudták sózni DPF nélkül. Na de ki vett 2008-9 környékén kicsi országunkban "prémium kompaktot"? Sajnos nagyon kevesen. Én is ilyet akartam, de nem jött össze.
Emellett azért nagyon vastagon fog a ceruza is. Amiket én néztem azok simán 2,5m felett voltak, és közel sem tökéletesek. Tudták a tulajok mit árulnak, szép lassan azért el is kelt mind. De könyörgöm, 3m-ért már van Golf 7...A 8P Facelift azért nem csak az index volt. A komplett front más, a hátsó lámpák, műszerfal+óracsoport meg egy rakat apróság. Sőt igazából két Facelift volt, de a másodiknál már tényleg nem volt miből meríteni. Csak a krómcsík a kilincseken, meg a légbeömlők a lökhárítóban.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #176616 üzenetére
Én is nagyon rá voltam, de már letettem róla, főleg az árak miatt. Szvsz túl van árazva a legtöbb amiben BXE van. Jól el lehet sütni, hogy ebben még nincs DPF, keveset eszik és aránylag új. Jettából elég sok van pl. ha valaki buik a sedan formára, a facelift Octavia kettőben nem vagyok biztos, hogy van-e.
A3 8P-re visszakanyarodva, ha a single frame-t belevesszük akkor igazából 3 facelift van. De osztott hűtőrácsos csak 3 ajtósból volt, és az is csak az első 1-2évben. Itt jól áttekinthető a dolog, egy nagyon pici némettudás kell csak.
A lényeg, hogy nagyon sokat változott a 8P a modellciklus alatt.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz 1stVikman #178425 üzenetére
Keret: 5Q0 907 561 (A;B is lehet utána, esélyesen alvázszámfüggő)
Takaró: 5G0 917 225 AÉn márkakerbe mennék értük, alvázszám tudatában biztos jót fognak adni. Bár Aliexpressen is lehet kapni. A szenzort muszáj lesz kalibrálni összeszerelés után.
szerk.: a kép alapján a keret szerintem sértetlen, de hasonlítsd össze te is netes képekkel! Csak a takaró meg nem lehet olyan drága. Azt pedig csak felpattintod, még kalibrálni sem biztos hogy kell.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz 1stVikman #178430 üzenetére
Az lehet mert elírtam... bocsi , szóval a helyes cikkszám 5G0 907 225 A
Szerintem!! gyári az Alin 22€ linkCsak a keret cikkszáma: 5G0 998 561
A keretet mindenhol 50-60€ körül látom. A lökhárító-sérülést is hozzá számolva lehet jobban jársz azzal a cascoval.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz aero. #178493 üzenetére
Most néztem meg és meg kell mondanom tetszett a termék. Pedig számomra megosztó a szerző.
Az autók is rendben voltak.
A Touaregnél vicces volt az a "logógyüjtemény", a kulcs meg egyenesen szánalmas. Maga az autó viszont elég rendben van, a belső pedig -főleg Touareghez képest- kivételesen szép és jó állapotnak örvend.
A Q7 pedig... az tényleg gyönyörű, kívül-belül, a videó alapján persze. Azért az illik megjegyezni, hogy ennél feljebb nem volt már Q7, mondhatni ez a non plus ultra. A szín, a külső állpota nagyon tetszett, a belső pedig valami fantasztikus volt. Pedig 300k felett volt a méter. Az pedig, hogy eddig csak egy szervóolaj-hűtőt kellett csak cserélni benne eléggé meglepett.Én is sokkal szívesebben olvastam volna egy jó hosszú írást, egy hatalmas adag jó minőségű fotóval. Akár külön-külön is a két autóról.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz i-sti #178774 üzenetére
Mondjuk ez a szegény ez pont nem behozott, de igen, nálunk még a 120-as Skoda is highline.
A linkelt autónak amúgy pont annyi eredetvizsgája volt eddig mint műszakija, valamint csak idén kétszer is volt károkozó.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #178883 üzenetére
Helyes, én sem engedném még el a kezét. (Igaz, rám nem biztos hogy érdemes hallgatni, tudván hogy én minek a kezét fogom, még mindig... )
Amúgy "rendelsz" még? Vagy a becsuktad, esetleg be kellett csuknod már a kaput?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
No Offense, de nem értem hogy mi a gond a VW lámpakapcsolóval. Én kicsit mondjuk maradi vagyok ilyen dolgokban (rendes fűtéskonzolt szeretek, etc.), de nekem ez az alkatrész teljesen rendben van így ahogy van. Egyszerű, logikus, működik, jó helyen van. Az indexkapcsoló végére rakott forgatós, na én azt tartom egy ótvar megoldásnak.
A Golf VIII-é nem lenne rossz, de miért kell érintősnek lennie? (jah, tudom, így olcsóbb)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #178967 üzenetére
A két autó azonos padlólemezre épül. (+Polo 6R, Audi A1)
Ilyen Fábiája volt egy kollégámnak. Egyszer Obertauernbe menet felfelé szó szerint átestem hozzá az anyósülésről. Elfelejtettem övet húzni, pedig mindig használom.
Az Ibiza ülése ránézésre is jobb, a második amit linkeltél Kaposvárról, az pedig főleg. Maga az autó sem tűnik rossznak, egy szempillantást biztos megérne.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #178986 üzenetére
A magyar rendszámos matrica is ott van a szélvédőn, csak nem lehet az első és az utolsó karaktert leolvasni. Most próbálom neked lekérni a lehetőségeket, de a JSZP persze megint szar... hihetetlen ez is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bulikavagyok #178988 üzenetére
Ahh, köszi! Én naiv be sem próbáltam az RPC-t mert gondoltam még nem tarthatunk ott. Hát nagyon nem, SPC-nél nem tartunk még Fogy szépen...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész