-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
net84
őstag
válasz Morris #83003 üzenetére
3D, UV szűrő fólia! Nehezebb mosni, takarítani, idővel cserélni kell, de behozza az árát. Ha jól rakják fel, veszik le, akkor nem sérül a búra sem. A cserénél viszont polírozni kell az új felrakása előtt.
Én eddig bármilyen autóba tettem be a seggem, idővel követ kapott a fényszóró. A Torpedón fent a fólia és jópár kavics nyom a fólián. Mosáskor nem elég megsimogatni, meg kell mosni erőből.Munez! Járjon tömegközlekedni gyerekkel, akinek nincs autója és ráér...
Read only...
-
net84
őstag
válasz KillHates #83138 üzenetére
Nekem a regebbi sorozat van a 2.0-bol, 140 pacival.
Kaptam hideget, meleget erte. Igy szar, ugy szar. Termeszetesen bele lehet nyulni, de egy jo szakival a legtobb bibit ki lehet szurni. Mostani fejemmel nem feltetlenul ugranak bele ebbe a blokba, evjaratba, legalabbis nem ennyiert.
Aki nem ult fel a szoporollerre, az dicsere a 170 lovas verziot is.
De a pd mindig rejtegethet meglepetest...Read only...
-
net84
őstag
En Agipon tankolok 90%-ban. Csakagazolaj . Az esik utba, illetve ott a kedvezmenyes kartya...
Ha megyunk-jovunk a harmas-hatarhoz, akkor pedig Lukoil. Utobbival budosebbet pufog a gep egy kergetozes utan. Mas kulonbseget nem tapasztaltam. Minden mas kutert kerulnom kellene...
A Lukon kulonben jobb a kave .Read only...
-
net84
őstag
Eltelt egy év! és Silverlight (vagymif*sz volt a neve) izzó elhalálozott. Miért nem lepődök meg?
Van valamelyik gazdaságos multinál most valami akcióba normális izzó? H7 vagy H4 megy a torpedóba? Vagy egyik sem? (2005 Toledo MK3)Télipapucs?
Felpakolás kész állapotban van, csak ki kéne bányásznom és F1 módszerrel felszórnom 3mp alatt . Mik az arányok? Ki rakta már fel és ki nem?Read only...
-
net84
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Ezek szerint a többség már felpakolta. Ha be tudnék járni valahova, már feldobtam volna. De a szabadban ritka hideg van .
A gumis is "sürget". Ha a héten is mennem kell hozzájuk dolgozni, akkor bedobom a csomitariba a torpedó kerekeit. Bartalba lerendezzük..."frissen" mosva van elrakva a téli. Van rajt 4km-nyi kosz, meg egy városnyi fékpor...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Jelentem, izzó párban cserélve.
Osram Silver helyett Osram Cool Blue került bele. Más éppen nem volt...
A fényerő különbség drasztikus, távolság különbség nincs. Még egy fókuszpont beállítást meg kell nézni. Ezzel jól látható, hogy egy kicsit félre és nagyon az autó elé világít.
Szemből nézve viszont zavaró, hogy ez most "hideg fehér", a helyzet jelző pedig meleg fehér. Elég randán néz ki... Helyzetjelzőnek mehet led zsanettozás nélkül, vagy létezik abból a mini izzóból hideg fehér fényű?(#84182) varsam - a 30k nem vészes fényezésre. Én egy fél sárvédő (inkább még kisebb) elem alapozásáram, fényezésére, teljes elem + C oszlop + tető oldal közepéig lakkozására kaptam 25k+ÁFÁ-s árat.
Erre jött volna a 20-30k-s "lakatolás". Aztán a brutálisan lakkozandó terület miatt inkább hagytam...megoldottam máshogy[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Balupapa #84189 üzenetére
Mi a helyzet a "kiégés visszajelzővel"? Sok panaszt hallottam, hogy a LED-es lámpáknál (akár komplett, akár csak izzó) folyamatosan bejelez a visszajelző. A hátsó lámpából a torpedóra gyártottak olyat, ami sok kicsi led-ből áll és minden porcikája LED-es, de kívülről nem látszik rajt semmi. Ezt anno azért vetettem el, mert a visszajelző folyamatos kiégett állapotot mutatott.
Köszönöm! Megnézem, hogy pontosan milyen típus kell bele. Egy ár érdekelne mindenképp...
Read only...
-
net84
őstag
válasz zsolt19900 #84191 üzenetére
Megint tanultam valamit
Igen, T10 lesz...nem macera kiszedni. Az oldalsó kiegészítő és az első indexet nem cseréltem még. A többi már remekül megy .Read only...
-
net84
őstag
válasz K Norbi #84195 üzenetére
Létezik "gyári", LED soros helyzetjelzővel, projektoros, komplett első lámpicsku. Jelenleg a költségvetés nem engedi. Az Alteákat szinte mind ezzel szerelték. Az MK3 Toledonál sajnos nagy extra, mint a Xenon.
De a baxtatástól tartok én is kicsit... Találnának kötözködni valót az autón, autóban.Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #84196 üzenetére
he?
Nekem szinte mindig fel van nyomva a pilács. Éjjel, nappal, lakott területen, országúton. Indulok és kapcsolok. Szemüvegben nem látom jól a kivilágítatlan műszerfalat...így néha felkapcsolva marad, de ezért meg ott a hazakísérő fény opció. Az lekapcsol mindent.(#84199) K Norbi - én sem akarok rosszat magamnak elhiheted...
Utoljára azért zsanettoztattak az út szélén, mert a kisteher jobb oldalsó kieg indexe nem működött (hogyan is működne, a szerviz sem találja, hol a vezeték vagy a helye...). Azt megúsztam.
A következő alkalommal meg végighallgathattam, ahogy a két biztos összeveszik azon, hogy lejárt-e már a műszaki az autón. Az egyik a rendszám matricája miatt hisztizett az autó mögött, a másik ordított neki mellőlem (értsd már meg, hogy nem járt még le!). De végül csak akkor hitte el, amikor megnézhette ő is a forgalmit...röhögve a kollégáján, további jó utat kívánt.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Help! Akinek 5x112 mankókereke van...
225/45/R17 kerék (és R16 váltótársa) mellé kell nekem mankókerék. De lövésem sincs, hogy az osztókörön kívül milyen méretet nézzek. Megnézné nekem valaki a méreteket?
Köszi!Próbáltam újat venni, de a gumi egy vagyon, a felni pedig horror. Normál, teljes értékű pótkerék pedig nem fér be...
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #84320 üzenetére
Köszi!
Itt egy picivel olcsóbb, mint amennyit nekem mondtak gumi+felni árra.
Be beférne, de szeretem kihasználni a csomagtartó teljes terjedelmét. Ha berakom a teljes értékű kereket, úgy bukom az alsó tároló rekeszt (meg be kellene szereznem azokat az elemeket, amik nekem a tároló rekesz miatt hiányoznak a csomitartóból). Félek, a vége úgy sem lenne olcsóbb.
10-15k között mozog a bontott autókból a mankókerék a konszern bontóban. De hiánycikk. Ha van is, egyből lecsapnak rá...Read only...
-
net84
őstag
Jelentem téli papucsokra autó átállítva nálam is. Tegnap este már dolgozott az ESP raccsing üzemmódban mindenhol a nyári gumikkal.
Kézzel, saját emelőjével, kulcsával ~2,5 óra alatt átpakoltam a négy kereket.
Közben lekukáztam két kerékcsavart (baxák meg az utángyártott csavarjaikat) és megnéztem a jobb elejét tüzetesebben. Alsó lengőkar kicsit (néznem kellett hozzá a másik felét, hogy az mennyit mozog) lötyög. Cserés lesz a szilent...de legalább már "látszik" az időnként hallható koppanás/hupogás forrása.Read only...
-
net84
őstag
válasz FET-MEN #84459 üzenetére
Szetszed osszerak? Nem serult a lampatest?
Mennyi ido volt? Varok egy kicsit, meguszod-e a rendori zaklatast......egy koffein fuggonek a cigirol valo leszokas feler egy ongyilkossaggal. probaltam. Egy atlagos nap beviszem a normalis felnott embernek ajanlott koffein adag 3-4szereset. Ma, egy nem normalis nap, 11-15szorose van bennem az ajanlott adagnak... errol es cigirol egyszerre kellene leszoknom. Majd! Holnap.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz kk831228 #84468 üzenetére
A szokas! Annak koze van egymashoz.
Illetve annak, hogy koffein nelkul en nem indulok/mukodok. Fuggokent napi 1-5 energia ital, 1-4 kaveval. Ezzel vagyok ebren. Emelle tarsul a szukseges cigi. Pisszen a doboz, jon a kave szag, kattan az ongyujto. Tudom! Akaratgyenge vagyok .
Nade tenyleg lelovom az offolast en is.Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #84480 üzenetére
Mesélj erről a PD-ről .
Nekem, miután a nem egészen 2000km-es olajat ledobták és feltöltötték az újat, utána szóltak, hogy az 1. izzító hibát dobál. Állítólag annak cseréjéhez megint dobni kell az olajat...
Mikor tecccik végre szervizt nyitni? A sok "surmi" magyar biztos meglátogatna...Másik! Meghefteltem a múltkorában említett vákum csövet. Szigetelő szalag + ráhúztam egy szilikon csövet (vízvezeték), ami összetartja. Így visszagyömöszöltem a helyére. Tartós, "végleges" megoldásként lehet olyat, hogy a könyök előtt, a szövet borításnál nyissz, és onnan betoldom egy ugyanolyan méretű, de nem 90 fokban megtört csővel? Így néz ki most.
Másik2! Ez (amibe a sok csűű megy bele) egy picit "izzadt" egy rally üzemmód után. Azóta viszont csont száraz. Mi ez?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz FET-MEN #84486 üzenetére
A videót csak most néztem meg . Tegnap mobilról nem láttam. Nekem is kell ilyen...miért van ekkora késés az index utáni visszakapcsolásban? Ugyanaz a LED csík vagy az indexnek külön van még egy?
(#84489) Morris - engem az sem érdekelne, hogy több mint egy fél nap oda az út hazának legalább be is járatódna a javítás után...
Felőlem nyithat otthon is szervizt. Megérné elmenni.(#84491) FET-MEN - tudom, hogy nem sok smd, ezért is tetszik. Az, amikor látom a pöttyöket a csíkban, kicsit illúzió romboló.
Ma reggel viszont láttam egy Alteát. Pici ültetés, széles gumik, angel eye első lámpák led csíkkal. Ha nem lett volna feltűnően szűk a magasságához képest, elsőre Leont mondtam volna rá. Illetve mintha az FR felirat virított volna rajt hátul. De tükörből már nem láttam jól. Volt/van FR verzió belőle?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #84492 üzenetére
Köszi!
Szűrő? Mittudom én Elvileg az utolsó szerviz alkalmával (számla szerint biztos). Most járhatok 10k km-nél. Lassan úgyis esedékes a következő szerviz. A köztes szerviz alkalmából nem tudom mit cseréltek még ki. Az olaj, olajszűrő biztos. De arról a sötét időszakról nem maradt más bennem, csak a számlák végösszege. Azóta nem volt nyom, izzadás. Meglesem a következő hosszabb út alkalmával megint. A bilincseket a legkevesebb cserélni. Ha leveszem, számíthatók rá, hogy a nyakamba dől az üzemanyag?Az izzítóra nem tudok mit mondani. Egyelőre nem foglalkozok vele. Valamelyik nap megnézem, hogy most bent van-e a computerbe a hibajegy egyáltalán.
(#84493) FET-MEN - egy emblémát én is elfogadnék...csak egy kicsit drága.
(#84496) MunezXBK -
Read only...
-
net84
őstag
válasz kk831228 #84504 üzenetére
Azt! Ott helyben fejbe is lőttem volna magam...nemán, hogy megbontson nekem egy motort feleslegesen. A HF akkor jöhet le, ha sok pénzem lesz és PD-ket cseréltetek, motort újítok fel.
Most a szilent cserére, futómű beállításra keresek embert (többivel nem foglalkozok még) ...de lehet faterom rávehető lesz a tavasszal. Mégiscsak ez a szakmája . Max. utána a beállításra kell elvinni padra.
Hamár egyszer Mágus mester nem indít vállalkozást .(#84514) K Norbi - Ott vettem én is - igaz még tavaly. Korrekt cucc a "saját" márkás is.
Read only...
-
net84
őstag
válasz freaghill #84531 üzenetére
Ha egymasra pakolod, a legalso gumin rajt a masik harom terhe. A tarto tehermentesit, a guminak meg a sajat felnijenek sulyat sem kell tartania. Az oszlop kozepen van rogzitve a feni es annal fogva log.
Ha ket szezon alatt elrugod a gumit, akkor mindegy, hogy alvanyon van-e, de 3-5 szezon utani elpakolaskor mar jobb "akasztani". Anno mindig becsaptam felnin a gumit egymasra. 3. even mar ugy nezett ki, mint egy 6-8 eves gumi. Jah! azonkivul lekenem gumiapoloval es nyugodtan szaradhat az alvanyon .
A nyari (ha mar van, a teli is) nekem vegig allvagyon van elrakva, megis repedezik. 2 szezont volt fent. Jovore le kell rugnom mert nyar vegere amugy is kuka lesz...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Teligumi+15fok+totyogo temetobe tarto hetvegi soforok eredmenye: elkapott a suttyosag.
Uvolto zene, padlogazas indulasok, gyorsitasok, csikorgo kerekek. Ilyen sem volt meg . Masodikban meg elrugja a gumit az auto. Amig az elektronika kozbe nem szolt...
Hatranya a napnak, hogy a masodik "kornel" mar messzirol megismertek a rend eber orei...pedig akkor pont halkan kozelitettem .Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
13%-os emelkedo, kanyarral, csak 1,5 auto szeles, kavics+katrany amit utnak neveznek. Megfelel?
A 140 lo ellenere is vissza kell valtani. Lenduletbol hatodikba is felgurulna, mert elotte 90-100-as a tempo. De a kanyar az uj "aszfalttal" eletveszelyes". Ha meg jonnek is szembol . Az vicces szokott lenni.Masik kedvencem:
Balatonakarattyarol kifele Veszprem iranyaba. Emelkedo kapaszkodo savval. Ha nem tudok lenduletet venni a telepules vege tabla elott, akkor 4. fokozat + 50-55-os tempo eseten marad a kapaszkodo sav. 140 lo ide vagy oda, nem szamit.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Udv az Uraknak!
Jobb kulso feltengely csuklo csere, jobb elso lengokar hatso szilent csere, futomu beallitas - 35k realis erte? Markat nem tudok semmire...azt nem kaptam.
Nincs esetleg valakinek bontan alatt levo 5 ajtos suzuki swift-je? 96-os evjarathoz keresek kilincseket es gyujtas kapcsolot . Nalunk hianycikk a buzuki bontott alkatresz.
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #86458 üzenetére
Kotekedunk, kotekedunk
Nem az enyem az auto...majd akkor lesz az, amikor a hasznalatanak lehetosegeert "elkoltom" ra minimum a ketszereset. Addig viszont beletalicskazok meg egy kicsit .
bitpork - szeretnek belole allroad-ot (a kulso megtartasaval), ehhez viszont tobb kell mint az ara mar szamolgattam...
De kulonben is! Valto csere, turbo felujitas, nagyszerviz, koztes szerviz, 2 garnitura gumi, 1 garnitura lemez felni. Ez meg nem az ara . Majd amikor megjon a jobbkormanyos alkatresznek. Akkor lesz meg az ara 2x .
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #86461 üzenetére
Ha tenyleg az igert ar korul kapok donort, akkor inkabb egyben hozatom, mint vadaszok itthon motort, valtot, sallangokat (igaz bizok bent, hogy nem kell).
Nomeg, ha nemi pussz (gyari ules futes, kapcsolok, karok, amit optikai megfontolasbol cserelnek) is van bent, ami nekem hianyzik, az mar orom es botottag .
De ez meg a jovo zeneje... most a leendo navigatorra "folyik el" a penz. A "hobortokra" feket rakott a fonokasszony .Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #86878 üzenetére
Inkább hógolyónak szedjék le a havat, mint egy szívecske legyen belerajzolva...
Az asszony meg mögötted közelít az autó felé. Ezt magyarázd meg neki . Jó, ha vannak barátai az embernek...Van a parkolóban konszern bőven...
Nálatok legalább hó esik (meg is marad?).
Nálunk eső/köd váltogatja egymást. Minden hülye autóba ül. Tegnap "csak" két vadmarhával futottam össze. Az egyik végsebessége 20km/h-volt. Kiderült, hogy azért, mert hiába ment maximumon az ablaktörlő, az a fránya pára csak nem akart eltűnni. A másik ment 50-es tempót, csak a saját és a szembe sáv között cikázva. Ez sem látott előre a párától, közben még telefonált is. A szemből jövő irányította a helyes sávba. Ezek után jobbnak láttam lemaradni mindenkitől és a legrövidebb úton hazamenni. Mi lesz itt, ha a hó is leesik?[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #87134 üzenetére
Megbecsulned azt a 16-ost, ha tudnad, hogy potkereknek telen csak a 17-es alu van nyari gumival...
Hogy mekkora hianycikk egy 18" mankokerek...
Mar az 1db-os 16-17" normal lemezfelni hirdeteseket is vadaszom. Ha mas nincs, legalabb hosszu utra legyen egy potkerek, amit nem sajnalok.Read only...
-
net84
őstag
Koszi, de az mev nem jo!
5x112 sokkal erdekesebb (tudom, nem irtam ). A tobbi parameter mar fejbol nem megy, de sok variacio szerintem nincs.
De ha barmi uton/modon fel lehetne heftelni egy masik osztokorrel rendelkezo felnit (az ut szelen, szakado esoben, pusztan egy kerekkulcs segitsegevel), mar abba is belemennek. Felteve, ha minden mas parametere megfelel es biztonsagos (a ket csavarral rogzitett felni nem az ).Read only...
-
net84
őstag
Mágusbácsi!
SOS kérdés!
Torpedó jobb eleje javításra vár (féltengely csukló, lengőkar szilent).
Azonban most beleköltözött a tücsök. Jobbra kanyarodva ciripel valami jobb oldalról a futóműből (balra tekerve pedig ropog a féltengely, de ez eddig is megvolt ). Teljesen olyan a hangja mint a tücsöknek. Ez most valami új hiba? Szóljak emiatt előrre a futóművesnek, hogy készüljön rá (vagy úgyis szétdönti az elejét és kiderül) ?
Természetesen mire visszaértem a városba, elhallgatott és bármennyire tekergetem a kormányt, nem szólal meg...No mielőtt megint kapnám az ívet a "gondok" miatt, jelezném, hogy a szilent a Toledonál ~200k km-nél rendszeres kopási hiba, a féltengelyt pedig minden autóban egyszer legyötröm. Arról nem is beszélve, hogy a hármas határnál a "hegyekbe" az "út" minősége olyan jó, hogy a C2-őn (ezzel jártunk eddig heti rendszerességgel, csak most pihen egy kicsit hatóságilag) már egy teljes futómű felújítást kellett eszközölni.
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #87339 üzenetére
Köszi!
Kivitte a menetszél...
Közben szóltam a szerelőnek is. A futóműves még nem tudja, vele talán délután tudok egyeztetni. Legalább nézzenek rá, hogy kieshet-e a kerék félúton vagy tényleg csak egy tücsök.
Pénteken vissza kell mennem a világvége után pár méterrelre és nem szívesen indulok így neki.Turbósított fék: [link]
Read only...
-
net84
őstag
B.U.É.K. - Kellemes kotelezo szervizt mindenkinek!
Read only...
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #88732 üzenetére
A kormolassal meg nem lenne gond, de ha nem megy...
Eddig elvezetet lattam ilyenkor a Toledo kikormolasaban, de szigoruan, csak miutan meg/ vissza eloztem. Aztan megszereltem a szakadt csovet. Azota csak pamacsot dob egy pillanatra az elso padlonal.Nade a bosszanto!
-10,5 fok. Toledo szenved inditasnal. Ugy teker mint a felig doglott akkuval. Most mar a -7 is szenvedos. Meg nincs egy eves a Bosh akku. Elhalalozhat igy, ennyi ido alatt? Effektiv egy telet nem birt ki. Vagy ennyire nem csipi a csillaggarazst a hidegben?
Fater fel eves, szinten Bosh akkuja most haldoklik a Golfba (1,4 benzin). Ha ket napot nem mozdul az autoval, mar annyira lemerul, hogy nem tud oninditozni. Most ratoltott az unnepek alatt ketszer is. Ha megint lemerul megy garoztatni. De mar orjongott. Ossze akartuk hasonlitani a lampabeallitasunkat (vegre kesz az enyem is es latok ujra a sotetben a tompitottal is) 27-en, mar csak kattogott. 23-24-en meg maszkalt vele es poccroff indult.Read only...
-
net84
őstag
válasz K Norbi #88745 üzenetére
Hát én baxhatom az ablaktörlőt . A Bosh-on kívül senki nem gyárt az autóhoz valót. Meg is kérik az árát, ~20k a listaára a párnak. Mókányolni meg nem akarok vele. De tény, hogy cirka 1 évre vannak tervezve. Ha törölsz, ha nem. De más "márkák" sem bírnak ki többet, csak kevésbé fáj a pénztárcának.
Az akkunál még reménykedtem. Olyan minőségre nem számítottam mint a gyári, de ez vicc. Vartát váltott a Bosh a Toledo-ba. Ez volt épp "olcsón" elérhető. De vettem már 3 év garanciával "gazdaságos", noname akkut is. El is ment 3 év 1 hónapot.(#88749) kk831228 - a gyári sosem olyan, mint amit megveszel a boltba. Hiába ugyanaz a márka, hiába ugyanaz a típus. Valaki korábban írta is, hogy a széria/ termékkód különbözik. Nem is tudják azt az élettartamot.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz brumi1024 #88758 üzenetére
4km után most a 0 fokban 60fok felett mocorgott már a mutató. Tény, nem "üzem" meleg, de meg is rökönyödtem egy pillanatra, hogy miért. Aztán láttam a kinti hőmérsékletet. Nem 30-al kell 4.be szöttyögni. .
Ma is refit toltam az előttem baktató baromnak. Elém kanyarodik, pofátlankodik, majd éppen elérte a 30km/h-t és megtorpant. A villogtatásra felgyorsított 40-ig, majd mikor látta, hogy mozgok a sávba, hogy kilássak mögüle, akkor lehúzódott ott, ahol nem lehet előzni . Természetesen mindezt lakott területen kívül (60-as korlátozás, majd korlátozás nélkül 90km/h helyett).
Read only...
-
net84
őstag
válasz FET-MEN #88766 üzenetére
Ez most melyik részére és hogyan értelmezve?
(#88772) Mágus2 - mi a gond a 2.0PD-vel?
Egy cikkszámot meg tudnál nekem keresni (ha létezik). A bal első ajtó nyitásérzékelő kapcsolóját kellene cserélnem, mert nem veszi észre az autó, ha kinyitom az ajtót. Tehát ezen kapcsoló, érzékelő cikkszáma kellene. Illetve a kérdés, hogy helyettesíthető-e szabvány "kapcsolóval"? Ha jól emlékszem, ezek 5k körül mozognak "gyáriban".Read only...
-
net84
őstag
1. hsz.
2.0 PD dobog a Torpedoba, csak "piszkalodasbol" kerdeztem. En tartalek motorra gyujtok .(#88785) FET-MEN - igy ertem. Gyere el erre. Itt minden masodik reggel ez a modi a korgyurun. Azt bezzeg nem tettek fizetosse.
Ma egyebkent kulonosen "boszmek" errefele az emberek. Eletveszelyes manoverekbe kenyszeritenek bele, veszfekeznek, ahol nem kene, ramhuzzak a kormany a szelso savbol, zoldnel rejtveny fejtenek, stb.
Orom volt fizetos utra felhajtani. A sok dilihoppos mellette szambazott a regi uton.Magus2 - en is igy gondoltam
[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs