- Linux Mint
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok, van itt valakinek tapasztalata a Porsche 4.8 V8-as motorjával?
Leginkább a ö57-es Cayenne-ekbe szereltekre gondolnék és csak szívóba, nem turbós.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Van valakinek infója, hogy az Audinál mikortól van a TDI motorhoz AdBlue?
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Kiskokó #205200 üzenetére
Gratulálok, mostanság nem voltam itt túl aktív.
Ja V6, most elkezdtem beleásni magamat. De annyi motorkód van, hogy elvesztem.
@all
Tud valaki olyan oldalt, ahol a különbségekről írnak pár szót?
Most leginkább a CASA és a CCMA közti különbség érdekelne, de elolvasnám az összes V6-ot.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz troland26 #206189 üzenetére
"le tudna futtatni egy diagnosztikát a turbón, hogy megfelelő értékekre van-e beállítva"
Hogy hol és hogy mi van beállítva?Mire gondolsz?
A turbó gyakorlatilag egy mechanikus eszköz, azt nem állítják sehova. Az autó szoftvere tudja vezérelni bizonyos paraméterek alapján a szállított légmennyiség irányát, vagyis hogy kimenjen a szabadba a sok levegő (esetleg másfelé), vagy be a szívósorba és abból a motorba.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Bandit21 #206241 üzenetére
Amúgy egy olajcserében van valami fájdalmas vagy mi?
Az olaj viszkozitása fárad idővel.
Szóval, ha keveset mész egy évben, akkor évente, avagy ritkán üzemmeleg a motor.
Ha átlagosan 15 ezer van meg kb. egy év alatt, akkor 15 ezrenként.
Ha folyton pályázol és sokszor üzemmeleg a motor, akkor mehet 30 ezrenként.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206350 üzenetére
Csak ha a szarrágást velünk szeretné legalizáltatni.
Mindenki arra költi a pénzét amire szeretné.
Sőt az autóját is úgy tartja karban, ahogy szeretné (illetve a szabályok és törvények megkövetelik).
De ha nekiáll veszekedni azért, mert neki nem tetszőt mondunk, akkor ne már ne...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206399 üzenetére
Jellemzően oké a válaszod.
Kihagytad azt, hogy ha már úgy is csereérett idén és nem vagy benne biztos, hogy a garid ugrik-e vagy sem, akkor ugyan miért fáj idő előtt cserélni?
De nem, nem akart idén cserélni, innen jött a pénztárca.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Bandit21 #206401 üzenetére
Szövegértés kuka bakker.
"A helyzet az, hogy - bár valószínűleg nem vetted észre - a gyári 2-vel szemben, gyakorlatilag fél éves, a 30 ezerrel szemben pedig 7 ezres olajcsere ciklusra próbálsz rábeszélni egy ideje. És szarragonak nevezel, mert ehelyett évente (ahogy egyébként épp Te mondtad) / 15 ezer km -enkent akartam köztes cserét csinálni.
Arra lennék kíváncsi, hogy ha ez szarragas, akkor azok akik pl. otthon szerelnek, vagy neadj Isten használt autót mernek venni, azok kik-mik. Rájuk milyen jelző illik? Mert az eddigiek alapján aki nem félévente és 7 ezres periódusba cserél olajat 90-120 ezerért az új autón, az szarrago."Leírtam, hogy az olaj egy év után már annyira veszít a viszkozitásából, hogy érdemes cserélni. Pár hónappal korábban nem a világ, hisz majd erre állsz be.
Te meg, hogy a gyári előírás így meg úgy.
Én nem vitázni akartam addig, ameddig nem kezdted ránk erőltetni, hogy de az átvilágítás meg a gari.
A te döntésed mit csinálsz az autóddal, addig még az nem életveszélyes, de könyörgöm ne állj már bele abba, aki elmondja hogy lenne jó.
Ha a PoHu, vagy bármelyik másik szakszervíz, kereskedő, főakármi mást mond, akkor meg felesleges minket kérdezni.Én ezért jöttem a többivel mert meg sem akartad érteni mit írok. És még mindig nem érted.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Bandit21 #206401 üzenetére
Azért írom külön, hogy egyértelműbb legyen
Szóval mielőtt túlságosan elfajult volna a dolog, privátban folytattuk.
Megbeszéltük az olajcserének azt a részét is, ami - számomra, vagy más számára is - félreérthető lenne.
A sztori lényege:
Ha a(z) (köztes) olajcsere nem esik egybe a 2 éves átvizsgálással, de 30 ezren belül volt olajcsere, akkor ne hagyja senki sem átverni magát, hogy az feltétele a garanciának.
Ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen sűrű lenne az olajcsere, szóval itt kérnék elnézést.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz macilaci78 #206421 üzenetére
Nézd. Igazából, ha egy gyártónak van egy garanciális feltétele, akkor annak kell eleget tenni, akármilyen hülyeség is.
megbeszéltük mit értettem félre. Menjünk tovább.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #207914 üzenetére
Kösz
akkor elvileg ugyanazNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz atos19881101 #207984 üzenetére
bakker, akkor ezért nem találom az appot...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz imyourfriend #208057 üzenetére
“No persze tanult a társadalom, a mérnökség az 1.9 pd-k meg az egyéb elnyűhetetlen motorok élettartamából”
Nem tudom hány éves vagy, de pont ugyanez volt, amikor a PD új volt. Sz@r, PD elemek drágák, hamar tönkremennek, meg a régi dízel milyen jó volt már. 90 ló - felhúzta 180.
ehhNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz imyourfriend #208063 üzenetére
Mondom, ugyanez volt, BMW vonalat kicsit jobban követem, úgy 2003 óta, na ott tudnék mesélni. Minden új motor szar volt. Aztán a láncszakadás, csapágy és kigyulladás ellen nincs orvosság csak a csere...
Ehhez képest a CRTDI-k simán jók.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Van valakinek ötlete mi lehet a baj, ha tankoláskor folyton lekattan a pisztoly?
Ami tuti a tank nincs tele, ma sikerült így tankolni 30 litert, többet nem mertem?Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz rasotamas #208125 üzenetére
Ja. Igen. 2 kúton is próbáltam.
Plusz olyan kutakon/oszlopokon tankoltam, ahol már másik autóval előtte gond nélkül ment minden.@molnarpeter
ez is eszembe jutott. De akkor mindenképpen szerelő úgy vélem.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
megnéztem ezt a VAG DPF-et, igaz csak a lite-ot, tényleg nem ismeri a CASA motorkódot, vagy én vagyok béna?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #208124 üzenetére
No. Tankolás 2. felvonás:
Voltam szerelőnél, ma csak ránézni volt ideje. A betöltőnyílás jó. Azt mondta ennél a motornál az üzemanyagszűrő segíti levegőztetni a rendszert, annak a cseréjét ajánlotta elsőre. Nekem ez új volt (lehet a CAS motoroknál ez ilyen?), de úgy vagyok vele, hogy nem baj, ha ki van cserélve.
próbáltam ma is tankolni, de mindegy merre forgattam nem javult, lehet nem eléggé forgattam.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
- Mi Door and Window Sensor 2 Alza garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen