- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
én nem félek...
Hátsó nehezék nélkül ~2,5m-re az autó orrától van a lámpák fényének a fókuszpontja. Oldalirányba sem a legtökéletesebb a pozíció. Most a "nehezékkel" 3,5-4m körüli távolságot értem el. A fókuszpontot 5m-re szeretném beállítani nehezék nélkül. Ha pedig be van pakolva a csomibtartóba és/vagy ülnek hátul is, akkor ott a motoros magasság állító és lefele állítok a lámpákon. Erre találták ki (igaz sokaknak lövése sincs, hogy mire kéne használni).Most volt csatt az iroda mellett. Egyik autó felhajtogatta a másikat a villanyoszlopra... nem volt szép.
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54418 üzenetére
Letehetem már a kezem? Kezd fájni és fehéredni .
Nekem megvan az immo kód. A pótkulccsal együtt megkaptam - cserébe csak egy távirányítós kulcsom van...
Nem sikerült megkérdezned az ismerősöd, hogy honnan rendelte a komplett távos bicskakulcsot?
Egyébként, ha rendes a másolós ember és pl. csináltat is a gazda egy kulcsot vele, akkor meg lehet kérni, hogy írja már fel a kódot, ha úgyis kiolvassa...Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54422 üzenetére
Akkor mit olvasnak ki a kulcsból? Az öreg, akihez menni szoktam kulcs ügyben, mindig bedugja egy pénztárgép szerű gépbe a kulcsot, bepötyög egy katalógusból valami azonosítót és a kijelzőn megjelenik egy "kód".
Szomorúan hallom... drága lesz a kulcsmásolásom...
Read only...
-
net84
őstag
Mágus2 - mindenki avatart cserél? Jó lett!
Technikai kérdés:
jobb oldali féltengely külső (kerék felöli) gumiharangja alól dolgozza ki a zsírt a tengely felöli oldalon. A szorító gyűrűn többet nem lehet húzni. Enyhén kopog/ropog is kanyarodáskor (egyelőre még csak akkor, ha 3/4-ig ki van tekerve a kormány jobbra- se előtte, se utána). Féltengely, gumiharang, rögzítő gyűrű csere?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54497 üzenetére
Köszi!
Most már csak az a kérdés, hogy megcsináljam magam (azaz valahogy rávegyem faterom, hogy fagyoskodjon velem és csinálja meg), vagy szerviz... két hete kértem időpontot a kicsikocsira is, még nem reagáltak arra sem a szervizből.
Ha jól láttam, akkor nem kell kihúzni a tengelyt, hanem csak a végéről kell levenni a csuklót...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #54539 üzenetére
Bazz!
...es tanu van ra? Felenk ez nem szokas egyertelmu tanu nelkul. Max mindket felet felelosnek allitjak be, es megbunteti rend eber ore mindkettot. A kart pedig mindenki maga rendezi. Lampas balesetnel csak ilyennel talakoztam. Igaz kivetel, amikor van kozutas kamera ackeresztezodesben...Magus! Egy rendezveny szervezo oda szervez, ahova kell a lenyeg, hogy csapos emelo es szerszamok legyenek
Munez - ez szivas...de latatlanban mondom, a mammer volt a hibas mostanaban az oregek meg vannak kerdulve. Megzavarja oket az oraatallitas, a kod, az eso, a hideg...meg meg ki tudja mi.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54667 üzenetére
Ez az!
Mas: P0171 hibakod a VW Golf 1,4 benzinesbe (2004) - szegeny keverek az 1. hengersoron.
A hibajelenseg meg mindig u.a.: hidgen nem akarodzik elindulni. Puffog a motor, pillanatra beroffen, de le is fullad. Gazzal jaccccadozva 3-5. inditasra beindul, de utana is dadogva jar, ero nincs bent. Ha bemelegszik, utana mar megy rendesen es elsore indul is a meleg motor.
Ha lehuzom a motor hofokerzekelot, akkor annak hibajat ki tudom zarni? Minek a hibajat lehet meg cseredarab nelkul kizarni? Lambda szonda le lett huzva, akkor is ugyanugy nem indul.Megegy: idonkent zorog/csattog a bal oldalon egy kutyu. Mintha ivet huzna valami a belsejeben. Kepet mellekelek a csattogo elemrol.
A fekete a ket feher kozott... miaz? Fizikai behatasra neha elhallgat.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
-
net84
őstag
Magus! Gondom van...
Multkorokba volt egy tiltas az auton egy elvaltast kovetoen. Ezt ki is "veseztuk". Ma ugyanazon az utszakaszon, csak masik iranyba haladva, ~115-es sebessegrol gyorsitottam (bekapcsolt tempomat mellett, fix 6. fokozatban) 150-nel elvettem a gazt. 120ig lassult, majd ujra gazt adtam volna, de semmi. 100-ig lassul lt, tehat kikapcsolta a tempomat is. Utana tudtam gyorsitani, de fordulatot megint nem engette ~2200 fole. Leallit, ujraindit, minden magahoz tert. Hibakodot nem jegyzett be az ECU-ba. Azonban kormolt rendesen. Felmentem palyara, 140-es temponal kikormoltam. A kormolas utana megszunt. Majd kis piheno kovetkezett, utana meghajtottam ujra (mar nem azon az uton, ahol korabban is letiltott). 160-ig semmi korom, semmi tiltas. Azota is megy rendesen.
Na mi volt ez most? Letilthat azert, mert sok a "fust"? EGR-t erdemes lenne pucolni?Feltengely csere halad. Autoszerelo valtas van folyamatban, amint elvallalja a masik szerelo, mar megy is bele az uj. Az eddigi szerelo pedig elmehet (oda).
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55020 üzenetére
Torque - OBD CHECK Fault Codes
Ezzel neztem. Tudtommal ez kiolvassa a hibakodot, ha van valami bejegyezve. Itt nem volt.
Tul nagy nyomas? Es az mitol hektikus? Szarakszik a turbo?
Mi kovetkezik? Kormany le?freaghill - en sem 10 perc utan konnyeztem a hideget, ugy rohantam vissza az autoba, a fenykepezot is ropteben csomagoltam el.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55036 üzenetére
Fene! Pedig lassan egyszerubb lenne leszedni...
Koszi! Megjegyeztem. Szombaton talan kapok segitseget es diagot...ha van eredmeny jelentkezek.narancsnn - koszi! Szerintem keresni foglak kontaktert...egyelore Sarvarra van egy cimem egy dizel szerelohoz. Szoft frissitesre/javitasra ajanlottak. De ha lesz valami gubanc most a rendszerrel, akkor az meg varatni fog magata .
Lassan harakiri lesz itthon. Feltengely csuklo + akku a heti termes. Aztan kell meg egy szerviz, egy futomu teszt es beallitas es meg ki tudja mi jon elo.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55036 üzenetére
Uram!
A kékfogast azért kell elfelejtenem, mert nem működik vele vagy azért mert nem stabil? Én rávettem a VCDS-t, hogy keresse meg a kékfogast. Kiolvasni még nem tudtam semmit, mert nincs "legalizáció", így nem enged tovább .
Közben kaptam infót is (meg talán új szerelő is kinéz - szombaton egyeztetünk). A hibajelenség alapján GEO vagy turbó nyomás-szabályzó (van ilyen bent?). Látatlanba Te mit mondanál?
GEO-t pucoltatnám (ezt mindenképpen), nyomásszabályzót cseréltetném (ha baráti árat kapok rá). Van értelme vagy mindenképpen várjuk meg az adatokat?Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55099 üzenetére
Ettettem!
Megbeszelem a log keszitest is szombaton. Legyen ez az elso vizsgafeladat .
De ha maholnap osszehozom a szoftvert, akkor meglesz elobb is .Dr.Zoo - elobb legyen meg a hiba, utana johetnek a nyalanksagok a nyomasmeronek meg meg helyet kell talalni.
Munez! Le leszen veve meg kell igazitani...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
-
net84
őstag
Mai "jotetemeny": delben a mai elso csomagtaro nyitas utan megadta magat a csomitaro ajto zarja. Csomagtarto telerakva. Ket helyre kellett meg mennem. Elson meg bepakolni, masodikon mindent kipakolni. Zar nelkul vicces volt.
De 1,5 ora szenvedes utan sikerult megjavitani. Szettorot a spiralrugo a zarszerkezet motoros reszenek atteteleben.Tud valaki olyan bontot, ahol kifejezetten nemet autokkal foglalkoznak? Egy ket alkatresz, muanyag elem kellene a Torpedoba.
Masik:
Mk3-as Toledo, Altea, Alhambra (2005 utani) van valakinek? A csomagtarto zar+kilincs mukodese, beallitasa erdekelne...nalam most is es elotte is ketszer kell ranyitnom a kilinccsel, hogy nyithato legyen az ajto. Lecsukaskor is duplan zar. Eloszor a biztonsagi zar resz, utana a teljes zaras. Az elso fokozatban meg logyog az ajto...ha finoman lehajtom (vagy nem megfelelo erovel csukom), akkor sajat sujanal fogva ebbe beugrik csak bele.Munez - a "ki volt a vetkes" resznek van mar vegeredmenye? Most van egy balos tartalekod?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
-
net84
őstag
válasz bitpork #55289 üzenetére
Nana! Annyira nem kell felni . Megtorpedozni meg nem kell...
Most kicsit feltorlodott a "gubanc". Akku, tiltas, zar. Zar megszerelve (csak rosszkor jott - csere/potdarab beszerzese folyamatban), tiltas oka kutatas alatt (log utan a Magus mester mond valamit, szerelo a jovo heten vizslatja), akku pedig uton (ennek orulok, hogy eddig huzta, mar az,elejen sem volt zsazas).
Ha mas nem lesz, akkor egy szavam nem lehet .Szerintem az eddigi "hibak" nagy resze betudhato annak, hogy sokat allt es keves "szeretetet" kapott.
Read only...
-
net84
őstag
bakker! asszony is az allroad-ért nyaggat...valami vírusos nyavaja lehet ez
Tény, szép, jó, kényelmes, de a Torpedót nem cserélném le rá, de a C2-őt az asszony nyugodtan átcserélheti, bele istörődöttegyezett (már csak a különbözet hiányzik ). A Torpedóhoz viszonyítva egyébként milyen az ülési/utazási magassága? Cirka megegyező vagy alacsonyabb?[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
net84
őstag
válasz bitpork #55342 üzenetére
Ha a legkozelebbi talalkozasig nem csereled le, igerem kiprobaljuk...habar nem en leszek a "perdonto".
A no szava szent, o birtokolja a p......t. De a lecseszest azert tovabbitom neki.Raist - egy darabig forgattam a kepet, hogy rajojjek hogyan van fotoza. Aztan meglett. De a kipufogo hogyan kerult felulre?
Valahogy ki lehet deriteni a pd tipust szetszedes nelkul....csak emlekeznek, hogy hogyan. Pedig felhivtak ra a figyelmem, hogy nezessem meg.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz FoBCRaistlin #55379 üzenetére
Mennyivel jobb a kep szoge itt mar jobban latszik a feszes uzemanyag . Na jo! Nem szekalodok...
A felujitott kettos tomegud hogy birja? Mintha uj lenne? Ismeros gondolkodik, hogy felujittat, de f*sik az eredmenytol...bitpork - alakul...most addig jutottam, hogy ujrakolthetek kicsit az autora
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz FoBCRaistlin #55384 üzenetére
Az nem jo hir. Hacsak nem hajtottad szet a lelket ennyi ido alatt.
Akkor marad az uj. Draga, de original...Read only...
-
net84
őstag
válasz !Overdose! #55484 üzenetére
A Torpedonak nalunk egy C2 1,4 HDI a jatszopajtasa (utobbi volt elobb, de picinek bizonyult, most mindenes/mindenki cegdolgokban futkosos autoja). Eg es fold a ketto (nem a meretet miatt). Egy elonye, hogy a "kicsi" motorhoz es kasznihoz nagyon barati fogyasztas tarsul es meg pacik is vannak bent. Megy mint a mergezett eger. Ellenben neha ez az leesik rola...es nem sokkal olcsobb fenntartani mint a Torpedot.
Olasz: ismeros (valami rokonfele lesz hamatosan) Alfa manias. A mostani autojan lassan az egesz elso futomuvet kicserelte, es meg mindig kopog, zorog. Mar nem szamolja mennyibe van neki, harom szerelo eddig harom kulonbozo hibat allapitott meg, egyik utan sem lett tokeletes (ezekbol egy ven roka, ert a futomuhoz, egy alfas, neki is az van, a harmadik altalanos szerelo). Most a negyedik talan megoldja a gondjat, de termeszetesen ujabb futomu elem cseres...ez az olasz meg meg draga is.Nemet is gut ...
Read only...
-
net84
őstag
válasz VR6-Fan #55620 üzenetére
En is ugy emlexem, hogy komoly terv doksi kell egy-egy atalakitashoz. Akarmit nem is lehet megtenni. A szabalyozasokat tavaly elkezdtem olvasni, aztan feladtam. Igaz en a karosszeria modositasanal akadtam el.
Az uj torvenyek szerint nem tudom, hogy mennyire maceras a nem tipusazonos motor csere. A kulfodre ki, forgalomba, majd vissza verziot en s hallottam. Ez most is jarhato ut?
Masik " kiskapu", ha nem utcai szemely auto lesz belole, hanem valami rendszamos "verseny" (a rally es szlalom versenyeken egyes kategoriakban kotelezo a forgalomba helyezes). Horribilisen dragabb es szigorubb a muszaki. A biztositas egy vagyon es folyamatosan az autoba kell lennie a gepkonyvnek, amiben aztan minden mubizonylat bent van.Munez - ez egesz gyors volt. majdnem ugy nez ki, mint uj koraban... Szep munka! Itelet a karambolrol?
narancsnn - normalis, megbizhato, preciz es elerheto dizel autoszerelot tudsz Szombathely es vonzaskorzeteben? Az uj kiszemelthez meg mindig nem tudtam menni. A mai idopontot is eltolta kesobre. Ez a harmadik "fixalt" idopont volt.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55624 üzenetére
Bocs főnök , a holdon...mivel a kiszemelt új szervizes úgy néz ki nem lesz új szervizes. Három időpontból hármat mondott eddig le...
Én pedig nem találtam használható VCDS-t. Az új verzió (12.12.0) fut win7 alatt, össze is hoztam a kékfogassal, de nem használható, míg nem etetem meg a licenc fájllal vagy a HW kulccsal.
Nincs win7 kompatibilis verziód?(#55625) MunezXBK - akkor fifti-fifti lesz...de kérdés, hogy ki kap büntit a rendőrségről. A mami biztos, a jogsi miatt 25-30k-val lesz rövidebb. Talán Neked nem adnak semmit.
(#55626) narancsnn - árban is korrekt? hivatalosan szervize van vagy mutyi? Számlaképes? Elérhetőséget kaphatok? Előre is köszi!
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #55816 üzenetére
Nem Te közlekedtél ma este fél nyolc körül a Csaba u. - Vépi u. körforgalom - Praktiker útvonalon?
A számlás dolgot nem kérdezted meg?Mai "vicc":
Reggel kint hagytam a kocsiba a telefont 10 percre. Visszaérek, nem fogadott hívás ott virít. A gázszerelőt vártam, de az a szerelő volt, akihez eddig hordtam az autót. Lassan egy hónap után felhívott, hogy valami rémlik neki, hogy valamit nem egyeztettünk le (kellett volna egy szerviz + néhány alkatrész és vittem volna még egy autót átvizsgálásra)...kicsit felnyomta az agyam. Ha megnyugszok, majd visszahívom...Megjött az új akku, holnap beszerelés, szombat reggel teszt. Ehhez reggel még el kell indulnia. -4-5 körül már imádkozós, nincs második esély .
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #55830 üzenetére
A rendszámot nem tudtam elolvasni, a ködfényszóró erősen meggátolta a hátra látást.
Lassan kellene...itt kerülgetjük egymást egy városban.
Ok.Mágus2 - gondolom nem úgy kell önindítót cserélni, mint a Zastaván vagy a Ladán... kábelek le, két csavar ki, új a helyére, csavarok vissza, beállít, szorít, kábelek vissza, röff. Azok a régi szép idők.
Akarsz tippelni, hogy nálam mennyit változtat az új akku. Egyelőre csak a fagyban nehezen indul/teker eset játszik."nem érinti a melegen lögyböljünkmégötöt a főtengelyen probléma". - he? aztatat mondod, hogy a valeo a több fog miatt jobban berántja a motort?
Read only...
-
net84
őstag
Új akku bent. Az önindító patent. Úgy teker mint aki épp fel akar szállni. A hideg indítás röffre megy (a fagyos indítás teszt még várat magára). Üzem meleg motornál is feleannyit teker mint régen. Erősen érett ez a csere...
Read only...
-
net84
őstag
Amíg nem jön a mester...
Hibakódot elviekben jegyzett be, hiába nem világít már a visszajelző. Azt ki kellene belőle olvasni, hogy a mester is okosabb legyen . Anélkül elég sok minden lehet.
Hasonló hibával küzdünk (2004, Golf 1,4 16V), annyi plusszal, hogy hidegen alig lehet beindítani.
A Golban sem jelenik meg mindig a motorhiba visszajelző, de a computer már előtte tárolja a P0171 hibakódot. Rengeteg minden okozhatja, Első lambda szonda, hőfokérzékelő és a tömítetlenség kizárva. A második lambda szonda is beazonosításra került, már csak ki kell zárni (vagy bebizonyítani, hogy az a xar). Csak piszok hideg van a szabad ég alatt történő szereléshez...Más:
Ha valakinek van win7 alatt (esetleg 64bit) működő VCDS-e, ne tartsa magában a verziószámot Köszi![ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #56107 üzenetére
Köszi! Megyek vadászni...én balga nem írtam fel, amikor szétszedtük, hogy mi van a záron. Megkeresem programból.
(#56108) rover45 - ez a három nálam is felmerült, de ezekből találok a legnehezebben bontás alatt lévőt...sőt! Toledo-ból eddig nulla, amit találtam vagy nem törik vagy mindenki megcsináltatja.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56127 üzenetére
Hámimás szarna be hétvége elött pár órával . Nekem esélyem sincs kézzel zárni, mert erre lehetőség nincs. Motoros a drágaság és pont a visszahúzó spirál rugónak sikerült eltörnie. Le lett rövidítve és össze lett rakva úgy. Most jó, de spórolok a nyitással, amíg nincs cseredarab hozzá.
(#56138) Mágus2 - én is mindig szidtam az ilyet...aztán rájöttem, hogy kénytelen vagyok én is ezt csinálni, ha nem akarok mindig agyérgörccsel visszamenni a kocsihoz. Ha a tecsónál nincs szabad nagycsaládos hely, akkor megyek messzebb. Beállok a legmesszebbi, legeldugottabb helyre (pontosabban két helyre). Erre is rábasztam már egyszer. Mellém állt egy balfasz ugyanolyan balfaszul, nemám helyet hagyott volna...ááá...természetesen lett volna 200 másik hely, de neki mellettem tetszett.
Most már próbálok úgy beállni két helyre, hogy keresztbe is legyen az autó.Read only...
-
net84
őstag
Az ilyet is csak ki kellene herelni. Kaptunk mar viragot pillangoval alapozoig a fenyezesbe vesve. 10 percig orjongtem az utcan. Ha akkor megfogom azt a "picassot", vele poliroztam volna ki.
Ja! Altalaban aki a legjobban hoborog a parkoloban a masikra, az csapja neked eloszor az ajtot.bitpork - akkor a kovetkezo alkalommal megejtjuk a beszelgetest...meg talan valami tapolast
AndrewTdi - mibe kerul egy ilyen mutatvany (airride)? A kaphato szettekbe bent van minden vagy az meg messze nem egy komplett cucc? Egyebkent szep tutu.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz AndrewTdi #56194 üzenetére
Egesz olcso...
Az enyembe a szett lenne 490k + szereles es cullangok (kabelek, csovek ez meg ki tudja mi nem).
Fejbol? foggalmam sincs. Holnap megkeresem. Fel eve neztem, akkor az ara elvette a kedvem.Mas:
Megtalatam a Torpedora a keresett hatso szarnyat. Gyari kivitelben potom 86k. Erre sem mostanaban kapok zold utat...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz bitpork #56197 üzenetére
Aztatat mondta asszonypajtás, hogy finoman kuss a nevem... féltengely csere, akku csere, és még át is kell nézetnem a szekeret (és utána még biztosan lesz egy kis apró-cseprő költség). Ja! Új izzókra is kaptam engedélyt, csak még időm nem volt cserélni (osram silver repül).
Az optikai és luxus átalakítás/bővítés most nem fér bele.(#56204) Dr.Zoo - 10-re? ki is nyírnának, ha arra érnék be. 7:30 és 8:45 közötti szórásban érkezem, attól függően, hogy mikor kelek fel.
Jön a karácsony, most kezdenek meghülyülni az emberek...minden kell, de tegnapra. Hiába ülök a gép előtt szinte végig, nincs időm elindítani egy böngészőt...
Hétköznap a 4-6 óra alvás bőven elegendő, hétvégén tömbösítve le lehet aludniKülsős "kollégának" matiza volt. Szegényt mindig azzal szekáltuk, hogy mutassa már meg hol kell feltölteni akkukat...Szegény, lecserélte egy dájcsijára...még nem is sejti, hogy mit fog hamarosan kapni
Vasárnap este összehozott a sors egy Saxo-val. 1,6 VTR volt belevésbe, de fogalmam sincs mennyire volt valós (létezik-e). Az első lámpánál és utána az istenért sem akart beengedni maga elé a belső sávba. Ahogy mellé értem, gyorsított A második lámpánál zöldre kilőtt, így rövid egyes után 2. majd 3.ba bemutatkozott a turbó és esélye sem volt. Igaz, hogy a végén nekem sem maradt sok esélyem elfordulni, de a fékekben bízhattam. Persze a kis mocsok nem jött repetázni... De az ilyen "harc" nálunk ritka mint a fehér holló.
Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56325 üzenetére
Kettes posta elott az a kurv@ mocskos Toledo? Igen, en voltam . Konnyu megismerni, egy macskafej grafika van a jobb hatso lampa alatt (oldalrol). Holnap mosas...elotte lefotozom okulaskepp.
Taat - nekem foliazva van (atlatszo, uv) a ket elso lampa, a motorhazteto eleje, a ket elso sarvedo iv eleje es az A oszlop. Sokat jelent, habar igy isbekaptam egy rondabbat a folian keresztul... Tavasszal a lampakon cserelni kell, kezdenek beleegni a bogarak... Nem olyan feltuno mint a karbon es tarsai.
Jah! Ez sem kavicsfelverodes elleni folia, hanem a dekorosok altal is hasznalt uv allo vedofolia a vastagabbik fajtabol...ha megved egy reklamtablat a vandaloktol, akkor jo a kavicsok ellen is ha meg szikla csapodik be, akkor az ellen semmilyen folia nem ved meg...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Kaptam ajanlatot gyari, bontott csomagtarto ajto zarra. 20k-ert adjak. Langba a listaara a gyari ujnak ~22k. A bontosok nem nezik meg az uj arat, mielott kiajanlanak valamit?
Masik:
Valaki meg tudna mondani a cikkszamat a Golf 1,4 16V 2004 Variant-hoz valo legszuro haz cikkszamat? En csak a komplett legszuro szamat talaltam meg. Ez az a verzio, ami az ugyanolyan motoros, 2004-2005-os Seat Leonokban van..Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #56338 üzenetére
Az uveg matricazasa nalunk tilus .
Pedig telleg ott voltam
Mar remeket latunk mindketten... Mi lenne, ha vegre megbeszelnenk valamit es "lemeccselnenk". Egy valtogombos akcioit ugyis meg kellene ejteni.dJ Peer - az sajnos nincs... Holnap geprol kikeresem.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
A keresett Golf légszűrőház.
A motorkód elviekben BCA.(#56348) freaghill - a 4D karbon fóliára gondolsz?
A negyedik dimenzió a szag.
Az állítólagos különbség, hogy légáteresztő, így könnyebb felrakni (nincs/kevesebb buborékképződés). Valamint a leírások szerint jobban domborodik a karbon minta, mint a 3D-s fólián.[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen