-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #154428 üzenetére
Hmm hogy nekem ez miért nem volt világos.
Amúgy nálam a szekér változatlanul teszi a dolgát. Most, hogy kiköltöztem a városból, megszűnt a füstölés is. Bár most kissé háttérbe szorultak a nyavalyái.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #155852 üzenetére
Ne keverd ide a politikát.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #156714 üzenetére
Akár még a gyári fény is lehet javított. Csak megsúgom. Nem értem miért ekkora probléma egy 10 éves autón, ha festve volt itt ott ... Nem szalon autóról beszélünk.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz fixer92 #157749 üzenetére
Bocsi, hogy bele vau-vau. Miért nem viszed el szerelőhöz és mondod meg, hogy mit cseréljen? A végén meg kifizeted és örülsz. Majd Ő megoldja milyen nyereg, tárcsa kell. A képek alapján a fékcső sem valami életbiztosítás. Ha nem szereltél még féket, nem biztos, hogy most kellene elkezdeni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Pls help. Kissé mérges vagyok a szekérre. Megint szivat a jobb hátsó zár. Tavaly cseréltem... és ezt a hibakódot kapom ismét. [link] Plusz ma nem is akart nyílni.Ami feltűnt a nyomozás során. Átmértem a vezetékeket a B oszloptól az ablakemelő motorjáig ok. Ha kitörlöm a hibakódot, majd manuálisan a söfőr oldali ajtón a nyitó/záró gombbal játszva szépen nyit/zár az összes ajtó. Ha viszont kulcsról zárom, utána rögtön beírja a hibát. Ami nagyon fura, hogy ha kétszer nyomom meg a zárás gombbot a kulccson, akkor a jobb hátsót visszanyitja. WTF? Ki tudom nyitni kintről. A többit nem. Találkoztál már ilyennel? Megint kuka a zár? Vagy mi a franc szivat?
Negyedig a tank. Most nem égne jól.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #157909 üzenetére
Ez lenne a safe kapcsoló? [link]
Nincs olyan sokat használva. Sajna a zár utángyártott, nem eredeti. Az oszlop és az ajtó közti kábeleket átnéztem multiméterrel. Nem találtam szakadást. Arra nincs rajzod esetleg, hogy melyik kábelek mennek ehhez a safe kapcsolóhoz?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #157912 üzenetére
Szétszedtem a zárat. Nincs benne a 2 mikrokapcsoló, ami a linkelt videón is látszik. Csak 2db mikrokapcsoló van benne a 4 helyett. Made in China. Gondolom akkor ezért írja a hibakódot folyamatosan. Ezek szerint az utángyártott zárak nem teljesen egyenértékűek? Ki gyártja az eredetit nem tudod? Vagy keressek bontottat, aztán a kötéseket rendbe rakom + kap új mikrokapcsolót és öröm bódottá? Gyári újért nem adnék egy vagyont.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #159840 üzenetére
Oldallégzsák
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #160353 üzenetére
Itt valami nem kerek. A piros Di az a 96kW-ot jelenti tudtommal.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #160363 üzenetére
A motoron is ott figyel.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #161381 üzenetére
Szia,
Egy gyors kérdésem lenne. Superb 1.9 AVF még mindig az alany. Az ablaktörlő szintjelzőjét merre találom? Jól érzem, hogy le kell vennem a lököst, hogy hozzáférjek? Vettem fagyállós löttyöt bele kb 1 hónapja és azóta folyamatosan sír, hogy töltsek rá. Nem tudom, most a lötty a szar, vagy a szintjelző gajdult meg.
(#161383) focvis
Én eleinte nem szoktam kivenni D-ből lámpánál, de mostanában már kiteszem. Ha lámpánál ácsorgok, akkor szvsz feleslegesen feszül a hajtáslánc, illetve kb dupla annyit fogyaszt (1.5l/h <-> 0.8l/h). De nem tudom melyik a jobb megoldás.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz mike710 #161391 üzenetére
Fullig nyomtam, kb 5l ment bele.
(#161390) macilaci78
Ezt értem. Viszont neten rákeresve elég megosztó, hogy mi a jobb. Ha állsz a féken, és D-ben van, akkor a wandler folyamatosan kapja a terhelést + a motor is. Ha N-ben van, akkor ez nem játszik. Nyáron a nagy hőségben az olaj se kap olyan hűtést ebben az esetben, ha D-ben van és állsz egy helyben. Mikor N-be rakod, akkor mi történik ... szétkapcsol a kuplung. Ez ekkora probléma lenne?
Technikai jellegű válasz érdekelne.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #161407 üzenetére
Ezt nem tudtam, hogy a DSG ilyen. Tiptronicnál ha állok a féken, akkor kb duplája a pillanatnyi fogyasztás. De még nem is ez a lényeg. Engem inkább az érdekel, hogy ilyenkor jó-e, hogy érezhetően befeszül az egész hajtáslánc (ugye a wandler is folyamatosan kapja nyomást).
Előkeresek egy utasítást a szerkérhez, megnézem mit ír erre.
(#161428) Mágus2
Ahh jól hangzik.
Szerintem akkor ott rohad meg, ha a kocsi fél elejét szét kell hozzá bombázni. Max összekötöm a két szálat és kész.
Tegnap kissé melegebb volt délután, most kuss volt. Nem szólt ... gyanítom tényleg a löttyel lesz valami.Köszi az infót!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #161447 üzenetére
Ennyi van benne:
Megállás rövid időre
– Átmeneti megálláskor, pl. útkereszteződésnél, nem szükséges az
előválasztó kart az N helyzetbe kapcsolni. Elegendő a járművet csak a
lábfékkel megtartani. A motor azonban csak alapfordulaton járhat.A rövid idő nincs definiálva. Mondjuk egy 30-60 másodperces piros, nem tudom minek számít.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz vittgen #161451 üzenetére
Ez szerintem rossz összefüggés. Az, hogy alapjáraton fulladozik a kocsid, az szvsz nem ok. Mikor D-ben van, akkor más a befecskendezés, mivel indulni akar az autó... így normális, hogy másként viselkedik. De Mágus kijavít, ha tévedek.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Octavia I. 2006, 74kW PD
Normális, hogy a hátsó féknyergen nincs semmilyen rugó, ami visszanyomná a kéziféket?
[link]Cserélve lett a nyereg és sajna hiányzik róla. Nem is nyomja vissza rendesen, ha kiengeded. Ilyenre gondolok, mint itt: [link]
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz negyedes #162801 üzenetére
eszebe nem jutna 50-60-al menni mikor szakad a ho, mer mi az mar???
Azért azok is megérnek egy misét, akik ha leesik egy kis hó, rögtön belassulnak mint ha kötelező lenne. Aztán a nyíl egyenes úton 40-50el csorognak, mert félnek tovább gyorsítani. Kialakul mögöttük a dugó, és jönnek az előzések...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz macilaci78 #162808 üzenetére
Aki türelmetlenül előzget, azt lehetséges azért, mert előtte indokolatlanul lassan haladnak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Segítsetek pls.
Superb 2005 1.9PD AVF
Ma vittem a szekeret műszakira (most máshova, mint eddig). Azt kaptam, hogy cserélni kell elől a 4 felső lengőkart, mert ki van repedezve a szilent. Good...
Az alsók már voltak cserélve (TRW), bár már régebben. A kérdés. Melyik márka ajánlott? Vagy szettet cseréljek? Kormány összekötők is tavaly voltak cserélve. Ahogy olvasom, minden márkára van jó/rossz tapasztalat.Nem akarok most vagyont költeni rá, de fél éven belül sem akarom újra cserélni.
@Mágus?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz c00per #162972 üzenetére
Lengőkar lett végül. Szerelő azt mondja, szeret eltörni az alu ha be van gyógyulva. Mivel szívás cserélni (ki kell kapni a rugós tagot), ezért nem kísérletezek. 20as lett csavarokkal a 4 felső. Lengyel gyártmány.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
@bitpork vagy @Magus
3.0TDi A6 2011, CLAA
Milyen olaj mehet bele? VW 507 00? 5W40 vagy 5W30? Total-ból melyik?
Illetve más kérdés. Az MMI sajna nem beszélni magyar. Az instruments-ben a Language-nél ki tudom választani a magyart, de sajna nem akarja. Jól érzem, hogy nincs rá telepítve? Menüből nem választható az MMI-n. Megoldható erre utólag rávarázsolni?Köszi!
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #163167 üzenetére
Gondoltam én is, hogy valami turpisság lesz benne. VCDS tudná, csak MMI-n nincs fent a nyelv. Na mind1. Ahogy nézegetem google-n, vannak akik ráteszik a magyart (elég komoly összegekért). Ezért gondolom kell hozzá ilyen-olyan szoftver, így nem kísérletezek vele.
Én saját szekérbe Totalt öntök, eddig nincs rossz tapasztalatom vele.10k után úgyis lecsorog a vödörbe.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Bjørgersson #166655 üzenetére
Nyitás közben ütögesd kívülről az ajtót a zárnál. (ne kalapáccsal, hanem mondjuk kézzel)
Ha kinyílik, rögtön szedd szét és kösd le a vezetéket a zárról./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs