-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147294 üzenetére
És miért nem az ETKA-t használod?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147301 üzenetére
1.4TSI-nél mi lesz árulkodhat arról, hogy nem egyezik az óra km-je, a valós futással?
Ha szép állapotban van, nincs olyan alkatrész, amire ránézve ez megállapítható.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147306 üzenetére
Szoktad olvasni, amit írok?
1. ETKA
2. Azok a turbó tőcsavarjai.
[link] 4A -alkatrész
N 90767801 vagy M10x35mm.
Gyula84
A belső vagy a külső széle volt kicsipkézve? Eszi a szíjat valami. Feszítő görgő, főtengely szíjtárcsa vagy valami más... attól függ melyik oldala. Szemmel láthatóag le van darálva a széle.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147310 üzenetére
[link]
[link]
Valami filléres tétel.Csavarboltban is tudsz szerezni, 10,9-es keménységű eddzett acél. Ha eredet kell, akkor 2,5 euróért a márkaszervíz rádmelegíti darabját.
Miért akarod ezeket kitekerni a turbóból? Ha nem cseréled a turbót, csak a kiput, akkor nem ajánlom kiszedni. Ha beleszakad, megszívtad. A réz anyával oldható marad a kötés. Acél anyát használva, mindegy ha körbe is hegeszted, amúgy sem fog soha többé lejönni.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147312 üzenetére
Én egyáltalán nem ajánlom a csavarok cseréjét, amíg
Teréz anya van rajtuk... Ha valaki tekert már rá másat, akkor csere.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147315 üzenetére
Ha beleszakad a tőcsavar, kelleni fog új, de ez csak szétszedéskor derül ki, és ha beleszakad, ez lesz a legkisebb gondod. Amikor lent lesz a kipufogó cső a turbóról, fényképezd le a belsejét... kíváncsi vagyok mennyire lesz elrepedve belül a turbó... nem az a kérdés el lesz-e repedve, hanem, hogy mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #147317 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #147320 üzenetére
A főtengelyen a szjtárcsa milyen belül, ami a generátort hajtja. Tudniillik az tartja fent a vezérműszíjat a helyén és ha a szíjtárcsát görbén rakják fel vagy megcsiszolják a belső felét, akkor ilyen gebaszok vannak.
Erről az alkatrészről van szó. Gondolom a feszítő volt cserélve a szíjjal.
Az AFN híres arról, hogy a másik(fogas) szíjtárcsa ékét elnyírja, ettől aztán dobál az is, meg ami hozzá van rögzítve... az is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147328 üzenetére
Szervizkönyvet veszel, vagy autót?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147338 üzenetére
Az autót kell megnézni, felméretni az állapotát, utána el lehet dönteni, mit hiszel el az eladónak, meg a dokumentációnak, Te mintha fordítva csinálnád.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Chereiose #147425 üzenetére
1,5-ért ettől sokkal szebbek és jobbak vannak.
Géppel kipucolják neked, csak keress egy rendes mosó cséget, aki megcsinálja. Nézd meg a képeket. Mindent kipucolnak, ha megfizetik. Évente 1x beadod ilyen helyre, otthagysz nekik 150 eurót és nem fogsz ráismerni az autódra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prannk #147460 üzenetére
És a betét szorult a tartón? Annak ott könnyen kell járnia. Ha valami gagyi betétet vettél, előfordulhat, hogy tőj sok festéket kentek arra arészre, ahol a betét azzal a lemezzel érintkezik. Ott meg kell csiszolni a betétet és jó lesz. Ki volt takarítva rendesen a lemez alatt?
-
Mágus2
Közösségépítő
Megint valaki lekoccplta a bal elejét a parkolón az octavianak. Ez nem normális. Honnan ennyi béna??? Ez most komolyabb, mint a múltkori, lóg a ködlámpa, összerepedezett a lakk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #147516 üzenetére
Azt nem tudod csak úgy kicserélni, szét kell bombázni hozzá a futóművet. Ami nekem gyanús, hogy nem rázná a kormányt. Valamelyik gumi nem szálszakadt elől? Pukli is tud ilyet, de az is elvilg mindig lenne, nem csak alacsony fordulat és nagy terhelés mellett. Nem egyértelmű a hiba, emiatt megtalálni sem lesz egyszerű.
A futómű szilenetek jók mind? A lengőkar első szilentjei nincsek elcsúszva hátra?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #147520 üzenetére
Az ott két fél szilentből van, az autón csak célszerszámmal lehet cserélni. Prsze házi módszerekkel is cserélhető, de akkor lejön a bölcső.
Ütemes oldalra rángás lehet még meglazult bölcső is. Nem koppan hirtelen indulásnál, vagy fékezésnél? Ezek a bölcsők szoktak csúszkálni, ha meglazulnak a csavarjai. Van hozzá javító készlet, amit akkor vegyél meg, ha tényleg meglazultak a csavarok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147530 üzenetére
Nem tilos, csak közterületet nem videózhatsz vele, a parkoló, meg az.
mmdms Fék lesz az, a néha nem, az csak hidegen nem. Amint bemelegszik a tárcsa, ráz az. A tárcsát nem szemrevételezni kell, hanem megmérni, hogy mennyit üt. Aztán megérni a kerékagyat is. A csapágy is okozhat ilyet, de annak hallanád a hangját, ha nem vagy botfülű.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #147542 üzenetére
Ennél az autónál életed végéig sem leszel tisztában mindennel. Ne érdekeljenek azok az értékek, semmit nem mondanak számodra. A három utóbefecskendezésnek az értékei vannak ott. Na, mire jó ez neked? Semmire.
Regeneráció során csurgatja bele a naftát, hogy ne égjen el mind és a kipufogógázokkal kimossa a hengerből a katalizátorba, ahol meggyullad, ettől ég ki a szűrőből a korom...meg hígul fel a motorolaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -=Vacsek=- #147575 üzenetére
A sorrend helyes és emelkedő sorrendbe is raktad L&K a legmagasabb, Active meg a legalacsonyabb felszereltség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147580 üzenetére
Felejtsd el. A vezérlés tuti cserés, + kell egy eredeti lambda, és ez csak amit már most is tudunk, ezen kívül még bármi lehet pluszban.
Itt a havernak nézek ibizákat. Kiszállok a diaggal, emberünk enged 500 eurót... Mondom nem jól kezdi, de nézzük meg. Nézegetem, törött volt eleje, hátulja + hengerfejes. Felsoroltam a hibáit, engedett még 500 eurót.
Nem hoztuk el. 5 megnézett törött ibiza után elmentünk itt helyben magán embertől, megnézni egy altea-t. 1.6 szívó, a régi 8 szelepes 75kW. 2007-es , végig vezetett szervizkönyv. Pár karc, mindenhol gyári festék, kipróbáltuk, megmustráltuk, kifizették, és nem bánták meg. Az ember felsorolta az autó minden hibáját és elengedte a javításukat a vételárból, vagy felajánlotta, hogy megcsináltatja, de akkor az ár fix. Korrekt eladó, jó volt az autó is.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -=Vacsek=- #147591 üzenetére
Comfort a vw megnevezése, skodánál nincs ilyen. Classic volt régen alias social edition.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147594 üzenetére
2.0 PD BMR. Felejtsd el. A Siemes befecskendezők bárhol és bármikor az út szélén hagynak, A DPF mindegyikben betapad, turbó megfárad, olajpumpa szar ami viszi a turbót meg a vezérműtengelyt.
Ha ebben valós is lenne a km, kell bele 4 módosított befecskendező, turbó, olajpumpa meg egy igazolás a Pápától a futott kilométerekről, az Úr pecsétjével. Hagyd a francba.
Vegyél egy ilyet és használd, amíg megy.... jó sokáig fog.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Pályán sokat forog, ott 120 a kellemes utazó neki, nem ezzel fogod tolni a sort, de elvisz bárhová. Ha kevés lenne a motor, van ebből 1.4TSI vagy 1.9tdi is, de ennek az 1.6 benzinnek az egyszerűségében van a szépsége. Póbálj ki egyet, szerintem normális közlekedésre elég. Nem az a verébfing gázreakcióú 16 szelepes, ami alul halott felül meg csak bőg.
Nagyobb autó, mint egy golf +.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen