-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23656 üzenetére
Szerintem igen de,csak úgy ha nincs teli a tankja.
Meg akkor meg kéne nézni a fuel pumpádat is ott is van szűrő -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Nem kell rendelni mert a Mártirok és a Seeregélyesi ut sarkán a MOL benzinkut mögött van egy pirinyó magán benzinkut.
Ott lehet kapni.Taxisok esküsznek rá.
Egyébként érdekes a taxi cégek ott tankolnak ahol akarnak és még is a magánkuton tankolnak.Állítolag hetente friss az üzemyanag és a mocik szeretik. -
#00809728
törölt tag
Néztem a mostani műsort sport verda adon.
ö szerepelt bentElső fékbetétek+szerelés-------------120.000-150.000ft
Olajcsere+mukadíj----------------------200.000ft
Komplung csere+munkadíj-----------600.000-800.000ft és 30.000-60.000km közt kell.Apám de őrülök,hogy ilyen kis egyszerű leonkám van...
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #23705 üzenetére
dolgozom rajta...
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #23716 üzenetére
Kollégámmal pont a maseratis emberkérről beszélgettünk.Megveszi az űber maseratit 450le 27misi majd kimegy az autópályára mert kiváncsi a gyorsulásra és a végsebeségre.
Majd jön 1992évekből egy kis szutyok és elpörköl melletted.
Lényeg nyomja a maseratis mint aaz állat de a kis ford csak távolodik. -
#00809728
törölt tag
válasz tomcsi23 #23732 üzenetére
Úgy kell az ilyen tesztet elvégezni.Full teiltank még meg is mozgatod az autódat tuti legyen a telitank.
Bele az adalék.
Majd 0 a napi számláló ás a megszokott utvonalon közlekedsz a megszokott talpalással.
Majd 1hét után úja ugyanaz a kut ill. kutfej és ugyanazt a benyát.Igy lehet egy majdnem azonos liter számot kapnod.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #23745 üzenetére
Bp és Pécs.
Dolgoznak rajta előbb v. utobb lesz nálunk is.
Igazából a 8-on ha mész Szfvár felé akkor ott kell vigyázni mert a SZFVÁR tábla után kint voltak ma reggel is a srácok 07:20kor egy régi fordal.Űgyesek mert mindig váltogatják az autóikat.
Golf 5 ezüst,régi sőtétkék bora,ford focus kék ill. ezüst,ford fusion kékmetal
Renault mikrobusz fehér KSR rendszám ő mozogva is mér. -
#00809728
törölt tag
Hy!
Űzemanyagellátó rendszereket fejlesztünk és mérünk.
kb 170féle pumpával és szűrővel találkoztam.
Én olyannal,hogy 2mikronos azzal eggyel sem.
Érdekes amit az úr állitott ugyanis még benzinesben sem láttam 2 mikronost..Mondjuk ugy derülne ki ha szétvágnánk majd kiöntenénk gyantával majd kettévágnánk és mikroszkop alatt megtekingetnénk azokat a bizonyos lyukakat.
Van itt Szfváron egy régi név a szakmában olajcserével foglalatoskodnak már vagy 20éve.Kiforott rendelésekkel kizárolag külföldről.Mikor én is megkerestem a pd elem hibámmal és az űzemanyagszűrő hibával ö beleásta magát rendesen de 1 hét után tudott találni valami Belga céget akik a legfinomabb szűrőt gyártják de nem olcsó.
Megrendeltem és az van benne tudomásom szerint 3-5mikronos. -
#00809728
törölt tag
A MANN+HUMMEL a harmonika hajtogatású,
csillag elrendezésű szűrőkonstrukciót
tartja a legjobbnak, melynek szűrőanyaga
ún. kompozit, tehát többrétegű,
rétegenként eltérő anyagszerkezetű (24.
ábra). A szűrő a „MULTIGRADE F” nevet
kapta.A dízeladagolórendszer-gyártók a finom
illesztésben előbbre szaladtak, mint
azt a gázolajminőség és a szennyeződések
kiszűrésével azt a fejlesztések követni
tudták. A ma sorozatban gyártott szűrők –
a jobbak – a 3–5 μm-es tartományban már
kielégítő hatásfokúak, de ez ma úgy tűnik,
nem elég. El kell érni a 2 μm-es részecskék
nagy százalékú kiszűrését is, és ezt nem
csak a dobozra írva kell teljesíteni… -
#00809728
törölt tag
Na találtam egy cikket a Delphi oldalán.Lehet még is létezik..
A mai gépkocsik diesel befecskendező rendszereiben használatos common rail technika számára nagyon fontos a megfelelő tisztaságú diesel üzemanyag használata. Már egy 2-5 mikron nagyságú, 5 gramm tömegű szennyeződés is tönkreteheti a diesel befecskendező rendszer alkotórészeit, ami egyrészt jármű kiesést, másrészt nagy összegű javítási számlát eredményez.
A DELPHI a common rail diesel befecskendező rendszerek számára olyan diesel üzemanyagszűrőket fejlesztett ki, amelyek már a 2 mikron méretű szilárd szennyeződést is kiszűrik, mindemellett rendkívül hosszú élettartamot bírnak, bizonyos európai országokban 120 000 km-t is.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Van még kb 6-7liter a tankomban.
Összesen 57literes ha fullra tankolom.1001km mentem idáig vele igaz nagyon ovatosan.
Gázolaj: agip sima
adalék: castrol
Motor: prolong+castrol olaj[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz TazLeacher #23885 üzenetére
eldugult benzinszűrő,
üzemanyag szvattyú a tankbanebben tudok segitttteni!!!
-
#00809728
törölt tag
Hy
Éppen most akartok ilyen cuccokat venni.
Zsu KFT
40% és 50 % közötti kedvezménnyel vásárolhatják meg az alábbi termékeket :
Szíj-vezérlés: GATES, SCT, DAYCO, RUVILLE, INA, BREDA, BOSCH,
NIPPARTS, CONTITECH, GOODYEAR, LUCAS-TRW,FUTÓMŰ: RUVILLE, MEYLE, READELLI, SWAG, MOOG, OCAP, MEYLE, SIDEM, LPR, LEMFÖRDER,
TRW, SNR, SKF, NIPPARTS, BREDA, LESJÖFORS, DELPHI, SASIC, StarLine ,FEBI,GÁTLÓ: MONROE, KAYABA, SACHS , NIPPARTS, ALKO, DELPHI, STARMANN, GABRIEL, BILSTEIN, BOGE, VEKTOR
KUPLUNG : LUK, SACHS, VALEO
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #23929 üzenetére
Hy!
Nézd nem akarok itt szájkaratét kinek hány centi és kinek az űknagyanyja vagy éppen a szomszédja ,hogy használja az autót.
Mindenfélét olvasni mindenféle autóról van igaz és van közte olyan is amit jobb ha el sem olvasol.
PLD az én siemens pd mocimról is harsonákat írtak,Turbo,pd elem (ami igaz) de 7 év gari van már rá,meg még sorolhatnám mi minden romlik el benne.Haver citroen picasso 2.0hdi mocijáról is csak rosszat olvastam.Majd 667.000km el ment vele és leadta.
19tdi sokda super b taxi 900.000km most esett szét.
Minap csináltam audi a6 2,4benzin 600.000felett...Te tény és valós a nem megfelelő olaj,megfelelő vezetési stílus rányomhatja a bélyeget az autóra.
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #23951 üzenetére
Hy!
Kiscsajom lassan 4éves most jött ki egy nyavajából.
Magas láz 2napig majd hányás 2napig és befejezésképpen fosás 2napig.
Rota virus.....Egész ovodát bezárták.
6nap alatt másfél kilót leadott.Tudtad,hogy a nyavaják nagyobb része a déli gyűmülcs héján kerűl be.Ki a franc mosna meg egy narancsot.
Pedig aon tőbb baci van mint egy wc ülőkén.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #24083 üzenetére
Nem hinni kel hanem csinállni.Szomoruan konstatálom ,hogy nem lett vérrontás.
Ilyen seatost nem is ismerek... -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #24095 üzenetére
Hy!
Igy már képben vagyok.
Görgöztetés álltalában melegitéssel vagy finom kalapálgatás v. olyan géppel ami nyomás hatására kihozza 0-ra.
Ott a festék sérül.
Ha jót akarsz akkor utána homokoltatás ami 12000ft/4kerék
+fújás ezűstmetalra audi a6 legvilágosabb szinére.+űber üveg,vegyszer ill. karcálló lakk.
-
#00809728
törölt tag
Milyen autót vegyek topikot?
Jézusom ti oda is feljártok...Mikor legutoljára ott jártam akkor is a honda volt a legjobb autó a vw és a többi német a sz@r és ezt olyan ember mondta aki már a szallonos 20-30millás autót is vezetett és beletett kemény km-eket.
Meg pár jopofa mondat onnan:
Valami kitakarításról volt szó a kocsiknál ki,hogy végzi stb...
Gyerek feljőtt TAKTAKENÉZRŐL és bebőfőgte hát amióta megvettem az autómat 5-6éve és beletettem 140.000km egyszer sem takarítottam ki.Kocsi van értem és nem én érte.Munka eszkőz és lesz@rom.
No commentNos ekkor döntöttem úgy nem vagyok kiváncsi a sok marhaságra "öreg vagyok bohocnak"
Amugy meg ne veszekedjetek.
[ Szerkesztve ]
-
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #24143 üzenetére
Hy!
Nézd mi a fordnak voltunk a hívatalos űzemanyagrendszer fejlesztői és gyártói.
92-óta.
1.5évvel szemben nem tudok nyilatkozni.
Erről nem írhatok bövebben mert ezek titkos adatok.Lényeg ha nem arra lett kifejlesztve akkor nem ajánlom.
Legjobb űzemyaganycsővet jelen pill. egy Lengyel cég csinálja nekünk kivűl-bellűl űzemanyag,sav,lug álló 20barig tőkéletes.
-50c-+80fokig tőkéletes.gumicsöveim vannak semmi nyoma az etanolnak.
szedd le majd hosszanti írényban vágd szét és mérd meg a gumi belső részén az érdeséget 100* mikroszkop alatt ill. mérd meg a szakításprobát.
Majd tedd meg úgyanezt egy új gyári gumicsőveddel is.
Nos mi igy tesztelünk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen