Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
hát az a mittomén-es pólófelirat hatalmas, nemtudom ki volt az ötletgazda, de nagyon jó én úgy vagyok vele, hogy várható volt hogy norbi lesz a bajnok, nem is gondoltam hogy más szóbajöhet. amit nem értek, hogy miért mondta hogy még pár évig itthon akar versenyezni szerintem külföldön sokkal több lehetősége lenne
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
aha volt egy tippem, de vessetek meg, de az itthoni autósportban nem sok fejlődési lehetőséget látok. esetleg jövőre még elpicsázza nissanyt a formulában egy fele olyan erős géppel, aztán kb ennyi biztos én látom túl fekete-fehéren a dolgokat, sokan vágták már a fejemhez
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-Mike-
addikt
nem hiszem h az vkinek is fejlődés lenne ha túra/márkakocsizásból átmegy formaautózni pláne itthon abba az igen válogatott társaságba, megkockáztatom h erős visszalépés lenne. nissanyt most ne említsük h mekkora skalpnak számítana ha vki elverné /gyk: semekkorának/
tudni kell h ami itthon megy az minden csak nem autó-motorsport. sokáig lehetne ragozni, szerintem volt már itt szó erről több oldalon keresztül. azt is tudni kell, h wéber gabi vagy most már norbi sem azért dekkol itthon meg még számtalan magyar mert olyan kurva jól érzi itt magát és csak a magyar serlegekre hajtatnának, nagy lótúrót. kézzel lábbal mennének ki akár dtm akár etcc, wtcc vagy mittomén milyen sorozatokba, mindegy csak kasztni legyen rajtuk. és ennek csak egy akadálya van, amit úgy neveznek h pénz. mégpedig kurvasok. amíg embereket /akikről tudni vélik/véljük/, h a magyar top10ben benne lennének és ehhez még egy magyar indulást is vért izzadva az utolsó pillanatban hoznak tető alá jobb esetben, rosszabban kakilnak a fejére és hülyének nézik, szóval innentől válik komolytalanná az egész.még egy pillanatra visszakanyarodnék ehhez a kasztnis-formaautós dologhoz.
úgy gondolom bármennyire is kis teljesítményűek a hazai gépek azért tudnak meglepetést okozni és talán ez a sorozat, szakág az amire a legnehezebb vagy megkockáztatom egyáltalán nemlehet felkészülni szimulátorral. gondolok itt mind vezetéstechnikai részére mind /és inkább ezen van a hangsúly/ a fizikiai, állóképesség részére. nem tudom h a többiek osszák e ezt a véleményemet. sőt, ezt a fajta versenyzést nem elég szerintem 17évesen elkezdeni főleg szgép előtt, nem árt ha az ember már hatévesen elkezd gokartozni és csak erre készül. vagy nincs nekünk erre igényünk és azért hadjuk ellaposodni az egész forma autós szakágot úgy ahogy van, nem tudom.;)és amire egyszer norbival jutottam msn-en az ide illik zárszóként is: Magyarosrszág a szimulátorozás országa marad. /reméljük nemsokáig/
-
#70869248
törölt tag
Ezt 98%-ban én is így gondolom.
Annyiban tér el a véleményem, hogy sztem a hazai gyorsasági ob. egyre jobb irányban halad...méghozzá sztem jó tempóban.
Norbi-nak kint lenne a helye egy 'nagy' sorozatban...igaz jól kell megválasztania hogy hova.
De ha még egy évet itthon marad,..márpedig sztem lehetőségek hiányában maradni fog, akkor az az év már egy erős szponzor megtalálásának éve kell hogy legyen.
..és utána lehetne lépni, egy olyan sorozatba..akár nemzetibe is, ahol a szponzorával/szponzoraival jól tudnak érvényesülni. A hazai szponzornak fontos lesz a hazai jelenlét is, lehetőleg bajnoki címmel..szal nem lesz egyszerű.
Szal én a következő évet, amennyiben itthon tölti, mér nem érzem elpocsékoltnak...bár már jó lenne részt venni vhol beugróként..németek-olaszok-angolok (egyenlőre nagyon ködös hogy mit lehet és mit nem), de azután, két év múlva neki már vagy a brit túrásoknál, vagy az olszoknál,..esetleg a németeknél kellene menni. -
-
#70869248
törölt tag
jaja, köszi.
Holnap oda is vésem amit tudok.szerk: Discovery-n tök jó kis műsor megy most a rally-ról, most jön a 2. része.
A ralik világa: színfalak mögött -
Juan G
veterán
válasz #70869248 #308 üzenetére
miiii? múltkor mondtad lehet jössz...OWC-n megy (volt ASC), szal ha legutóbb fizettél szerver díjat akkor símán jöhetsz, nagyon rákészülni sztem nem kell, hogy jó versenyt menj, 1 óra practice futam/qual előtt oszt kész
Voltak (a teljesség igénye nélkül): Sebi, Johnyka, Dirtyz, Ninja, Knife meg az OWC-s srácok, metosz, Isti, Ulvar, meg még páran ...
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
#70869248
törölt tag
-
a_tesz
Korrektor
ej, köszönöm a kimerítő választ. sajnos a pénz tényleg nagy úr, elég szomorú hogy ide jutott a világ.
a formulás részre, mondta norbi is hogy nem az volt a nehéz, hogy milyen íven menjen, hanem hogy olyan erők hatottak rá, amire nyilván nem volt fizikailag felkészítve.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
cselt
senior tag
Egy kis off: A DFP-nek a pedálját valahogy rá lehet szerkeszteni a Momora?
-
biker
nagyúr
most volt a héten a Budatranspack csomagolástechnikai kiállítás, és pont a standunk előtt állított ki a GáspárPack, akik kihozták a kisfiuk Alfa 147 GTA-ját, így 4 napig nézegethettem
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
cselt
senior tag
Nincs valakinek otthon elfekvőben egy dfp pedálja?
-
-Mike-
addikt
napi program
-
Debilon
addikt
hmm... most mondják WTCC közvetítésben, hogy lesz jövőre mint betétfutam international seat cup... elvileg egy magyar csapat is indul(hat) 2-3 fővel, legvalószínűbbre eddig Wéber Gábor indulását mondják..az esetleges további 1-2 versenyzőről semmit..
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
#70869248
törölt tag
kicsivideó az 1955-s Mergával: 40mb
-
Tommy78
aktív tag
Sziasztok!
Mivel elkelt mindkét Suzuki-m az utcai meg a rally, most megvettük barátosnőmmel első jobbkormányos autóját.
Ma hoztuk el, egyelőre csak azok a képek vannak amit a kereskedés csinált róla de majd csinálok róla magamnak is.
Sokat gondolkodtunk, hogy milyen típust kellene választani de végül a Volvo mellett döntöttünk. Ez egy S80-as D5 (soros 5 hengeres 2.4 es common rail diesel) változat. Tapasztalatokat még nem tudok megosztani, első benyomásra tetszik az autó, és a nagyon jó felszereltsége.
Na majd még jelentkezem, de most alszom mert hulla vagyok.
Üdv Mindenkinek!!!:: :: :: www.tommy78.extra.hu :: :: :: www.szponzor.com :: :: ::
-
-Mike-
addikt
jobbkormány. áá. ballal váltani. áááááá. ;))
vettetek volna középkormányost, mclaren f1est. ;)) -
Daffy
őstag
Minden elismeresem:-)Nagyon szep az auto es remelem elvezni is fogjatok?ULjetek benne annyit mint En a Bnommel:-)Akkor garantalom hogy minden hetveget elvezni fogtok.De tenyleg grat az autohoz,nagyon szep es elegans.AMugy is mindig tetszettek a Volvok.
Electric Warriors---www.electricboogie.hu
-
Tomievo
aktív tag
Ezt hallgassátok meg srácok, ha valaki még nem hallotta volna...Újra és újra rácsodálkozok mekkora primitívség van néhol...
-
Tommy78
aktív tag
-
-Mike-
addikt
-
#70869248
törölt tag
-
Juan G
veterán
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
Juan G
veterán
Fangio driftel!!!
This body. This body holding me. Be my reminder here that I am not alone.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #342 üzenetére
Az biztos hogy hangolható az a futómű, mert egy ilyen ugrást nem hajtana végre azzal a futóműbeállítással ami jellemző volt a videóra, hiszen nem ül össze, és nem rugja ki magát ilyen vehemenciával.
Szal jó cucc lehet az biztos ami ilyen széles határok között hangolható és ilyen eredményesen, ....pl. sztem az a gerendaátugrós beáll az közúti körülmények között hasznáhatatlan lenne. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #344 üzenetére
Ööö... hát szerintem itt nem a "szokásos" (mechanikus) hangolásról van szó. Ez egy aktív felfüggesztés lehet, amivel úgy mozgatod ki-be a kerekeket, ahogy akarod. Más kérdés, hogy ez hasznos használatban azt jelenti, hogy a kasztni egyenesen halad, amíg a kerekek ki-be mozogva követik az utat. Minden csak szoftver és szenzorok kérdése. Az F1-ben betiltották, mert brutális kanyarvételi sebességet lehetett vele elérni, és nem látták biztonságosnak, mert ha egyszer kanyarban halt be valami, akkor óriási baleset lehetett volna belőle. Egyébként meg talán megmentette egyszer Senna életét, amikor végsebesség környékén defektet kapott, és alig rezgett meg az autó, hiszen az aktív felfüggesztés ellensúlyozta a félrebillent autót. Legalábbis valami ilyesmi rémlik, hogy mintha Colin Chapman ezt mondta volna.
Az egyetlen hátulütője a technológiának, hogy óriási hidraulikus nyomást kell generálni, hogy nagy sebességnél is megfelelően tudja követni az útegyenetlenségeket, és ehhez sok-sok lóerőre van szükség. Viszont nem kellenek rugók és lengéscsillapítók, csupán munkahengerek. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #345 üzenetére
Én értem az aktív felfüggesztést (nem is szeretem)..enyémben is van, sajnos összekötötték a blokkolásgátlóval, így nem lehet külön kapcsolni...megint más kérdés hogy sok értelme jelenleg nincs mert ki van kopva a kormányösszekötőnél a gumi, és azzal nem tud mit kezdeni.
Itt inkább az állíthatóságát mondtam, hogy valszeg program van ilyen szélsőséges rugózási értékre is, mert egyébként ezt a sima közúti program soha az életbe' nem csinálja...azért az beszraás lenne egy erős pumpálos fékezésnél hogy ugrál mint bakkecske..oké hogy valójában sosem engeded fel akkor a féket, de az ilyen kirugást nem tudom elképzelni -
-Mike-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710