Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Rellind #3426 üzenetére

    Gyakorlatilag tényleg csak az ajtók miatt érdemes megvenni, nagyon más indokot nem tudok mellette felhozni. A hibája egyébként ugyanaz szokott lenni, mint minden hasonló ajtónak (úszó kertkapunak, fotocellás ajtónak, liftnek): van benne egy biztonsági szenzor, hogy ne tudja a még bekászálódó utast odapasszírozni, de ha viszonylag tisztaságban van tartva, akkor ez ritkán szokott gondot jelenteni. A 2TR váltónak sok hibája lehet a korai szériákból. Hasonló még a Fiat Idea vagy annak a luxus változata, a Lancia Musa, de még azoknak is érezni, hogy viszonylag magasan van a súlypontjuk, szóval ott vesztik el a városi autók értelmüket, mikor először kicsit gyorsabban hajtasz be egy körforgalomba és érzed, hogy furán dől (magyarán hiába kevésbé lomha a nagyobb motor, ha gyorsan menni azzal sem érdemes). Ha esetleg Suzuki WagonR / WagonR+-al volt már dolga az embernek ahhoz hasonlítható, csak míg az valamennyire feszes, ezek nem azok.

  • MC Pite

    veterán

    válasz Rellind #3426 üzenetére

    Nehéz mint a sár. A tolóajtó miatt nézitek? Ha nem; C3 (nekünk ez lett a befutó sok japán kipróbálása után) vagy Splash amit még felvennék a listára (utóbbi, főleg a big blockos 15ös kerekes egész korrektül autózható, nem billeg/életveszélyes mint az elődje).

    Ugye városi az lehetőleg legyen MPI motoros, és könnyű (nálam ezek az egyik fő szempontok).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák