Aktív témák

  • Flashy

    veterán

    válasz jpisti #13 üzenetére

    a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzés állítólag elég szokott lenni a problémák elsimulásához. én még sose próbáltam.
    én úgy értem ezt a fenti cikket hogy ha lejárt a 15 nap és se javítani, se ugyanilyet adni nem tudnak, akkor rajtad múlik a dolog, kérheted a pénzvisszát vagy árcsökkentést. aztán ha pénzvissza után veszel náluk egy olcsóbbat, akkor gyakorlatilag ott tartasz, mintha adnának másikat és visszafizetnék a különbözetet. ebben csak az a hiba, hogy ha az ember ilyenkor általában máshol veszi az olcsóbbat :) igazából ez a 15 nap az eladót is védi, hogy ne vihesd vissza 3 havonta az árut, kérd vissza a pénzt és veszel ugyanolyat olcsóbban, de így az eladónak érdeke hogy szerezzen ugyanolyat, vagy gyorsan megjavíttassa, vagyis neked is jó.
    ápdét: fene egye meg, most beleolvastam az fvf.hu-s szabályzatba és totál nem az van amit írtam :) szóval a doksik nem teljesen ugyanazt írják. talán inkább az fvf-nek kell hinni...

    [Szerkesztve]

Aktív témák