Új hozzászólás Aktív témák

  • winbox

    senior tag

    Sziasztok! Rendeltem egy magyar oldalról 10.31-én paypal segítségével cipőt, amit ők kínából rendelnek be az én címemre (Igen, én is csak a paypal miatt mentem bele, no meg azért, mert ebay, ali stb sehol sem találtam és nagyon kellene). Van TN, de abban csak annyit látok, hogy 11.16-án célországba elküldve. Tudom, hogy a karácsony miatt lassabb a posta, de november felénél kínából rendelt több termékem is simán megérkezett, volt, amelyik TN nélküli volt. Írtam az oldalnak, de csak annyit írtak, hogy várjak még, köszönik a türelmem stb.. Mikor rendeltem kb 30 napos szállítási időt írtak. Én meg félek, hogy kicsúszok a Buyer Protectionból. Így hát írtam nekik, hogy szeretném visszakapni a pénzem, de elérhetetlenek, nem válaszolnak. Paypalon a tranzakciónál van egy ilyen szöveg: "If there's an issue, make sure to contact the seller through PayPal by 29 April 2017. You may be eligible for Buyer Protection." Szóval, ha jól értem Április 29-ig vagyok védve? Mikor indítsak Disputet?

    hammerhead - angler - flame - sunfish - bluejay - panther - husky*

Új hozzászólás Aktív témák