Új hozzászólás Aktív témák

  • Flinter

    tag

    Szervusztok, a segítségeteket kérem.

    6 éve PayPal-ozok, eddig sikerrel.
    Tavalytól kezdve van rajta nagyobb forgalom, mert egy ismerősöm így utal pénzt nekem.

    November 16-án - egy bejövő átutalást követően - korlátozták a fiókomat, mert:

    "Your account access has been limited for the following reason(s):

    Nov 16, 2016: You have received €2,500 or more in total payments to your PayPal account in this calendar year. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Until you provide us with the information we need your account will be limited. You won't be able to send or withdraw any money using PayPal, however, you may still be able to receive payments. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do. When PayPal limits an account, your funds may be held until we've confirmed your identification as per the User Agreement.

    (Your case ID for this reason is PP-005-136-331-085.)
    -------------------------------------------------------------------------------------------

    Erre nyilván elmentem a Resolution Centerbe, ott a hibajelzés, hogy "Required Response: Lift limits".
    Megnyomom mellette a Resolve gombot, átküld egy másik oldalra, ahol minden sor zölddel kipipálva:
    Proof of identity: Ok
    Proof of Adress: Ok
    Personal information: OK
    Confirm card: Ok
    Nem is tudok itt csinálni semmit.
    Meg is köszöni, hogy minden fasza - ennek ellenére a számlám továbbra is korlátozott.

    Vagy 5x írtam már a belső Help Centerbe, konkrét hiba leírással, ügyszámmal, screenshottal, b@sznak válaszolni. Írtam 2x e-mailt a service@paypal.com-ra - ere is b@sznak válaszolni. Csak egy automata sóder szöveg jön, hogy mikor mit csináljak. De ugye pont azt csinálom.

    A számlám pedig korlátolt - nem tudok se fizetni vele, se kivonni a pénzt.

    A "lift limit" akciót valamikor tán tavasszal vagy tavaly már elkövettem, bankszámlakivonatot meg ilyeneket küldtem nekik, akkor az tán rendben volt - legalábbis semmi fizetési/pénzfogadási problémám nem volt.

    Mit lehetne tenni?

    Tavasszal volt egy PayPal-es fizetési problémám - akkor is írtam vagy 3x üzenetet nekik - soha nem is válaszoltak. (Nem, nincs a Spam-ban)

    Valaki tudna valami tanácsot adni?
    Telefonos ügyfélszolgálat elérhető egyáltalán? ("Kérjük, várja a kezelő jelentkezését"...)

    Kösz,

Új hozzászólás Aktív témák