Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stefi_dzsi

    tag

    Kedves Nagyérdemű!
    Dispute/claim témában szeretnék segítséget kérni. Röviden a történet: október közepén rendeltem egy kínai webshopból (dx) ~27$ értékben cuccot követési számmal, de csak nem akart a státusza a "Departure from outward office of exchange"-ről megváltozni. Persze pingeltem őket a shop a ticket rendszerében és a live chaten is, de nem sikerült infót kicsalni belőlük. Így nyitottam egy paypal dispute-t (ez volt az első alkalom), amit később - a továbbra is fenálló helyzet és infó hiány miatt - claim-re emeltem. A paypal néhány nap alatt döntött és végül is visszakaptam a pénzt.

    Csavarok a történetben és amiért némi segítséget kérek:
    - a paypal e-mailben értesített, hogy a javamra döntöttek
    - a resolution centerben olyan felirat van, hogy most nem tudnak a javamra dönteni
    - jóváírták a paypal számlámra az összeget + még extraként külön tranzakcióban 1$-t(?!)
    - közben 2 hónap után végre megérkezett a csomagom (ma megyek átvenni)
    Már írtam paypalnak a contact us részben egy érdeklődő üzenetet, hogy ilyenkor mi van, de még nem kaptam visszajelzést.

    Szerintetek ilyenkor mi van? Örüljek, hogy pénz is van meg csomag is van és maradjak csöndben vagy pattogjak a pénz visszajuttatásán? Használjam az "appeal this decision" funkciót? :F (Az persze más kérdés mi van effektíve a csomagban, mert az csak este fog kiderülni...)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés