Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #6525 üzenetére

    Úgy tűnik, soha nem ér véget az AX800-asom szervizes sztorija...
    Ez történt eddig:
    – jan. 15-én jelentettem be a hibát: a tévé nem kapcsolt be egyáltalán, csak 13-szor felvillant rajta a kis piros led, ami a neten talált infók alapján alaplapi hibát jelent;
    – jan. 16-án a Videopart emberei elszállították tőlem a készüléket, majd a szerviz arról tájekoztatott, hogy a tévé mainboard-ját kiküldték Németországba egy komplett gyári „felújításra”;
    – jan. 29-én hozták vissza a tévét (tehát 1 nap híján két hétig kellett nélkülöznöm), ami ekkor már újra üzemképes volt, de sajnos jelentkezett egy új hiba, ami korábban sosem volt: a 2 db CI+ modulfogadó slotból az egyik nem érzékelte a behelyezett UPC-s modult;
    – febr. 1-jén – mivel sikerült kibrusztolnom, hogy ne vigyék el megint az egész rohadt nagy és nehéz tévét – kijött házhoz egy szerelő, és miután a tévé szervizmenüje is hibákat jelzett, kiszerelte újból a főpanelt, amit másnap ismét kiküldtek Németországba;
    – febr. 14-én a szerelő visszahozta és újból beszerelte a tévébe a főpanelt, ami időközben újra megjárta Németországot (tehát ismét 13 napig nem tudtam a tévét használni), ám mintha mi sem történt volna, a hibajelenség ugyanaz volt, mint két héttel korábban, és a szervizmenü is ugyanazoknál a paramétereknél jelzett hibát;
    – febr. 15-én (ugyebár ekkor voltunk pont 1 hónappal a legelső bejelentésem után) a szerviz türelmemet kérte, mondván, konzultálniuk kell az ügyben a német kollégákkal;
    – febr. 20-án – miközben „türelmesen” várakoztam, hogy történjen valami – kénytelen voltam egy újabb hibát jelenteni a szerviznek: ezúttal már a tévé Ethernet-csatlakozójába dugott hálókábelt sem akarta a tévé felismerni, csak kb. 20 alkalomból 1-szer (eleinte azt hittem, csak az én kábelem ment esetleg tönkre, de többnapos kísérletezés után kiszűrtem a saját hiba összes lehetőségét, így maradt, hogy csak a tévével lehet a gond – annál is inkább, mert az Ethernet-aljzat ugyanazon a már kétszeri „javításon” átesett panelen van, mint a halott modulfogadó nyílás);
    – febr. 21-én újból türelmemet kérték, és megtudtam, hogy rendeltek Németországból a tévémbe egy cserepanelt, ezúttal nem a főpanel, hanem egy másik, kisebb panel helyett;
    – febr. 26-án, azaz a mai napon ismét kijött hozzám a szerelő, és kicserélte az említett kisebb panelt a tévében, de ez a művelet sem hozta meg a várt eredményt: a tévé 1. számú modulfogadó nyílása továbbra is halott, az UTP-kábelt nem igazán akarja felismerni, és a szervizmenü még mindig ugyanazokat a hibákat írja ki, amiket már egy hónappal ezelőtt is:

    A szerelő úgy távozott, hogy ő megtett mindent, nem tud mit csinálni, kénytelenek lesznek a készüléket újra bevinni a szervizbe, talán már holnap. Csak azt nem tudom, minek, hiszen nyilvánvalóan fogalmuk sincs, hogy mi lehet a hiba, és csak találgatnak... A javítás pedig most már másfél hónapja tart, amiből nettó összesen 26 napig egyáltalán nem tudtam használni a tévét, a maradék időben pedig a fennálló hibák miatt csak korlátozottan. :(

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák