Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hachiko95

    aktív tag

    válasz Tikakukac #99893 üzenetére

    Természetesen a saját kategóriáján belül kell érteni, nem egy S54B32 vagy F136. Nyilván egy Insigniában nem lenne olyan virgonc az 1.8 szívó, bár abban már a lustább Euro 5-ös verzió van.
    Ha egy Honda R18A2-höz hasonlítjuk, aminek gyakorlatilag ugyanezek a specifikációi, és egy 8.gen ufó civicben próbáljuk ki, ahhoz képest is szembetűnő lesz, hogy az konránt sem megy úgy alacsony fordulatszámon, mint a Z18XER. A Hondát pörgetni kell, nem lehet olyan mélyről indítani egy kigyorsítást, igaz az is Euro 5-ös már.
    150Nm nem hangzik soknak, de az végig elérhető, ha pedig normális fordulatszámon használjuk 170Nm is megvan, a nyomaték "görbe" inkább egy fennsíkra hasonlít és ez adja a karakterét.
    Hiába van 360Nm nyomatéka az A20DTH-nak az Insigniában, az a +400-500 kg úgy elviszi az egészet, hogy nem is érződik. Vagy ha a Honda S2000 2 literes szívóját nézzük, egészen 6300-ig nagyobb teljesítményt ad le a Z18XER, gyakorlatilag leszabályzásig. J Astra 1.4 turbó (A14NET) sem megy úgy. Ezért írom azt, hogy alsó-közép-felső (1800-6300) fordulatszám tartományban is rendesen megy.

    tldr.: H GTC Z18XER motorral jó párosítás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák