Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz motoflug #77248 üzenetére

    Én azt gondolom, hogy ebböl a korszakból ( 90-es évek eleje ) választva a legtöbb típusnál kell tartani a kasztnitól.
    Ha OFF-os autókat is nézünk, az E36 is porlad csúnyán, a Swift Gti is, Golfok ugyancsak, de ha pár évvel újabbakat, akkor pl. az MX-5 is híresen rohadós, és lehetne sorolni a többit. Egyszerüen akkor még nem Volt akkora hangsúly a karosszériavédelmen egyrészt. Másrészt pedig egy " sportolásra" használt idösebb autónál az eröhatások is csavargatják a kasztnit, ez is hatni fog az elemek állapotára, kemény futómü, ha PU szilenteket használsz, akkor a csatlakozási pontokra is, ergo idövel mindenképp foglalkozni kell a kasztnival. :)

    A lakatolástól pedig annyira - szerintem - nem kell tartani, ha megfelelöen elö van készítve, és kezelve van a javított rész, akkor sokáig nem lesz vele gond. Plusz, ha már ott van az ember - föleg, ha van lehetösége/helye/eszköze magának csinálni, vagy találsz olyat, aki kellöen megszállot a pepecseléshez -, akkor millió finomsággal lehet merevíteni a kasztnit, ahol csak akarod ( és itt most nem a belsö bukócsövezésre gondolok, hanem magát a kasztnit, a bölcsöt, stb. ), ami megint csak jótékonyan fogja befolyásolni a kezelhetöséget. :)

    Azt kell eldönteni szerintem, hogy az ember a "könnyebb" utat járja, ergo olyant választ, amiböl sok van ( Pl. Opel vonalon Corsa, Astra ), van alkatrész, plusz átjárhatóság az alkatrészekkel ( amivel aztán legális-illegális vonalon lehet továbbmenni ), vagy a " komplikáltabbat", és valami ritkaságot választ, amihez nehezebb motyókat vadászni, és több mindent kell magadnak kitalálni. :)

    De ez egy olyan téma, amiröl hosszasan lehetne értekezni, ilyenre pl. tökéletes lehetne a következö tali, ha szervezödne egy. ;)
    ( Ami azt illeti, mi Petyyyyy-vel az október 2-ai héten valamikor összefutunk egy minimeet-re, amire ráadásul a Gsi-vel megyek, mivel haza kell vigyem vizsgáztatni, szóval akár az is lehet egy opció a következö Topictalira, ha van rá érdeklödés. :D ).

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz motoflug #77248 üzenetére

    Engem is érdekel ez a téma.
    Nekem ez a régi autó szeretete a mazda 626-ostól jön. Annyira megvan a hangulata egy ilyennek. (örököltem egy ilyet, innen a vonzódás, 2hónapig használtam is, de al kellett adni, rengeteg gond már volt vele, illetve harmadik autó volt)
    De én most az e39-ekkel szemezgetek (rákattantam, remélem elmúlik). El lehet benne férni már, de nem egy batár 7-es hajó (pont jó). Valahogy (nem tudom miért) megfogott (pedig inkább audi-k tetszenek álltában a bmw-vel szemben).
    Csak közben félek tőle, mint a tűztől, hogy az egész életem rámegy a pofozgatásra, a szerelőhöz való hordásra (meg idő után anyagilag is sok lenne). Hogy mindig van valami, ami épp nem jó. Szóval jóslataim szerint max egy félév gondtalan autózás lenne, mert megint jön valami, ami elromlik.
    Eddig csak opelünk volt. Kadett combi (6 litert fogyasztott, egyetlen baja a rozsda volt), zafira a, zafira c (ritkán cserélünk autót).

    [ Szerkesztve ]

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák