Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz AMD Power #71851 üzenetére

    Pár dolgon eddig túl vagyok idén ...

    -szelepfedél tömítés csere + paszta
    -új gyertyák, új gyújtás kábelek, új rotor, új fedél
    -elosztó tömítés csere + paszta
    -hűtőventilátor gomba csere + beépítettem egy leeresztőt
    -újra védő csöveztem a motortérben a csupasz kábeleket
    -hátsó lökhárító csere, mert az előző színe túl világos volt, öreg autó feelingje volt
    -kp.zár motorokat rendbe tettem, 1 megszorult, 1 szakadt volt
    -ablakemelő kapcsolót cseréltem
    -ablaktörlő motort + mechanikát kompletten kicseréltem (méhben kibeleztem 2 szerencsétlen astrát) mert az enyém rángatózott
    -hátsó ablaktörlő kart kicseréltem
    -felszereltem egy gyári kesztyűtartó alatti polcot
    -váltó gombot cseréltem

    Ami visszavan 3-4 héten belül:

    -első lengőkarok hátsó függőleges szilentjének cseréje
    -váltó kulissza szimering csere, mert fossa az olajat
    -olajcsere
    -új váltó szoknya
    -új hátsó rendszám világítás
    -új kuplung pedál gumi

    Nyáron pedig kell pár centit hegeszteni a taposó lemezt ...
    Aztán valamikor tanknyílásra időt kéne szánni mert kezd alakulni, bal hátsó kerékívet rendbe kéne tenni, mert kezd alakulni, bal első keréknél egy kis foltot kell javítani, bal hátsó ajtó alsó élét és a csomagtérajtó ablaktörlője körül rohad, ezeket kéne megcsinálni. Lehet, hogy ezek miatt inkább egy helyi lakatost keresek majd. Kell kevertetni Marseillerot színt is...

    Látszó lakatos munkákon kívül inkább mindent magamnak csinálok munka idő után és hétvégén, esetleg fater néha segít. Akna van, szerszám van, műszaki érzék van, így csak anyagköltsége van mindennek. :D

    Mégiscsak napi majdnem 100km-t hajtom a gépet, megérdemli a törődést.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák