- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Proxmox VE
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Crypto Trade
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- SkyShowtime
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
zgospel #100916 üzenetére
1-be és 2-be ha egyedül ülsz és nincs megrakva bátran cserélhetsz gumit 10 perc után, mert ott tényleg ugrik és lehet kapartatni agyatlan módon. Az 1-es fokozat olyan rövid, hogy ilyet én félkatonai tehereket vezetgetve éreztem, ahol jellemzően kettes az induló fokozat, az 1-es csak kúszó.
A gond akkor van amikor pakolsz, klímázol és eléred a 3-ast. Na ott tényleg okoskodni kell
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
zgospel #100916 üzenetére
Igen.
Szépen, érthetően leírtam, hogy mihez képest.
Az MK2-es, faceliftes, 2.0 CRTDI-s, 1.5 tonna feletti Superb-em sokkal jobban ugrik, mint az a V40, és kb. fél év különbség van a gyártási idejük között, szóval mindkettőt modern turbómotoros autónak gondolom. Értem én, hogy a dízel nyomatékosabb, de a V40 minden tartományban közelebb volt a szívó Astra-hoz. Ha a szívó Almera-hoz hasonlítom, akkor ~félúton lenne.diablo1984: Klímával 2000-es fordulat alatt tényleg megnéztem a kéziféket.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖