- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #14244 üzenetére
Én speciel 15-ért tudtam 2 évvel ezelőtt bármihez szervízkönyvet , Opelhez meg 5K-ért, mert volt ismerős. Ennyit a törvény bünteti dologról, de amúgy az óra állítást is bünteti a törvény. Computerre meg azért kell rádugni, mert bár igazad van, de még a mai napig rengeteg a filléres Öcsi, és csak az órát csináltatják. Magát a vezérlő computert amúgy is kevesen vállalják szétszedni, mert melegíteni , feszíteni kell. De amúgy meg ha van benned annyi, akkor a bal első dobbetét mögött van, pár csavar és kivehető , símán látszik rajta, ha szét volt szedve, mert a gyári szürke ragasztós tömítés helyett mást kell alkalmazni, az összerakásra és az látszik!
Ja amúgy nem feltétlenül tekergetnek 100-ezreket vissza, rengetegszer, csak úgy, hogy belessen mondjuk a használtautó 100-ezer km alatti keresési opciójába. Pl 140-ezret futott masina, 80-90-re.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz _seth_ #14250 üzenetére
LOL, erre muszáj válaszolnom. Ez nagyon kemény, jobb eleje sérült?! Hát, úgy szépen az egész alváz meghajlott, az autó menthetetlen. Nekem még alkatrésznek sem kellene, ott minden kukázható. A lényeg le van írva, nő tulajtól. Női tulajtól soha nem szabad autót venni!!! Nem tudnak vezetni, főleg az autóval nem tudnak bánni. Mikor a sajátomat megvettem, akkor ezt megtanultam. Körbe a lökösök csücske fekete volt, visszapillantók tele voltak horzsolással. A kocsi alja összeütve, első lökös alja széttépve a padkáktól.
Mi a véleményetek ezekről a G Classic Astrákról egyébként? Pontosan az 1.7 CDTi-re gondoltam. Sógorom tegnap azzal vitt, és istenítette, hogy hogy megy. Ugye 80ló. Mondta, hogy még a 105 lovas PDTDi-vel is felveszi a versenyt. Engem mondjuk nem győzött meg, szerintem piszok lomha, százra az a 13s elég vérszegény, és 130 fölött halottnak tűnt. Rá akar venni, ha megyünk külföldre nyaralni, akkor azzal menjünk, mert pályán rakottan 130-nál csak 6-ot eszik, Thul -al együtt. Igaz 100km után szabályosan sérvet kaptam benne, és mellette megsüketültem a motor és szélzajtól. Persze, tudom, hogy az enyém rakottan 130-nál 8.5 eszik, igaz benzinből és tempomattal, -mert az Astrában még az sincs- de legalább kipihenten odaérek mindenhova, nem kell nyomorogni. Hiába magyarázom neki, hogy 1000km-et lehúzni egy ilyennel maga lenne a halál(még nem vezette egy huzamban 200km-nél többet), de ő nagyon kardoskodik a fogyi mellett. Persze ez mellett néha a turbo nem reagál, de ez nem probléma. Végül is, a nélkül is haza lehetne jönni.
Egyszerűen nem bízok abban az autóban, nagyon puritán, és visszataszító ilyen nagyobb utakra. Meg a biztonságérzetem is csorba, nekem papírdoboznak tűnik, nem szeretnék benne karambolozni.
Valaki mástól is szeretnék hallani az autó mellett érveket, mert amit sógorjelöltem állít, az elég nevetségesen jön le. És tuti összeveszés lesz, mert fejébe vette, hogy én és a barátnőm beleülünk 1000km-re egy ilyenbe, csak azért mert 2.5l -el kevesebbet eszik, és így megspórolunk 50l üzemanyagot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #14335 üzenetére
4 új kétpólusú gyertya is bekerült, jelentős változást hozva.
A felső kutyacsont alakú motortartó gumibak is ki lett cserélve így most semmi remegés nincs gázadáskor, már el volt törve a gumi része és amikor gázt adtam a motor kissé hátralökődött és ez érezhető volt gázadáskor ezért lett kicserélveIdőszaki karbantartás kész amivel gond volt minden kijavítva
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #14450 üzenetére
Szia! Az alufelniknek hiába tömör, több, vastagabb küllős a külső része, attól nem erősebb, mindig a belső fele hajlik meg, ha erős ütés éri. Nekem rengeteg féle felnim volt már, külső perem szinte sosem sérült. Ilyen szempontból, inkább csak a szépség számítson, hogy neked mennyire tetszik! 205/55 az épp elég ballonos ahhoz, hogy ne nagyon érezzél komfort problémákat.
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #14454 üzenetére
NEKEM MOST EZ A FAVORIT Annyira megvenném, ha kicsit értelmesebb ára lenne, meg nagyobb motorja Mocskosul tetszik!! Nekem meg ez az Opel PENTA felni tetszik nagyon! B Vecire még 17-esben is 205/50-es gumi kellene, ami még elviselhető.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14512 üzenetére
Azt az ólomsúlyt marha hamar szedd le róla. Milyen gumis az ilyen, bzdmg?
A felnik csodaszépek, gratula hozzá. Imádom a gyári felniket.
Nekem is fent vannak a nyáriak, így leültetve nagyon durva. Jönnek hamarosan képek.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
wwhy
veterán
válasz _seth_ #14544 üzenetére
Persze, egyértelmű. Végigtúrtam most hirtelen a netet, és kb. a haver haverjának a sógóra sztorik vannak, sehol egy igazolt sztori
Ha 100/1000/10000 enber pofázna jogosan, akkor olajvisszahvást rendelnének elELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz _seth_ #14547 üzenetére
Nem azt mondtam, h nem hamisít(hat)ják, hanem hogy átlagos felhasználásra nem rosszabb olaj, mint más márkák, tehát fölösleges azon parázni, h jajjj, csak GM-et ne (anno amikor még FAstrám volt, és feleannyit sem értettem az autókhoz, a szerelőm azt mondta, h jajj, csak Valvoline és Esso-t ne
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14557 üzenetére
A Valvoline jó, de a 10w csak félszint., az meg nekem nem jó, a fullszint. meg ritkán akciós.
Amúgy az oldalon, amit ajánlani szoktam tükörlapokhoz, elég jó áron van az olaj is, a GM is.Pont kint van akcióban, a 10w40 3650Ft/5L.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #14567 üzenetére
györössy, szigeteletlen oldal? jó a felni, remélem nekem is telik majd egy szett 16-osra, dobna kissé a passaton! majd meglátjuk, hogy hogy lesz, egyenlőre a tieden is elgurul, főleg, hogy a rajta lévő gumikban még 10ezer se nagyon van.....
bocs az opelosoktól, csak Jani képéhez szóltam....
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #14640 üzenetére
picit olvas utána hogy milyen sztöc. aránynál hozza az E85 a lambda1-et.
én csak azt írtam le hogy kb mennyivel kell több az azonos égéshez, az megint más kérdés hogy az újabb autók nagy része részterhelés szegény keverékkel megy.de tankolj bármelyik pl mechanikus befecskendezős (vagy kismértékben korrigálni képes) motorba E85-öt ami jól és pontosan van benzinre beállítva, mérhetsz különbbséget bőven.
Jim Tonic:köszi!
az az köv lépcső 1,8T 177le-vel?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #14644 üzenetére
csak egy óva intésnek szántam, a témával kapcs hogy érdemes ezekre a dolgokra figyelni hosszú távon és utána számolni hogy akár csak 30% túl fogyasztással mennyit takarít meg az ember és az esetleges meghibásodásokkal.
no offens csak érdemes ezt az oldalt is végig turkálni.
nem rossz dolog az etanol ha stand alone ECU-m lenne tuti azzal járnék én is, mert teljesítménybe jobb, fogyim meg kb ugyan ott lenne forintra vissza bontva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
HWSW
tag
válasz _seth_ #14651 üzenetére
Mondjuk a hsz-ből szerintem kivehető, hogy csak a Berlingora utaltam a 100% etanol használatáról, de közben megkérdeztem pontosan. Rosszul emlékeztem.
Megnéztem az osszesauto.hu-n, ott azt írják az 1.4-es motorra [link], hogy megelégszik a 92-es lónyállal is. Ezek szerint nem túl igényes.[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #14667 üzenetére
Ja, készen van végre. Vágott egy öreg szaki nagyobb menetet a sapkába másfeles menetemelkedéssel (magyarán finommenet), aztán esztergált nekem hozzá egy csavart rézből, harmincas fejjel, ami alá gumitömítést lehet rakni (aluhoz nem raknak fémalátétet).
A speciális szerszámmal is csak úgy jött le a szűrőház sapkája, hogy hosszú 3/8-os szárra még egy vascsövet kellett rakni. Alumíniumot... Ez az Opel Maxabo szervize, el kell kerülni...
Én Loctite Copper (glycol- és olajálló, rézbázisú, tipikusan olajdeknikhez) tömítőpasztával visszaraktam, ésszel meghúztam, és tökéletes.
Szart sem érnek a mai szervizek. Ha az ember jót akar, maga csinálja.Hétvégén megy be előre a két Textar Pro tárcsa (ebből se veszek többet mást, ez az, ami ezüsttel van festve, és ott sem rozsdásodik, ahol nincs fékezőfelület).
Így most ebben a hónapban 100e-nél jár az autó rugókkal együtt. F@sz kivan.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen