-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz
Szplöttyy #19601 üzenetére
HI!
az opel az 1.7es szivo kivlatasara talalta ki a dtl-t, tobbek kozott kozelgo juro3, a szivo doglott hal mivolta, es a kisebb vasarloereju piacokon volt igeny ra /azaz nem votl piz a turrnyora/ az isuzu 1.7es dizlee vmikoe 90ben jekltn meg elosszro osztott egesterukent, majd lett belole cr is kesobb, eza nevezetes 1686ccm-es opleben es hondabna ismegtlalahato engine. a dogait mindkei ismeri aki csak erdeklode elolvasott egy felsomyi tesztet:- )
van az opel sajat/ eddig mas infot nem talaltma rola/ 2 es 2.2 literes motoreja a 90es eek vegerol, a 2 litresnke volt 2 valtozata a rossz emleku dtl a di es a dti aminel mar a marketingnevben is bevalataok a turnyot, de annyir a jol sikerutlek ezek a motoek, hogy a gm fiat hazassag elso szelere szelnek iseresztete oket es az 1910ccm /ha jol emlexem/ fiat motort vettek atudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
adorjant
senior tag
válasz
Szplöttyy #19735 üzenetére
Eredetileg ez is 1.7D volt,vagy inkább lehetett?
Mindenesetre azért nem egy kapkodó idegbeteg (82 ló és 168nm azért nem sok még egy Corsában sem),legalábbis a Zafira után. Azért kellemesen autózható,szerintem ha párszor meghajtom,akár jobb is lehet...
Nem füstöl,nem kormol,ha még olyan simán is járna,mint egy benzines...EGR témához csak annyit kíváncsiskodnék,hogy pl a Z14XE alapvetően EGR-el szerelt,de a korai Classicban EGR nélkül árulták,és tudta az emissziós értékeket,ráadásul Euro4-et (sőt,ha jól tudom,az ereti motor is).Lehet csak jól programoznak?
Bár gyanítom egy dízelnél nem ilyen egyszerű a dolog.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
Pitu
aktív tag
válasz
Szplöttyy #19903 üzenetére
Ráadásul random jelentkezik ez, általában alig hallani hogy jár a motor. Korábban az 5w30-as GM olajjal is csinálta ezt 600km-el vezérléscsere után, akkor azt hittem rossz minőségűt vettem, de most castrol-al is elkezdte kb. 1500 megtett km után...
Amit nem tudok:
- a láncfeszítés dinamikusan változik? mert csere előtt melegen folyamatosan kerregett
- a hidrotőke hiba sem lenne folyamatos? indításnál van egy félperces kerregés, főleg gázadásra, de ez hamar meg is szűnik.
- ha most szétszedi a szerelő, újra meg kell vennem a tömítéseket? (nincs féléve hogy csinálták...) -
_seth_
veterán
válasz
Szplöttyy #20028 üzenetére
Sajátomba nem kell semmi, bőrkárpiton (amit nem is szeretnék) és a napfénytetőn (amit pedig nem egyszerű berakni) full extra
Kimenni ausztriába, megvenni kint egy autót, az autó papírjai + a jelenlegibe átvezetni a motorkódot + az sem tuti, hogy hibátlan lesz, sajnos arra jöttem rá, hogy amit kiszednek és úgy árulnak annak 90%-a külföldi aminek a papírjai vagy jók vagy nem, többnyire nem de ha mégis akkor a motor ára nagyon húzós. + Nem tudnám hol tárolni sem a donor autót. Egy autót már kiárultam, sokáig tartott, kevés pénz jött be sok utánajárással
Ez annak jó aki erre van szakosodva.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gumi és felni topik
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...