- Microsoft Office és Office 365 topic
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Videó stream letöltése
- Programozás topic
- Windows 10
- Autodesk - Revit
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz helkis #20387 üzenetére
egy gyertya kerül vagy 2700 forintba. Ha csak az egyik testérintkező törik le róla, a javításnál csak a munkadíj elmehet 100 rugóig plusz alkatrész. Ilyen költségek mellett elég nagy hiba lenne egy másodpercig is benne hagyni a motorban azt a gyertyát. Kuka mind és addig se indítsd be a motort.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz helkis #20391 üzenetére
én konkrétan sz.r kutakra járok tankolni
tankoltam egyet itt az egyik omv kúton, megállt a szekér. fejvakarás. utána tankoltam ugyanott még egyet, megint megállt, akkor további vizsgálat nélkül repült az összes gyertya. azóta kiderült, hogy a benzin volt gagyi.egyébként időnként érdemes megkergetni az autót, hogy tisztuljon a bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
helkis
addikt
válasz helkis #20393 üzenetére
új készlet gyertya megvan, és sikerült kivennem az ominózus gyertyát a helyéről, hát nem kicsit lombozódtam le..
endoscope-ot elvileg tudok kérni a cégtől (nem tudom lámpás verzió-e), azzal benézek majd a hengerbe, hogy mi van odabent...
aki esett már át hasonlón, vagy javít ilyesmit, kérdezném, hogy mire lehet számítani, időben, összegben..
esetleg egy forgatókönyvet írhatna valaki, hogy mi történhetett.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
neduddki
nagyúr
válasz helkis #20400 üzenetére
HI!
na ezzel nem akrtaklk keseritnei, de meg jo hogy csak ennyi:- (
toresnek v. egesnek laccik az elektrodak eltunese en inne nem latomudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz helkis #20405 üzenetére
Annyira nem veszélyes. Egy hengerfejtömítés és a csavarkészlet. Ami szívósabb, az a meló a vezérléssel, és csak emiatt mondom, hogy ne állj neki otthon. Nézzétek meg endoszkóppal, mert szerintem már sok nem lehet az elektródákból. Ha maradt, talán kiszedi valami mágnes.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
helkis
addikt
válasz helkis #20403 üzenetére
belenéztem az endoszkóppal: video
nem találtam benne semmi cuccost, csak egy enyhe karcolást véltem felfedezni (32s-nél) a henger falán, nem tűnik mélynek, a szelepnél (1:23nál) az törés vagy csak kosz?mindenesetre beraktam a gyertyákat, és mentem 60km-t, normálisnak tűnt az autó, egy kompressziómérést azért csináltatok valakivel (tudtok ajánlani valakit Veszprémben?)
illetve ha mégis törés, akkor mik a jelei? +mennyiből lehet megoperálni?
köszi![ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
_seth_
veterán
válasz helkis #20419 üzenetére
1:23: az csak annyi szerintem, hogy a lerakódás szürkés színű a szelep pedig fekete alapból.
Ha örik akkor nem fog úgy menni mint eddig, eléggé észrevehető, nekem egyszer volt szeleptörés még az 1.3S kadettnél. Alig tört le egy kis darab de könnyen észre lehetett venni, hogy valami nincs rendben.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz helkis #20422 üzenetére
Kadettben a hamis ngk gyertya nézett ki így nekem, kicseréltem újra és ment tovább gond nélkül.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
válasz helkis #20424 üzenetére
HI!
ez akapjan az en 6k-s iridiumjaim sem:- ) /na jo 25Mm utans em volt veluk semmi baj/
korabbira; ezert kerdeztem, hgy tores v. eges a szeludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz helkis #20419 üzenetére
A szeleppel szerintem sincs semmi probléma, de a függőleges csík a hengerpaláson nem tűnik annyira picinek. Ahogy írtad, egy kompressziómérés mindent megválaszol.
#20426: Bosch egy kalap ..., NGK-t vegyél.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz helkis #20544 üzenetére
Hmm, így hirtelen nem tudom, saccra 30 ezer. Most vagy meg lett húzva nagyon valamikor, vagy kilazult és szépen kiverődött a menet. Nem tudom. Látszik , hogy a legbelül a dugattyú felől talán az első menet még épp, onnantól, meg el van kopva.
Köszi a linket, tegnap óta már mindent megnéztem én is. Valszeg ez lesz a megoldás, vagy egy új HF, úg yis régóta készülök ennek a leszedésére, felújítására.
-
zolikaDB
veterán
válasz helkis #20728 üzenetére
Olyan 120 ezerre, az nem gyanús, nincs közel a 200-hoz, de a 100-at átlépte, már-már reális.
Ha erős Vectra kell: Vectra i35 Mondjuk a dupla szögletes végű Irmscher kipufogóért élek-halok, nagyon tetszik[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz helkis #20740 üzenetére
Belső levegőkeringetés megy folyamatosan, ezért nagyon párásodunk. Ha befűtök rendesen (személyvonat télen feeling), akkor valamennyire kordában tartható a dolog. Arra gyanakszom hogy az állító motor folyamatosan megy, de ezt leellenőrzöm mindjárt, úgy hogy adok rá gyújtást és fülelek.
-
hdman
őstag
válasz helkis #20855 üzenetére
Értem. Holnap utánanézek a témának, mert lassan ideje lenne a cserének, főleg úgy hogy mostanában intenziven pályázok is. Ugy vettem észre, hogy nem eszi az olajat, de holnap azért ránézek. A kocsiban 160k van (tényleg ennyi), 1,3 cdti corsa. Talán még nem kopott a motor
köszi
Sopron city :)
-
Pitu
aktív tag
válasz helkis #20931 üzenetére
Jogos amit írsz, bár a magyar utak itt-ott gyári felnivel is kivégzik a futóművet . Nálam gyári acél felnivel is csal az óra 5-10km/h közötti értéket, lehet direkt így vannak kalibrálva (F astra detto).
Személy szerint télen acél-t használok, nyáron meg ilyen 15" alut: [link] -
mocsanisi
senior tag
válasz helkis #20931 üzenetére
Azért jóval összetettebb. Gyári opel könyv is ajánl 13-14-15col-os kereket is, más gumimérettel nyílván, sőt azt hiszem a 16 és 17 váltómérete is benne van.
Eleinte amúgy Borbet A-t néztem, ET15-el, az durvát mutatott volnaZolikaDB: Ez az RH nekem annyira nem adja Hátulját meg ILYENRE akarom
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Tomoty
aktív tag
válasz helkis #20938 üzenetére
Akkor én is szeretném "regisztráltatni" magam az 1-es hozzászólásba.
Autóm képe: [Tomoty Astra H GTC]
Carstyling oldalam: [CS]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
őstag
-
sziada5925
aktív tag
válasz helkis #20995 üzenetére
Ha a kuplung benyomására lefullad a motor, akkor nagy valószínűséggel nem a kartercső a hibás. De azért nem árt ránézned, rosszabb nem lesz tőle.
Milyen motorkódú a kocsid? Van rá házi praktika, de nem mindenkinél szokott működni a kivillogtatás.[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
Tacso
aktív tag
válasz helkis #20999 üzenetére
Hibakód kiolvasás X-es motorkódnál: [link]
Amúgy X-es motoroknál nem elektromos (potis) a gázpedál, hanem sima bowdenes.
Első körben én megnézném nem szív-e fals levegőt valahol, EGR szelepet kipucolnám, akár még egy ECU reset (akku le) is segíthet.Hopp megelőztek...
[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
sziada5925
aktív tag
-
Pitu
aktív tag
válasz helkis #21007 üzenetére
A "kikormolás" nekem is segített már.
Rotor82: Ha rendszeresen karban volt tartva, a 105ezer km nem sok szerintem. Lehet rosszul emlékszem, de a gyári adatok szerint az 1000km/1L-es fogyasztás még belefér (sajnos). Olajcserét én 9-10ezer km-enként vagy évenként végzek.
-
bambano
titán
válasz helkis #21007 üzenetére
"kicsit megjárattam": felszállt a nato légierő miattad?
amikor egyszer sok idő után megint a kezem közé kaptam az astrámat, akkor elég lomhának tűnt.. a józsai shell kúttól a polgári elágazásig mentem vele az m35-ön egy lendülettel 3-ban padlógázon. utána már nem volt lomhaEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
helkis
addikt
válasz helkis #21007 üzenetére
tegnap este melóból hazafelé már megint fulladozott..
ma reggel cseréltem egy ac-pumpa-relét, , illetve léptettem a gyertyákat eggyel előre+felülvizsgálat+tiztítás = szinte megtáltosodott a kocsi. remélem így is marad!egy kérdés egy ac-relé mennyi km-t/üzemórát bír ki?
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Marvel Snap
- Gaming notebook topik
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Vezetékes FEJhallgatók
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs