- DIGI internet
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Blender 3D
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
1.4T kell bele. Azzal már arrébb lehet állni. Simán van 1.4 tonna a verda, de nagyobb motorral, jobban felszerelve a másfelet is átlépi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
FoLey-v
addikt
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
Az Astra J túlsúlyos így nem is csodálkozok,hogy 90 lovassal lomha. Sőt még 116 lóerővel is lomha,főleg kombival. Ide turbós benzines kell vagy 1.7 dízel.
Nekem 1.6 twinportos H Astra kombim van és egyujjal tudom lökni a váltót 187.000km-el.A h mellette kisebbnek tűnik, de belül ugyanúgy kb azonos hely van, hátul mondhatni szűkös
Lehet kerékjárat íve miatt szélesebb. Valaki írta a csoportba hogy Astra J kombi csomagtere kisebbnek tűnik mint a H-nak.[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
MaddeNNNN
őstag
válasz diablo1984 #103469 üzenetére
Nehez valtas megoldodik egy valto olajcsere utan. Csak nem masfel litert kell bele rakni hanem 2.8-3-t. Meg a valtot leg egyszerubben ugy tudjatok megnezni mennyire elhasznalodott ha minden fokozatban kiprobaljatokba motorfeket rajta2.5-3ezer fordulatrol. Ha nem berreg vagy remeg akkor olajcserevel jo lesz. Az elso ajto belso eleinek korrozioja sajnos J Astra betegseg. En minden mosas utan letakaritom, fujkalom. 1.4 turbo alatt pedig tenyleg csak varosi hasznalatra alkalmas.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #103475 üzenetére
Itt ugye azt kell eldönteni, mi a fontosabb, és az mennyit ér meg.
Mert az új autók közül már szinte nincs olyan amire azt mondaná bárki hogy problémamentes, ebből a szempontból 'előnyös' a J, nincs benne EGR, nincs benne kettőstömegű, nincs az említett 116 lovasban turbó, igaz van benne okoskerék.
Szóval a jót, megbízhatót, jó áron hármasból ön egyet választhatPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #103481 üzenetére
Nekem A16XER van, abban nincs...
140+ van benne (legelső széria ráadásul, 2010 január), eddig ami megadta magát az a trafósor, most cseréltem hűtővíztartályt, meg a termosztátháznál fáradt el egy cső, ennyi volt hirtelen ami nem hagyományosan elhasználódó alkatrész.
Cserébe nem megy és sokat eszik
Illetve megy ha pörgeted, a fogyasztás meg 130 környékén pályázva 7,5, Ausztria - külföld 6,5 alatt.
De kezdek rájönni, kint sok a 100-as tábla, itthon is kezd jobban enni ha nem kergetem annyira a pályán - óra szerint 132, az valós -10% és már talán 7 felé megáll.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Integrale
veterán
válasz diablo1984 #103481 üzenetére
Akkor a szelepvezérléssel oldották meg a kipufogógáz visszavezetését/visszakeverését.
"Bad reklám is reklám too"
-
csoszogi
tag
válasz diablo1984 #103486 üzenetére
Üdv Astra J tulaj A16XER, keress rá itt a nyavalyáimra, amit eddig írtam, sok minden volt cserélve. Amit gban és a többiek irtak teljesen igaz. Azért is nagy viszonylag a motortér, mert ez a motor 105 fokon üzemel, nagyon meleg. Szerintem ezért is nincs fenéklemeze, vagy mi a szösz motor alatt (látod a földet a motortérből), mint sok más autónak. Jól szerelhető az igaz, de van amihez csak úgy férsz hozzá ha sok mindent leszerelsz előtte. Lásd olajhűtő.
Én F Astrából ültem át, mit mondjak nem sokkal nagyobb a beltere, se a csomagtartója, pedig egymás mellett mikor álltak, majd dupla akkorának tűnt. Nem csak hosszban szélességben sem. Nehéz autó, a biztonságra mentek rá.
Most voltunk Ausztriában, tavaly meg Szlovéniában. Nem vékony típusok vagyunk, és ezért igaz: ha hegyre felfele mész vagy előzöl, akkor vagy klíma vagy haladás. Ha csomagok is vannak akkor meg nem kérdés.
Amúgy tudtommal van benne EGR szelep:
[link]Ajánlanám-e? Passz. Jó szívvel nem igazán. Ahhoz képest, hogy keveset futott, igazolt életúttal, sok minden tönkre ment benne, mert "elöregedett", első szériás 2009. De keveset használjuk 9000km/év. Alultervezett csövek, műanyag dolgok (termosztát, de már az utángyártott fém), PVC membrán ( szelepfedél membrán) stb. Meg ugye a fogyasztás. És az ajtónál az a rohadás nekem is megvan. Nekem 8.3 az átlagfogyasztás, már isten tudja mióta. Igaz sok város, de most sok pálya is volt, igaz most meg meg volt pakolva.
[ Szerkesztve ]
-
MaddeNNNN
őstag
válasz diablo1984 #103501 üzenetére
Azt hiszem nalam is cseres lesz a rendszer. Mert ketlem hogy ez a tartalybol jon.
Ez a bal elso sarvedo gumija. Valahonnan oda folyik le a fagyallo.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
ldn218
tag
válasz diablo1984 #103565 üzenetére
Szerintem attól nem nyúlik a lánc , de olyat már olvastam az olasz 1.3 dieselnél hogy a nyúlott lánc reggelre egy fogat átugrott.
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103592 üzenetére
Nem tudom hogy szív vagy fúj vagy mi sípol, de mintha valami elektromos sípolás lenne... (most remegés, alapjáratingadozás sincs)
Ráadásul megint csak addig amíg nem mentem vele, utána nem hallottam...
Ja és megint mentem vele 150-200 km-t és addig 1 hangja sem volt... -
FoLey-v
addikt
válasz diablo1984 #103592 üzenetére
Mindig csendesebben jár vagy is az én opelemen mint pl. egy Passat B5.5-nek.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103607 üzenetére
De ott lesz a gond, munka utáni videó: [link]
Hívtam szívósor.hu-t, de még nem találkoztak ilyennel, úgyhogy ez megint csere lesz.. -
mephi666
nagyúr
válasz diablo1984 #103609 üzenetére
nevéből is következik: szívó-sor...
...itt holnap megy a verda villanyászhoz, remélem sikerül jól felújítani az ecu-t és megszűnik a csavarkulcsos szervizlámpa fékre ránéztek: kézifékbowden cserés lesz... (ezt is megcsinálják holnap)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103609 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #103674 üzenetére
SKF vezérlés 10e km után cserélve a z14xep-ben INA szettre, mert hidegen indításkor 1-2mp-ig csörgött, mikor felmelegedett, akkor csörgött és dízeles hangot adott tőle a motor. Megkapta az ina szettet, hibátlan, indításkor sem csörög, meleg motornál sincs semmi extra hang, az injektorok mechanikai kattogása ami a motor felől jön, szívósor is hangtalan, hihetetlen, ennyire csendes ez az opel motor nem volt még nálunk sosem. Szerelő átnézte a motort, mert nem akarta elhinni, hogy a vezérlés szar, hajtókar csapágyak is hibátlanok, hidrotőkék, vezérműtengelyek, főtengely, mind-mind hibátlan 295e km-nél nem talált benne hibát, végül nagy kínjában csak berakta az új vezérlés szettet és ő sem hitte el, hogy csak az volt a baja. Most már egy nagy mosás, belső takarítás és hirdetjük is meg, friss nagyszervíz elvégezve, friss műszakis, költségmentes most egy darabig.
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #103721 üzenetére
Én meg ERA-t vettem a J-be, szerelő meg a Febi-re esküszik szinte mindenben
Szóval bármelyik jó lehet, ezek szerint egyiket se bánta meg senki szerencsére.Postázást nem vállalok.
-
Tothgera30
Ármester
válasz diablo1984 #103724 üzenetére
Mikor esedékes már a csere? Mert a kuplungom is érzésre fent fog, illetve ha hidegen alapjáratról indulnék, akkor egyes szúrása után kicsit remegve indul, tehát nagyon óvatosan kell engedni a kuplungot. Bár ezt csak első indulásnál csinálja, csak és kizárólag hidegen. Így mindent kicseréltetnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz diablo1984 #103726 üzenetére
Nekünk 2 évet ment az első indításos csörgéstől kb 30ezret és akkor is az elfosott vízpumpa miatt kellett cserélni a vezérlést mert ráfér. - Az nekem legalább három-négy év. Tekintve hogy nincs mindennapos használatban az autó (ha tehetem bringával járok), de minimum három km-t fut munkahelyre és vissza, gyakran belekerül hatvan-hetven km egyhuzamban, így lehet jövőre cseréltetem.
Tehát vannak fokozatok a totál halálig, de ha rám hallgatsz, akkor gyári opel vagy ina szettet rakadsz bele, nekünk az előző opel szett 10évet és 120ezer km-t bírt az skf az 10 ezret se... - Mindenképp Opel szettet fog kapni, ebből nem engedek. Szerelőm is öreg motoros (nyugdíj előtt álló Opel szervizes), így a gyári cuccokat használja szívesen.
Ja a kuplung nekünk is ilyen volt, igaz az egr beleengedte a fagyállót és nekünk azért pattogott, kibontva azt mondták, hogy kár cserélni, de csak cseréltettem luk-ra mindent. A feleségem azóta is örül, vajpuha a kuplung. - Most is vajpuha, de kicsit fent fog. Ez a hiba pedig csak hidegen, első indítást követően lép fel. De még gyári van benne, szóval érik majd a csere."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gaga_30
tag
válasz diablo1984 #103746 üzenetére
El sem jutott odáig, hogy meghúzzam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA