- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
odorgg
addikt
válasz Simi37 #94397 üzenetére
Nálam akkor volt ilyesmi, (videó alapján azért nehéz biztosra mondani)mikor lefalaztam az EGR-t, de a falazás alatt nem tömített rendesen, ezért fals levegőt szívott. Szintén csak padlózva csinálta.
Szóval én ellenőrizném a szívósor, folytószelep, EGR tömítettségét első körben, egybekötve ezek takarításával, illetve tömítések cseréjével.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
mohabá 007
aktív tag
válasz davenport #94356 üzenetére
Ha valaki készít egy ilyen leírást, alap dolog, hogy meggyőződik róla, valós dolgok e amiket leírt, nincsenek e benne olyan állítások, amik köszönő viszonyban sincsenek a valósággal.
Nyilván nem fogom az összes "szerintem" fals dolgot leírni, de mutatóba néhány.
1- Az Astra H Z16XEP tulajoknak volt egy fontos figyelemfelhívás.
Ez a leírásban is szerepel, de a probléma megoldása az ott leírtak szerint nem megvalósítható, mert lehetetlen. [kép]
2- A feltett kép nem is a Z16XEP szívósora, és nem is műanyag. [kép]
3- Hátrányként említi az XEP műanyag szívósorát, holott az fém, az XER szívósora valóban műanyag, de ez ennél a motornál már nem hátrány. ( sőt, a fiatalabb motorokon is mind műanyag ) [kép]
4- A változó szelepvezérlésről ez van írva:
"…. A működése lényegében hasonló, mint az XEP-ben található Twinport, tehát terheléstől függően állítja a vezérlés kerekeket,amik a vezérműtengelyeket állítják,….”A Twinport az kettéosztott szívócső, működése teljesen más, semmi köze a vezérműtengelyekhez.
Van még, de inkább abbahagyom. Ezeket is csak azért írtam, mert rákérdeztél. Aki infószerzéskor belebotlik ilyen írásba, azt akarva, akaratlanul, de félrevezetődik.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
aktív tag
-
FoLey-v
addikt
válasz mohabá 007 #94402 üzenetére
Az elsővel kapcsolatban csak szervízben lehet megoldani?
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
farkas-j
őstag
válasz bozont #94396 üzenetére
Ez Z14XEP vagy valamelyik Z12XEP Twinportos motor? Ha igen, vélhetően a szívósor rudazat mozgó pontjai vannak kikopva. A szívósor mellett van az elektromos csatlakozója, le kell húzni járó motornál, és ha megszűnik a csörgés akkor tuti az a gond. Újat kell venni vagy fel kell újíttatni. Pl. itt.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
vcsabika
tag
Sziasztok. Bocsi full amator kerdes lesz. Feltengely szimering ha ereszt, akkor az a valto olajat engedi el? 2002 benzin 1.6 zafira.
-
-=RelakS=-
veterán
Úgy látom, a fém szelepsapka nagy ötlet volt. Most van egy levehetetlen szelepsapkám
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz -=RelakS=- #94411 üzenetére
Nincs meg?
[link]
melegítéssel sem jön le?[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
Létezik az hogy opcommal kilőtték az ESP-t és az ABS-t?
Gyújtásra ott a visszajelző lámpa, menet közben viszont nem világít és sikerült is kipörgetnem a kereket.
H AstraTudjátok mi az a kis félgömb alakú pöcs a műszerfal közepén közvetlenül a szélvédő mögött?
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz ntomka #94418 üzenetére
Köszi!
Az ESP-re nincs ötletetek?
Elvileg van benne, de akkor hogy pöröghetett meg a kerék? Vizes úton direkt erőltetve produkálta. Ilyenkor kellene villognia és visszafogni nem? ABS is villog amikor aktív?5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
athomi
veterán
Az ESP az menetstabilizátor. Röviden annyi, ha nem tudja miattad a kanyarívet tartani az autó, akkor elkezdi a kerekeket külön-külön fékezni hogy íven tartson. Magyarul ha túltolod a kelleténél, akkor az autó korrigál helyetted. Havon, csúszós úton könnyen tesztelhető, csak keresni kell rá egy biztonságosan helyet. Érezni és hallani - olyan ütögetésszerűen - ahogy a kerekeket fékezi a rendszer, akkor is ha a gázra vagy ráállva.
[ Szerkesztve ]
-
Gondwana
addikt
A gyerekek már kórusban mondják, hogy ABS, amikor elkezd kopogni - csúszós útviszonyoknál indulás után azonnal, kontrollált körülmények között ki szoktam próbálni, hogy mi a csúszáshatár. (G-Astra - a hupli a szélvédő alján itt is a digitklíma szenzora)
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
gban
Közösségépítő
Akkor lehet a J-ben is a klíma szenzora és hülyeséget mondtak nekem hogy a BT az?
J-K-ra ezt írja:
Anti-theft alarm system status LEDEzt is említették valóban hogy ez is ott van, a BT mellett.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
sztanozs
veterán
Nekem is van dudor, pedig manuál klíma és nincs Bluetooth, vagy egyéb menőség. Szvsz csak sima hőérzékelő szenzor - bár nem tudom a manuál-klímásban mit csinál.
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
-
addikt
No. Dudorra, külföldi oldalakon azt találtam hogy Sun/Thermal sensor, azaz a klíma cucca lehet tényleg.
Az ESP pedig működik, ma esős úton beleléptem 1-esben, villogott rendesen.
ABS-t nem próbáltam, de az alap a H Astrában tehát gondolom megy, még nem csúsztam meg egyszer sem, és egy ekkora téligumival üresen ilyen melegben egy kombival nem is hiszem hogy megcsúsznék, pláne ha hozzá veszem, hogy az első tárcsa és fékbetét kb 2 hónapos.
Köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
-
nagyúr
Ma megint kezelésbe vettem a kisöreget.
Kapott új hátsó antennát. Há' nem vót' egyszerű, ráment 2 órám. Hogy hozzáférjek, kivettem a lámpabúrát, kiakasztottam a csomagtartóajtó rugóját, és áttettem a jobb oldalra, hogy rám ne csapódjon.
Miután beszereltem, megnéztem azt a rádiót, és most már működik, fogja az adásokat.
Viszont még mindig zavart az, hogy a gyújtást megszüntetve állandóan újrakezdi a számok lejátszását. Kivettem, megnéztem a csatit, jól raktam össze. Aztán ki is mértem, és megtaláltam, hogy a memory meg az ingition össze vannak cserélve - khm... gyárilag. pin-t kicseréltem, örő' é' ódottá', úgy működik, ahogy azt eddig is elvártam volna...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
rumos XIII
aktív tag
Sziasztok,
2000 évj. c corsa, olajcsere.
[link] ezt az olajszűrőt vettem, viszont amikor kiszedtem a régit, észrevettem, hogy ami eddig bennvolt, azon mind a két végenek a felülete műanyag, amit vettem, azon meg csak ami bekattan a házba, a másik végén nincs. Ez így jó?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz rumos XIII #94434 üzenetére
Motorkód nem ártana.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
trassher
addikt
Na megvolt az előzetes műszaki. Hátsó fékcsövek rozsdásak, nem eresztenek se cserélni kell. Főtengely szimering csere. Küszöb nem sok van hátul a műanyagok alatt de ez nem is lepett meg. Ami igen, hogy a bal oldali nyúlvány elől 10 cm-en ki van nyílva a rohadástól. Így műszaki nincs, majd ha meglesz csinálva. Mondjuk azt meghegesztik nekem, pont nem érdekel hogyan aztán mehet a vizsga és vihetik is. Jó mikor szabadulnál egy autótól amire elköltötted már az árát kétszer és még mindig nyújtja a markát. Mondjuk 150-ért beveszik bontóba ha végleg elszakad a cérna.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Tavaly januárban volt cserélve az összes csillapító és a komplett fék. Akkor nem jelezte a szerelő, hogy gond lenne pedig ha látja szól.
Redmi Note 7
-
vcsabika
tag
Sziasztok? 2002-es zafira 1.6 benzinnel van valami modszer ecu ujratanitasara? Flexibilis csovet csereltettem (kifujt) es most mar kevesbe raz a motor mikor alapjaraton parkolok, de meg mindig van egy kis remeges. Szoval van valami modszer esetleg ujratanitasra?
-
Tikakukac
titán
válasz rumos XIII #94436 üzenetére
Na, izé.
Ugyanazt használja az a motor is, mint a mienk.
[link] Műanyag legjobb emlékeim szerint csak az egyik végén volt. A másik ilyen gumis.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Carlytoo
aktív tag
Sziasztok,
Opel Signum V6 3.0 CDTI motoros autóról, de leginkább erről a motorról van valakinek tapasztalata? Holnap úgy néz ki, hogy vennék egy jobb állapotban lévő példányt és nem nagyon találtam kielégítő infót a neten róla.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Petyyyyy
addikt
válasz Carlytoo #94445 üzenetére
Az fb csoportból ezeket találtam most így hirtelen
Az alap problémát ugye az adja, hogy ez a V6 egy teherautó motorja volt.
Ettől függetlenül: irtó finom hangja van, nekem legalábbis nagyon tetszik, megy mint a rakéta.
Igen, van hozzá szerelő, egyről biztosan tudok, klubtag. Meghalni sincs ideje, de ért a munkájához.
Alkatrész bőséggel van hozzá, csak ilyen és Z motorkódos autókat hoznak be kintről bontásra, mert nagyon jól meg vannak szórva extrákkal - általában full. Lehet venni bátran AF40 automatával is, a 800 ezer forintos felújításokkal ellentétben BP-n ezt is megcsinálják patika módon a negyedéért.Mint minden motorra érvényes: csak annyira lehet jó, amennyire a korábbi gazdái figyeltek rá.
Ha nem SOS a vétel, esetleg rángass el magaddal egy Vectra/Signum tulajt, aki ilyet hajt legalább pár hónapja.Így éccaka ennyire tudok expeditív lenni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
JanR
addikt
válasz Carlytoo #94446 üzenetére
Szia!
Nekem egy ilyen motorral ellatott Signumom volt. A vezetesi elmenye ku*va jo, mert brutalis a nyomatek es ugy viszi a kasznit, mint a szel a papirrepulot, de! Es itt hangsulyozom en egyedi eset vagyok a sok kozul! Ez a motor koltseges, akarmennyire jot fogsz ki.
A legnagyobb es legsarkalatosabb kerdes azonnal, hogy a nagynyomasu szivattyu szelepei milyen allapotban vannak, vagy voltak-e mar cserelve. Az autoban nincs uzemanyagpumpa, a nagynyomasu latja el ezt a feladatot is, es ha a ket kicsi szelep szarakodik benne, akkor jonnek a bajok sorban. Nekem anno 200 ezer forint volt csak a ket kis szelep cserelese, de ezt sem csinalja meg akarki. Opel szerviz 800+afa-t fog mondani Neked, de mire eljutnak oda, hogy ez a hiba, addigra a fel autodat kicserelik (es ezt most nem bantasbol irom, erdekes dolgokat tud produkalni).
Maga a blokk egy elnyuhetetlen darab, viszont a porlasztokbol is 6 van, es ha valamelyik beszarik, 6ot kell cserelni. Hivatalos helyen pedig a nagynyomasu szivattyu es a turbo hibatlan allapota a kovetelmeny. Ez zsebbenyulos tud lenni.
Mivel nincs az autoban reszecskeszuro (azt mar a Z30DT kapta meg), ezert kiba**ottul fustol gazadasra. Nem a motor hibaja, hanem ilyen es okadja a fustot. EGR-t nem lehet ledugozni, mert hibat dob, az eku-bol pedig nem talalsz embert aki ezt kiirja Neked, mert iveco.. az 1.9-nel mas a helyzet, de a 3.0-asnal nem egy gyaloggalopp.
A futomut szerintem nem ehhez a motorhoz talaltak ki. 3 evig volt nalam az auto, de 3 gombcsuklot csereltem elol. Igaz az egyem meg volt irva (460NM, 241LE).
Maganak a kaszninak es az elektronikanak nincs kulonosebb nyugje, de a fenti 3, de leginkabb 2 dolog tud kellemetlen dolgokat okozni.
Nekem csak a nagynyomasuval volt igazabol bajom, meg a vezerlessel szo*attak meg (konkretan nem csereltek ki, csak a latszo gorgoket meg a szijat es majdnem elszallt a motor ra egy evre).
Elmenyben sokat ad, mert mas dimenzio egy ilyet vezetni. A fogyasztasom 8,2 volt vegyesben, pedig nem vagyok konnyutalpu. Azt azert tegyuk hozza, hogy en nem varosban hasznaltam, hanem orszaguton es palyan.
Ja, es az automatat keruld el! Ebben a szeriaban, akarmit csinalsz, elobb-utobb a 4 es 5 sebesseg kozott lesz egy "doccenes". Nagyon sok penzert javitjak, csak kerdes, hogy egy 15+ eves autonal ez megeri.
Ha nem feltetel a diesel, akkor a 3.2v6 benzinbol vegyel egyet. Elmenyre eleg kozel all hozza, fogyasztasban sajnos nem, de egy sima szivo motorrol beszelunk, ami nem igazan tud tonkremenni. Es ebbol.is csak a manualt :)
Ha kerdesed van, nyugodtan keress meg, nekem okozott par almatlan ejszakat az Y30DT..
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DJI topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest