Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Gorneck #824 üzenetére

    Cégnél Opel a flotta nagy része, a vanek meg persze dízelek (meg van még egy raks Combo). A B Corsak még a régi 1,7-es dízelek. A fogyasztásuk nem rossz, de persze nem is igen mennek, kb 1,2-es benzines szinten vannak menetteljesítményben (fogyasztásban persze kb kétharmada azoknak), persze jóval 200k km fölött. az 1,3-as C Corsa dízel már teljesen más téma. Jó részük már 100k körül van, mondjuk kicsit betett nekik, hogy a cég 50k-s szervízintervallummal vette őket, és még olajat sem voltak hajlandók cserélni a marhák, azt a kollégák nagy része önköltségen tett bele, mert azért nem hülyék ők sem. Mostanra persze átálltak 30k-s időközre, de... Á, hagyjuk. Az autók ezzel együtt jól mennek, a turbóval szépen egyenletesen húz 1500-tól 3000-ig, ez autópályán ötösben egy kényelmes 150-es tempó, de ilyenkor már rádió lekapcs, mégiscsak egy vanről van szó... Átlagos fogyasztás nagy részüknél 4l körül megáll, persze egy-két állat nem képes felfogni, hogy ez nem 1,2-es benzines, pörgetik ész nélkül, nekik persze akár 6 litert is bekap. Motorerőre közel van az 1,6-os Astrámhoz, talán az 1,4-es benzines Corsa erejét hozza de ilyenünk nicns, ezzel nem tudom hasonlítani. :)

    Összességében csak jót tudok róla mondani, és akik rendszeresen használják, azok is nagyon szeretik. Elterjedt a rémhír a cégnél, hogy Seat Ibiza van lesz a következő sorozat, de ez alighanem közbotrányt okozna... ;]

    Ha már Lacettiben gondolkozol, akkor inkább Astra Classic, ha meg sokat mész, akkor ebből is 1,7 tdci (akármilyen sorrendben is vannak a betűk, sose tudom megjegyezni).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák