- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Hálózati / IP kamera
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Windows 11
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clain
tag
válasz molnarpeter #82147 üzenetére
Milyen hiba szokott lenne a váltóval?
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
jobbacsabba
aktív tag
Sziasztok!
Opel Astra G, Behr klímával szerelt darab belső levegő keringető állítómotorban letérdelt a villanymotor. Tudtok segíteni, hogy hol tudok ilyen motort (Bosch: 1 397 220 357) vagy az egész egységet (Bosch: 0 132 801 134) venni? Olcsón szeretném megúszni, bontott is jó lenne.
Köszi:
Csaba -
molnarpeter
nagyúr
válasz jobbacsabba #82153 üzenetére
Aliexpress vagy ebay?
-
Tikakukac
titán
válasz jobbacsabba #82153 üzenetére
Facsé meg jófogás és egyéb offline bontók. Biztosan lesz egy rakat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz jobbacsabba #82156 üzenetére
Akkor facsé, jófogás és bontó. 10 perc alatt ha nincs, akkor gond van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bozont
veterán
Üdv
Nemrég lettem egy Corsa E tulajdonosa. Még van rá egy év gari és a következő hónapban esedékes a kötelező szerviz.
Kérdésem, hogy a gödöllői szakszervizzel van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak? Az autót az Opel Tóth-nál vette az előző tulaj és oda is hordta, de a gödöllői az közelebb lenne. -
_seth_
veterán
Egyre jobb kint az idő, mikorra várható a következő PH Opel tali?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #82160 üzenetére
Balesetmentes közlekedést a 'zasszonynak, neked pedig kötél idegeket az "okos" érdeklődőkhöz.
Redmi Note 7
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82160 üzenetére
Üdv a klubban, újabb Z14XEP tulaj
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #82161 üzenetére
Köszi nektek. Még egyenlőre én próbálgatom, az asszony még csak üléspróbát vett(míg a yaris megvan, azt is hajtani kell), én vagyok a műszaki és minőségellenőr, egyenlőre semmi komoly dolgot nem vettem észre, a kuplung szokható, a váltó is szintén, jön-megy, egész tűrhetően, városban elég fürge is azzal a 90 lovával. Essentia felszereltségű, tehát az alap fapad, már a központi zárat meggyógyítottam, majd még fagyállót és olajat cserélek benne(olajdekni és szelepfedél le és kitakarítom a blokkot a moskéktól, a szívósort is kiganélom, utána mehet össze és ennyi. Jön-megy, fékes, kanyarodik, nem csörög, nem ropog.
Komolyan ha kapnék egy ilyet+2dbnak az árát(kb ennyit ér az octavia), érte adnám az octaviámat!nem azért, mert űrtechnika és kényelmesebb mint a cseh remek, hanem azért, hogy amire nekem kell kiszolgálna, csak csomagtérre kompromisszumos kicsit 2 gyerekkel pl: nyaralni. De így sem kizárt, hogy az octaviából H kombi lesz akármilyen benzines motorral, majd a jövő megmondja.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82163 üzenetére
A blokk takkerolásáról majd kérnék némi dokumentációt. Nyáron nekem is kelleni fog, aztán neten nem sokat találni szépen shotolt bejegyzésekből.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82165 üzenetére
Azon része nekem is megy, alul-felül van max 10 csavar és cső. Engem a kosár és ennél bentebbi részek érdekelnek. Túrni fogok majd valamit ahol az olajjáratok is megvannak, ott lesznek a nagyon érdekes részek az tuti.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz Tikakukac #82166 üzenetére
reményeim szerint csak a szelepfedélben és a teknőben lesz dzsuva(igaz, más-más), mert a teknőben tiszta, de sötét olaj van a nívón, a szelepfedélben meg a kicsapódott párás olajretek. pár csövet már kitakarítottam, ártani nem ártott, most azon gondolkozom, hogy 2 deci gázolajat hozzárakok a motorolajhoz azt üzemmelegre járatom mielőtt kiengedem belőle a használt olajat és nekikezdek a bontásnak! A gázolaj hígít és a maga módján mos és ken is egyszerre, hátha a járatokat is kimossa....
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82167 üzenetére
Azzal az a gond, hogy a dzsuvát sajnos le fogja rakni másba is. Svédbe azóta emigrált szerelő srác Liqui Moly adalékot mondott, semmiképpen sem gázolajat. Az max annyit most amennyit az olaj ki bír szedni, de nem tép fel olyan dolgokat is, amiket utána nem bírsz kiszedni.
Kipuff még a kérdéses, szerintem azt is bontani kell.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz diablo1984 #82160 üzenetére
Gratulálok hozzá, használjátok egészséggel.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Fandango
veterán
válasz diablo1984 #82160 üzenetére
Csak sikerült kifogni egy normális darabot úgy látom.
Nekem is ilyen van (szín, motor, felszereltség)
Szabad tudni mennyi volt? (privátban is jöhet, ha ide nem akarod) -
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Gratulálok neked is, szolgáljon titeket sokáig.
Milyen motor, felszereltségű és milyen árban sikerült hozzá jutni ha nem állam titok?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Grat!
Milyen moci van benne? Látom kereskedésből van, lekérdezted márkaszervizbe vásárlás előtt? Csak azért mert mikor én kerestem H/J/Insigniákat 10ből 9,5 kereskedő át akart b@szni...
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #82174 üzenetére
0.5-ös csak kicsit hazudott...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #82172 üzenetére
Remélem nem lesz vele gond. 1.6 szívó lett (2014 év végi, 100k km, 3m), felszereltségét majd meglesem, bár érdekesen konfigurált, mert az alufelni kimaradt, de CD600? az van.
#82173 B-L-A-C-K: Át lett nézve alaposan vétel előtt, és magánszemély vitte be, tehát egy tulaja volt előtte, aki újabbra cserélte. Az adott kereskedéssel már lassan egy éve tartom a kapcsolatot, több Astra/Focus futott át rajtuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #82177 üzenetére
Hátha, ennek a lehetőségét a lehető legminimálisabbra csökkentettem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
KrAt
veterán
Tegnap este hazamegyek, leállítom a gépet, hogy kinyissam a kaput, majd onnantól többet nem indult vissza..
Se gázon, se benzinen. Cseréltem reggel gyújtássort, gyertyákat, meg AC relét, egyik sem oldotta meg a problémát. Mostanság viszi majd el a tréler, megy LPG Dokiékhoz, ők (és végülis már én is) valami jeladóra (vezérműtengely, főtengely, felső holtpont, stbstb) tippelnek, azért nincs meg az isteni szikra..[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82176 üzenetére
"Az adott kereskedéssel már lassan egy éve tartom a kapcsolatot"
Nem sokat jelent, azok a haverjaiknak is át szokták tekerni a kilométer órát, annyira természetes nekik. Tapasztalat.
Amúgy jó dolog bemenni szakszervizbe vásárlás előtt, mert ha hordták, akkor annyi infót megtudhat az ember a kocsi előéletével kapcsolatban, hogy ihaj.[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Volt ma termés, ahogy látom. Mindenkinek balesetmentes km-eket, meg lelépésmentes károkozókat. Mert nálunk valamikor a hétvégén nekitolatott valami fasz a hátsó lökös jobb oldalának, rendesen belekarcolva a műanyagba. Persze számot nem hagyott, csináltathatom meg saját pénzen. Még jó, hogy az elem nem tört, a rögzítők nem törtek és a fém egy gyufafejnyi helyen sérült csak.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
trassher
addikt
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Úgy látom, hogy tegnap autóvásárlós nap volt a topikban. Sok balesetmentes km-t hozzá!
Redmi Note 7
-
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82183 üzenetére
Csak nem neked is? Van a küszöb alján 2db U alakú leeresztő dugó, aminek az lenne a feladata, hogy az a kevés vagy több vizet le tudja engedni. Már ha nincs el tömődve porral, sárral, mivel ezek a dugók direkt nem hermetikusan zárnak, a por is bejut a küszöbbe.
Ezt kell kikapni, eltakarítani, majd tisztán visszatenni, így ellátja a feladatát"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz athomi #82180 üzenetére
Ilyen alapon bármennyi km lehet benne, de mivel be lett vizsgálva, és végig egy szervizbe hordták, így ennek a lehetőségét kizárnám. Az már részletkérdés hogy megnézett 50 autóból 48 törött/sérült volt korábban, és van amit a jóautón hirdetnek igazolt állapotfelmérő lappal hogy "jelenleg sérülésmentes". Szóval elég nagy lutri ez az autóvásárlás, ami lényeges hogy festékvastagság mérővel körbe kell pásztázni, küszöböket, oszlopokat, tetőt, zárhidat, csomagtér alatt, mert a hibátlannak hirdetett tulaj/kereskedő elmondása szerint és patent autóról az utolsó pillanatban derülhetnek ki dolgok.
#82182 trassher: Köszönöm.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82186 üzenetére
Engem annyira nem is a törés érdekel soha, hanem a motor milyen, egy törés ha normálisan megvan csinálva nem érzed hátrányát, a motor viszont ha tönkremegy zsebedbe kell nyúlni.
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #82187 üzenetére
Szerkezeti törést "normálisan" megcsinálni nem tudnak, úgy hogy ne legyen gtk., mivel gyári technológiával nagyszilárdságú acéllemezek prés alatt vannak hegesztve egymáshoz. Tehát általában belehajlítanak egy lemezt, rányomnak fél kiló gittet, és ha szerencséd van, mérsz rajta 500-600 mikront. Poén hogy márkakereskedésbe bevitt használt H Astra-nál a kereskedő erre azt mondta hogy a kapu csapódott a hátsó ajtónak. Közben az alváz is fel volt ütve, mert kilincstől-kilincsig lehetett 500-700 mikront mérni. A motor meg ha tönkremegy, mindegyikben drága (bár ezért kerestem szívó benzinest, mert az talán kevesebb pénzt emészt fel). Mondjuk itt se lehet okosat mondani, mert elvileg 30 ezer km-enként van benne olajcsere, (ha elvégzik), nálam lesz 10 ezer km-enként, tehát papíron tartósnak kéne lennie.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
athomi
veterán
válasz Tothgera30 #82188 üzenetére
Nekem a kombin a bal hátsó sárvédő alján (a kerék felett) van 650 mikron is egy 2011-es sérülésből, más egyéb nem sérült. Németben Opel szakszervizben javították. Most akkor zártam volna ki emiatt a vásárlást?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82188 üzenetére
Persze nem azt mondom hogy nem lényeg, mert ha totálkár volt, és ki lett húzva persze hogy gáz, de most ha pl ha egy sárvédő megsérült, vagy egy hátsó ajtó, pont nem érdekel. A motor viszont hogy volt szervizelve, mennyit ment, milyen időközönként lett olaj cserélve, az már lényeges azért (számomra).
-
athomi
veterán
Végre összeállt minden az autóhoz, jövő héten megyek szervizbe.
- Contitech vezérműszíj készlet (Contitech szíj, Ina görgők) 25.000,-
- Contitech hosszbordás szíj 3.700,-
- INA Feszítő és vezetőgörgő 14.500,-
- Hepu vízpumpa 17.000,-
- Szepepfedél tömítés 5.500,-
- Mobil 1 Esp Formula 5W-30 motorolaj 14.000,-
- Mann olajszűrő 2.300,-
- Mann levegőszűrő 2.800,-
Össz.: 84.800,-Ft+ szervizdíj (25-30 körül kalkulálok)
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz athomi #82189 üzenetére
#82189 athomi: Azért maradjunk csak annál amit írtam, tehát szerkezeti sérülésről szólt a séma. Apró hiba/sérülés esetén nem zárnám ki, sőt egy sárvédő hiba az piti, bármilyen fényképes dokumentáció után elhittem volna a szakszerű javítást. De mikor ilyen kérdést tettem fel, mindig, kivétel nélkül negatív választ kaptam, és próbáltak meggyőzni hogy szakszerűen lett javítva. Így feltételeztem hogy ezek a gépjárművek nem csak felületi javítást kaptak, és az esetek többségében erre fény is derült. Az hogy Németországban javították, semmit nem jelent, ez csak hangzatos infó, szinte csak ezt hallottam a neppertől.
#82190 B-L-A-C-K: Átlag user használja, mikor kiírja hogy látogassa meg a szervizt, beviszi, az előírt eszközöket, kopó-fogyó dolgokat kicserélnek benne (jobb esetben), és használja tovább. Ha feltételezem a bizalmat, akkor a miénk 2018.02.- hóban volt szakszervizben, elvileg mindent kicseréltek rajta, de azért beiktatok egy teljes átnézést és nagy szervizt, kap egy üreg és alvázvédőzést, és 10 ezrenként kap majd friss olajat. Szerintem ennél jobb nem történhet egy használt autóval.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #82193 üzenetére
Az oké hogy nálad karban lesz már tartva, de előtte a lényeg, én ha nem láttam volna az előéletet a rendszerben és mellette a számláit, nem veszem meg, mert amit kereskedő mond rosszabb mint egy politikus.
Na de lényegtelen amúgy tiéddel ne legyen semmi gond és kész.
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #82195 üzenetére
Bár ne látnám a mienk szervizkönyvét. Mindig felb@sz, amikor valaki kiemelt státuszban dolgozik és ennek ellenére lop, csal, hazudik vagy ami a legszebb, amikor totálisan segghülye. Ennek a címere, amikor ezt még a szervizkönybe is beírja.
3 hellyel van csak tapasztalat amik márkaszervizek és 3 másik szerelővel is, hiszen ezek kerülnek bele a 80km-es körzetbe, ami szerintem elég kell legyen egy ennyire tucatmárkánál. Eddig még nem volt olyan feladat amit ne tudtam volna én magam megoldani legalább úgy vagy jobban, mint a felsorolt helyek. Időről nem is beszélve. Ami iszonyatosan ultragáz. És igen, lenne olyan hely ahova vinném az autót. De bzmeg, sima alap dolgokra ugyan ne 2*230km-t kelljen már menni, mert megőrülök. Itt tartunk. Kérdeztem ma mutert: kézifék jó? Ja, igen fura is volt, hogy eddig ha behúzva hagytad is simán elindultál, mert nem fogott semmit. Került 20 percembe az egész, de megnéztem mit kell és lehet állítgatni, mert 2 műszaki után és 2 szerelővel sem kerültünk közelebb ahhoz, hogy a kocsi megálljon a legkisebb emelkedőn is. Ilyen szinten adok én könyvekre, papírokra, kiemelt pontokra sötöbö. Még így sem totál biztos a kocsi élete, pedig egy első tulajos autóról van szó.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #82197 üzenetére
Nem autós területen dolgozom, de abból kiindulva milyen vadorzó rendszerekben is lehet átírni értékeket milyen fapados felszerelésekkel is, nem lepődnék meg semmin. Továbbá addig oké, hogy adott pontokban ott egy string beírva. De ha nincs mögötte elvégzett munka, csak pecsét, akkor annyit is ér. 100%-os infót tudok arról, hogy az egyik, mondjuk pont nem Opeles márkaszerviz felénk megcsinálja neked papíron a szervizelést egy szép tortaszeletért.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen