- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- AliExpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Amazon Prime Video
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Frissítetted a TV firmware-t és az alkalmazásboltból a Netflix application-t is?
Kábel, vagy WiFi? A 2GHz N sávszél nem mindig elég az UHD HDR-nek és nem elég agresszíven próbál 5GHz-t használni a TV (sokszor átvált 2G-re és ott ragad akkor is, ha lemérem, hogy >2x sávszélt ho stabilan az 5G, mikor ugyan az az SSDI -> én a TV-nek már csináltam saját külön SSID-t a legközelebbi AP-n).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
redst4r
tag
Nekem ugyanez volt, de a frissítés után. Ráadásul bármilyen forrással (Netflix, TV adás, NAS).
30 másodperc után totál feketeség, de a felirat, illetve a menü látszik. Csatornaváltásnál vagy Netflix esetén beletekerésnél visszajött újabb 30 másodpercre.10 perc áramtalanítás megoldotta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen