- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Cudy M1800 Mesh rendszer: édeshármas
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
P1eTr0
aktív tag
válasz gabo01 #67056 üzenetére
Most az Ügyfélszolgálattal szívok. A szervíz, aki a helyszíni szemlén ott volt (emlékeim szerint hivatalos LG-s volt), tapasztalta a problémát, el is küldte valami "mérnöknek". Na ezután kaptam tőlük szakvéleményt, hogy ez így normális. A szakvéleménnyel kapcsolatos észrevételeimet pedig az Ügyfélszolgálatnak írtam meg.
Tudom, nem az idegesítés a célod. Viszont ezek az írások is segítenek majd egy esetleges vitában. Kíváncsi vagyok a végére... Remélem megnyugtató lesz
Normális vagyok. Megmondták a hangok is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen