Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #48869 üzenetére
Kb. amiért a repülőgépek futóművét sem tudják előpörgetni a leszállásnál, hogy ne daráljon/égessen le magából 1-1 néhány centit leszálláskor.
Az nem baj, hogy amikor megolajozzák a kereket, akkor a normál féküzemben simán lecsökkenhet a fékhatás? Vagy csak nekem tűnik úgy, hogy a fék a súrlódás miatt működik, míg az olajozás a súrlódást csökkenti? (normál féküzem a "motorfék", amikor a kerék gurul, de generátor üzemben fékez)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz EQMontoya #48869 üzenetére
Mert attol kanyarodik, szerintem.
"When in curve, railway wagon is forced a bit to outside by centrifugal force. This forces the outside wheel to a bit larger diameter and the inside wheel to a bit smaller diameter. Both wheels are still turning at the same speed, but the outside one travels a greater distance – just as it should be."
Ugyebar a vonatot nem a kerek pereme tartja a sinen, kanyarban sem -- lenyegben az sose er hozza a sinhez.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen