Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Tegnap megkaptuk az új Vivarot. Nem rossz. A Caravelle után vegyes a kép. Amaz kidolgozottabb volt néhány helyen, emez meg már modernebb. Csendesebb, erősebb, új szaga van. A Start-stop mondjuk fura. Tegnap hazafelé lámpánál meleg motorral leállt, de ment a szellőztetés, klíma, így 40 másodperc után visszakapcsolt. Ma meg reggel tök hidegen kiálltam a garázsból, mentem vele egy utcát, kikanyarodtam, és a lámpánál leállt. Pedig tök hideg volt. Mondjuk a klíma nem ment. Szóval vagy nagyon bika az akksi még, és bátor a rendszer, vagy leszarja, esetleg nem figyeli hogy hideg-e a motor, mert lelkesen leállogat. Azt el tudom képzelni, hogy a képzeletbeli átlagfogyasztást ezzel jól csökkenti, de midnenesetre a menet közbeni átlagfogyi még bőven 8 liter fölött van. Annyit meg a 10 évvel öregebb konstrukciójú előző is tudott. A két turbó viszont szépen fütyörészik. Összességében eco módban megy úgy, mint az előző, de normálban még nem akartam széthajtani, bejáratós, kímélem. AdBlue-s. Egyébként a VW nagyon teherautós hangorkánt produkált, hangos motor, hangos utastér, ez meg személyautósan csendes. Semmi dízel jelleg nincs a hangjában 2500 alatt belülről.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák