Új hozzászólás Aktív témák

  • Bobby G.

    senior tag

    Gratulálok a "T" szolgáltatónak a gyors munkáért!
    1-én költöztünk a belvárosból kicsit kijjebb. Felhívom előtte az ügyfélszolgálatot, hogy mi van. Leellenőrzik, mondják, hogy oké minden, kérdezik, hogy mikor szeretném, hogy bekössék. Mondom elseje után, mert akkor költözünk. Erre 30-án délben megszűnik minden kapcsolat. Se TV, se telefon, se net.
    Felhívom őket, és közlik, hogy jaaaa.... Már kikapcsolták, hogy elsején gyorsan be is tudják kötni, de ha nagyon probléma, akkor gyorsan most bekötik az új címre. Mondom, az nem jó, mert még az előző tulaj lakik ott, de ide nem lehetne visszavarázsolni? Nem-nem, már lekötötték.
    Jó.. 2 nap TV és internet nélkül, a szünet utolsó napjaiban a srácokkal.

    1-én költözés, 2-án várom a beszerelést, semmi.. 3-án, semmi... 4-én felhívom őket, hogy most akkor mi van? Közlik, hogy ez simán lehet 30 nap is, de megsürgetik. Másnap hívnak, hogy akkor 10-én 10-12 óra között jönnének. Jó nekem? Mondom jó, úgy intézem a dolgaimat. Erre jön az SMS, hogy 8-10 óra között várhatom a beszerelést. Remek...
    Ma, egész nap ülök az ablak előtt, mert a két kutyám még bent lakik velünk, és nem akartam, hogy szétkapják a "szerelő bácsit", de semmi. 10 előtt néhány perccel hívnak, hogy kicsit késnek, de egy órán belül jönnek. Mondanom sem kell, hogy 12,30-ra értek oda Kisvárdáról a kollégák. Pfff...
    Kissé fura a piacvezető cég hozzáállása és munkatempója, nem? Mondjuk a kiérkező emberkék normálisak voltak, és nem is ők tehetnek erről, de kérdezem én, hogy a 11 napot vajon ki fogják számlázni? És ha igen, miért? Mert néztem a modemet az asztalon???? :W

Új hozzászólás Aktív témák