Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz fLeSs #45303 üzenetére

    Igazából nem egy Navi 4x lett törölve, hanem három. Amúgy már kint lenne a teljes sorozat. A gondot sem hardveres probléma okozta, hanem egy jóval korábban meghozott döntés a Microsoft részéről. Régóta levegőben lógott az, hogy az ExecuteIndirect nem elég jó, a Microsoft fülét rágta folyamatosan az Epic, hogy nekik így lassan működik például a Nanite, stb. Erre volt két megoldási javaslat, amit az NV és az AMD adott le. Aztán a Microsoft végül az AMD megoldását választotta, és azt szabványosították mára Work Graphs néven. Na most ezt a mostani legújabb GPU-k ugyan támogatják, de nem olyan jó hatékonysággal, mint elméletben kivitelezhető lehetne. Az AMD erre készült is egy erre formált hardverrel, aminél nem csak 30-40% között gyorsít a Work Graphs, és azért lett újratervezve az egész RDNA 4 generáció, hogy ezt a hardvert be tudják építeni. És elsődlegesen ez az Unreal Engine 5 miatt fontos, mert az Epicnek kritikus képesség a Work Graphs, ezzel tud igazán gyorsan futni a motor. Persze megmarad a fallback mód, ami most van, de az még ExecuteIndirect módszerrel dolgozik egy rakás trükköt bevetve, nem túl előnyös sebességű global atomics is van benne, ráadásul a procit is terheli. A Work Graphs módszer ezektől mentesül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • yarsley

    aktív tag

    válasz fLeSs #45303 üzenetére

    Ha a csúcs Radeon $999 lesz vagy ahhoz közel az mekkora beégés lesz már a leakereknek

    KB ugyan akkora beégés lesz AMD-nek is, ha az a csúcs kártya csak annyit tud mint a RTX 4080, mert a népek akkor inkább azt választják, vagy nem vesznek semmit.
    Nekem nagyon gyanús, hogy ez a "leak" AMD-től csak azért "szivárgott" ki, hogy jobban fogyjon az RDNA 3 készlet.

    ... ne úgy képzeld el, hogy te vagy Thomas azt mész amerre a sin visz. (c) virkir

Új hozzászólás Aktív témák