Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Hakuoro #3329 üzenetére

    Az teljesen jó, de hány játék fog 64x-es detail tesszellációt alkalmazni, felületskálázás nélkül? A fejlesztőknek figyelni kell a középrétegre is. Ha nem jön olyan igényes játék, mint az Unigine Heaven, akkor a tesszellátor motorba ölt tranzisztorok lényegtelenek lesznek, csak úgy, mint az R600 esetén a hihetetlenül combos Geometry Shader ölt teljesítmény. Sajna az R600 veszte az akkori játékteljesítményén múlott. Pedig sokkal több potenciál volt a rendszerben, de túl elterjedt volt már a G80, hogy ezeket ki lehessen használni. Ha a játékokban nem lesz meg a HD 5970, akkor az nem sok jót jelent. Én se mentem sokra a HD 3850-jeim mindenkit szétalázó Cube Map tömbre vonatkozó teljesítményével. Max annyi előnyöm volt, hogy a BattleForge-ot, meg a STALKER: CS-t DX10.1-ben nyomtam.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák