Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #26785 üzenetére

    Ez itt pont arra vonatkozik, hogy a mostani API-kkal és a mostani hardverekkel nem tudnak többet kihozni a saját rendszerüknél. Egyszerűen túl limitált az a környezet, amit teremtenek a mostani futószalagok, illetve a hardverek is. Ha ebben lenne valami még, akkor támogatnák, hiszen miért is ne lenne érdemes nagyobb sebességet nyerni.
    Viszont inline raytracinggel, ExecuteIndirecttel támogatott ray dispatch mellett már a CryEngine is tudna előnyt kovácsolni a fixfunkciós hardveres blokkokból, mert megmaradna a bejárási lépcsőben megnyert teljesítmény, és nem vesztenék el különböző kötelezően benyelendő limitációkon. Nem véletlen, hogy a DXR 1.1 olyan újításokat hoz, amilyeneket. Persze mondhatjuk, hogy az inline raytracing gyökeres váltás a dynamic shader raytracinghez képest, de alapvetően megéri, mert az elején még nem akkora probléma új hardverekre ugrani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák