-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Textúrázáshoz:
Én úgy gondolom, hogy az SP felépítése pontosan erre van felkészítve. Minden CUDA processzorban van egy FP és egy Int ALU. Az Int ALU a legtöbbször kihasználatlan lesz a grafikai számítás alatt, így szvsz az lesz majd bevetve a textúrázáshoz. Általában Int textúrázás van a mai játékok alatt. Valószínűleg az SFU felel majd a textúrázás úgymond hardveres rásegítéséért. Így pont kijön az 16 pixel/clock int8, amit az NV megadott SM egységenként.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen