Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FireKeeper #10261 üzenetére

    Ha nincs korlátozva, akkor igen, de a PhysX nagyon gyenge a CPU oldaláról. Azért az SSE2 is egy régi ISA. Azóta már vannak újabb kiterjesztések. Mindenesetre a Batman: AC jó példa, hogy korlátozás nélkül a CPU-s kód gyorsabb tud lenni.

    Olyan erőforráson számolod, amin akarod, a programozó dönti el, hogy mit használ.
    A Llano IGP-je csak akkor számít AI-t a Shogun 2-ben, ha a renderelést is azon végzi. A Dirt 3 és a Dirt Showdown használ GPU-s fizikát a zászlókra, de ez nem CTM, hanem DirectCompute 5.0-s algoritmus. Bármilyen DX11-es GPU-n megy, de csak azon van számolás, amelyiken a render is dolgozik. A Windows 8-ban ki lehet rakni DirectCompute számításokat egy alternatív eszközre. Akár IGP-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák