Új hozzászólás Aktív témák

  • h1mpi

    nagyúr

    válasz Sas7 #1135 üzenetére

    Picit ki kell várni... van egy fél infó, hogy esetleg még várható is egy refresh pár hónap múlva...

    Abu jóslata:

    Ez igazából a shaderek futtatására vonatkozik. A végső gyorsulás attól függ, hogy mennyi shadert futtatsz packed math módban. De például a TressFX 4.0 packed math módban ~kétszer gyorsabban fut, mint anélkül. Tehát ha van egy játékod, amiben mondjuk a TressFX nélküli a számításidőigény ~7 ms, míg a TressFX 4.0 ehhez hozzátesz még ~4 ms-ot, akkor az fps-ben ~90 lesz. Na most ha beveted a packed mathot, akkor a TressFX időigénye nagyjából ~2 ms-ra csökken, tehát a végső fps-ed így ~7+2 ms-nak megfelelő ~111 fps lesz. Érdemes erre az irányra felkészíteni a hardvert a GeForce-ok oldalán is, mert nagyon sokat lehet vele nyerni, és egyszerűen csak be kell kapcsolni a hardverbe már beépített képességet. Már csak azért is megfontolandó ez a lehetőség, mert a PlayStation 4 Pro és az érkező új Xbox is támogatja.

    "Nézd a másik irányból. Kiadják a Vegákat, és ezek a packed math effektek dupla sebességgel futnak rajta. Tehát ha az NV a packed math eljárást használó játékokban is első akar lenni, akkor ki kell adni egy natív FP16-os Pascal generációt. Sokkal rosszabb az a megoldás, hogy a vezetőség elfogadja, hogy mostantól többek között minden Bethesda játékban elpicsázza a GeForce flottát a Vega. Ez alapvetően egy piaci verseny.
    A fejlesztést pedig nyilván nem úgy fogják eladni, hogy aktiváltuk az eddigi hardverekben lekapcsolt fícsőrt, hanem csináltunk egy új steppinget és jól belefejlesztettük. :) Tudod te, hogy ez nem igaz, meg én, meg innen még pár ember. A vásárlók 99,9%-a viszont nem tudja."

    [ Szerkesztve ]

    Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft

Új hozzászólás Aktív témák