Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #60141 üzenetére
Az emulációval az a baj, hogy a Zelda fagy vele nagyon. Még legalább egy év, mire ez a program normálisan fog futni az emulátoron. Kiindulva abból, hogy mennyi idő alatt szokták a címek futtatását kb. helyrehozni. És itt a kb. helyrehozás jellemzően azt jelenti, hogy a bonyolult szinkronizálás miatt a harc jó ha csak 15 fps-re esik be.
Majd talán a Switch emulátora lehet jobb, mert az nem annyira speciális hardver, mint a Wii U. Csak ott ugye megint fel kell törni a DRM-et, meg kell írni az egészet nulláról, stb. Persze vannak előnyök is, mert a Zelda Vulkan API-t használ, szóval ha egyszer megtörik a DRM-et, akkor onnantól kezdve nagyon kedvező lehet a PC-n is Vulkan API-ra wrappert írni. Ebből a szempontból a Switch egy nagyon jól emulálható gép lehet majd PC-n. De ez még így is évek kérdése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz Puma K #60604 üzenetére
Budapest a kiegyezés után indult nagy fejlődésnek, 1867 után, úgyhogy az Osztrák–Magyar Monarchiába én is visszamennék.
Valamint ezerszer inkább látnám a trónon Ferenc Józsefet és Wittelsbach Erzsébetet a mostani pojácák helyett...Viszont én 1918-1939 közé nem vágynék, még csak megnézni sem. 1945-1989 közötti időszakba meg pláne nem, bár a '80-as években már itt voltam.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #60700 üzenetére
Az AMD-nek ott a VSR-je. Azt is be lehet állítani 4K-ra, ha a hardver támogatja, de GCN3-tól felfelé mindegyik támogatja. Azért nem érdemes DSR-hez hasonlót fejleszteniük, mert az egy szoftveres megoldás, és a skálázásához a Lanczos resampling például eléggé drága. Ezért is alkalmaz az NVIDIA sima gaussian blurt, mert az relatíve olcsó megoldás, és még elfogadható mértékben mossa el a képet. Viszont az AMD a VSR-rel már Lanczost használ, mert ez van beépítve a hardveres skálázóba, és ha mondjuk építenének egy DSR másolatot, akkor annak lényegesen lenne a minősége a gaussian blurral. De ha mondjuk csinálnának egy DSR-hez hasonló szoftveres megoldást Lanczos resamplinggal, akkor azt meg azért nem használnák a felhasználók, mert a VSR-hez képest -15-20%-os lenne a teljesítménye, miközben ugyanazt állítja elő. A gaussian blurt például nem a minőségért választotta az NVIDIA, hanem azért, mert ez csak -2-3%-os tempóveszteséget jelent. Nyilván, ha a minőség számítana, akkor mennének a Lanczos felé, de az meg sokkal lassabb, ha nincs beletervezve egy fixfunkciós blokkban a hardverbe, ahogy az AMD-nél.
Itt egyébként egy csomó algoritmus eredménye ott van egymás mellett. Az alsó sorban összehasonlítható a guassian és a lanczos minőségkülönbsége:
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VTom
veterán
válasz Puma K #60789 üzenetére
Én tegnapelőtt óta játszom vele, nekem baromira tetszik! Nagyon szép a grafika, nálam egyelőre vajsima 60fps, de még csak az elején vagyok.
Az arc animációk tényleg nem a mai átvezető videokat idézik, de engem ez nem zavar, ha jó a sztori.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
cyberkind
félisten
válasz Puma K #60896 üzenetére
Én nem tudom, hogy honnan szedted az aláírást de valami kegyetlen, az is egy király user lehet aki írta.
Nem vagyok a pénztárcám ellensége és a teljesítményre is szükségem van adott szintre, de ha azért az árért amit meghatározok nem kapok megfelelő terméket akkor nem fogok csak azért is gyengébbet venni... pénzt lehet spórolok, de a hiányzó teljesítményt nem kapom meg...
Pedig meg kell szánni az Amd-t és a józan eszedet a kukába kell tenni, hogy az érzelmeidre hallgass, csak az AMD, és miért, mert, ha pedig nem így teszel akkor le vagy húzva és persze tudatlan is vagy!
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
akoska07
nagyúr
válasz Puma K #61007 üzenetére
Úristen!
----------
Ilyen alapon...
Ha akarom az egy darab GTX 750Ti kártyám simán kenterbe veri a 480 8-way CF-t is.Nagy az isten állat kertje... amit még el is viselnénk,de az alacsony kerítést azt nem.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #61026 üzenetére
Láttam őket,akkor röhögtem fel a legjobban amikor azt olvastam,hogy még 480 tulaj is lesz aki 580ra vált.... Hát biztosan lesz ilyen,az AMD erre építhet nyugodtan.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #61054 üzenetére
Nem ez a legnagyobb baj,hanem az,hogy kinn a 1080Ti,ami egy 50-60%al gyorsabb mint a 1070... és még csak nem is full fat GPU,mert a TitanXp a teljes értékü GP102,és akkor még ott a GP100is ami már HBM2...(ha nagyon kell az nV bizony lehozza desktopra,ahogy a keplert is...) ha a 480/580ra hoznak +100%-ot is ami nem kis bravur 250Wból akkor is kb a 1080 van csak meg,(ami agyonhajszolva sem eszik 250Wot)és ehhez az amdnek szüksége lesz a HBM2re is,ami nem éppen olcsó,ezért is próbálnak meg szoftveresen minden trükköt,hogy elég legyen belöle a 4GB mert a 8GBost nem fogják tudni 500euróért adni... egy egész generációt csusztak az itt a legnagyobb probléma,és ugy hogy közben relativ nem sok idö telt el,ez már látszott a FuryXnél hogy gond van...A legszebb az egészben az,hogy az nV a saját régi ugymond "trükkjével" veri meg az amdt,nagyon nem megy az amdnek a monolitikus gpu tervezése,készitése az nV ezt nagyságrendekkel profibban csinálta anno.Nem véletlen hogy visszavettek az amdnél...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #61151 üzenetére
Alice Madness Returns-ben a hajnak semmi köze nem volt a PhysX-hez. Ez a fejlesztőknek egy saját CPU-s megoldása volt, aminek a szimulációs alapja egyébként a Bullet volt. Hajra és szőrre PhysX-et sosem használt senki.
A ruha igazából szakítható lenne, ahogy a karaktermodellen is keletkezhetne sérülés. Emellett maga a környezet is rombolható lehet, akármikor. Ami miatt ez nem történik meg, az a befektetendő munkamennyiség. Middleware használatával ez nehezen kivitelezhető, mert erre kell felkészíteni az egész motort, és ez igen nehézkes. Ezért nincs például most fejlesztés alatt PhysX cím, mert megjöttek az új konzolok, a régi motort újra kell cserélni, és megint kezdődhet elölről a middleware integrálása, a DRM-jének a kezelése, és egy rakás dolog, amin csak azért kell átnyögnie magát a fejlesztőnek, hogy egyáltalán működjön a rendszer. A régi, PhysX-szel már integrált környezetekre már nem lehet építeni, mert ezek nem támogatják az új konzolokat. Ezért torpant meg most a piac ebből a szempontból, na meg persze azért is, mert az NVIDIA annyira átírta a PhysX 3.4-et, hogy az már nem kompatibilis a korábbi verziókkal, tehát ha az új 3.4-es verziót és a régit is támogatni akarják, akkor nem egy, hanem két middleware-t kell integrálni ugyanarra, mindezt duplaannyi munkával, duplaannyi teszteléssel, ami egyértelműen nem célja most senkinek. Inkább megvárja mindenki, amíg letisztul a szoftveres kép. Ugye itt nem az új verzióval van a gond, hanem azzal, hogy az NVIDIA a régit kiveszi-e a driverből, hogy csökkentsék a fejlesztésük komplexitását. Emiatt nem akar most senki sem lépni, mert nincs garancia arra, hogy az NV nem húzza ki a saját middleware-je alól a padlót, és akkor a befektetett munka ellenére úgyis az új verzióra kell menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Puma K #61151 üzenetére
uncanny valley is megmagyarazza, hogy miert nehezebb a dolog.
namost, rombolhato terulet es serulesmodell mar megvolt az idTech 1-2ben is. igaz a seruleseket ott meg texturacserelgetessel csinaltak, illetve az idTech2 (Quake2) es az UnrealTournament motorja tudta kezelni a modellek bontasat is (bar lehet ott is siman modellcsere volt). Postal2 es SiN volt talan erre a ket oldalrol pelda.
ami meg emlitendo a teren, az a Rebellion fele Alien versus Predator classic / gold volt, az pl tudott per pixel alapu serulesmodellt, viszont az sem ruha.
Ahogy tudom amiatt veszett el mindket irany, mert iszonyatosan megnyomta a haromszogek szamat. Ez az ami limitalo tenyezo volt sok esetben.
A ruha physx is egyebkent szep meg jo, de gyakorlatban ahogy tudom szinten eleg behatarolt, mert csak vizualis effekt, de magukat a testeket nem manipulalja (javitsatok ki, ha tevedek, ill tutorial link is johet, algoritmikus reszt ertem).
Egyebkent ha rombolhato kornyezetet akarsz, akkor ott a Carmageddon Resurrection, pont akkora moka, mint az elso resz volt 20 eve
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
stratova
veterán
válasz Puma K #61151 üzenetére
Valóban nem néz ki rosszul itt, de ahogy Witcher 3-ban sem NV-only megoldás volt a Hairworks itt sem NV-only a haj.
proci985
Ruhára a háromszögek számát tekintve ideális megoldás lehetne az Adaptive Anisotropic Remeshing for Cloth Simulation.[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
válasz Puma K #61151 üzenetére
Ezt a 25 TFLOPS-t mindenki elengedte a füle mellett???
Az a 1080Ti teljesítményének a duplája.Biztos veszek Vegát, ha ez igaz.
u.i.: de ez csak elméleti, és csak akkor lesz, ha, és a fejlesztők még nem követik a trendet, optimalizáció, plusz és most majd jövőre és csak dx13-tól.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
ffodi
veterán
válasz Puma K #61370 üzenetére
Ha nyomva tartod a ctrl-t és úgy mozgatsz egy pontot, akkor a bal/jobb végpont mentén mozgatja a görbét (attól függ hol fogod meg).
Ha nyomva tartod a shift-et és úgy mozgatsz egy pontot, akkor az egész görbét le-fel tudod mozgatni.Ezek kombinációjával, valamint a végérték feletti pontok akár egyenkénti pozicionálásával tudod létrehozni a kívánt görbét.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #61370 üzenetére
A legegyszerübben ugy,hogy az adott pont után minden pontot lejebb huzol,majd nyomsz egy applyt az MSI afterburnerben,fogja az összes pontot odaszegezi egy vonalara.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #61451 üzenetére
Ez a foglalatkérdés bonyolult, mert minden foglalat sérülékeny, de a PGA típusú foglalat mellett elsődlegesen azért maradt az AMD, mert az jóval kevésbé sérülékeny, mint egy LGA. Ez két okra vezethető vissza. A processzort nagy nyomás mellett is a NYÁK-on fogja a tokozás, tehát sosem történhet meg az, hogy a proci NYÁK-ja elhajlik, lásd Skylake bending. Másrészt az is sokkal ritkább jelenség, hogy tűk elhajlanak, mert akkora nyomás kifejtésére van szükség, amekkorát csak hibás lefogatók tudnak megoldani. Emiatt maradt a consumer holmi a PGA-nál. Nagyságrendekkel kisebb a sérülékenység. Az LGA előnye, hogy alapvetően olcsóbban gyártható vele a processzor, de sérülékenyebb az egész rendszer, emiatt nagyon kell vigyázni, hogy a megvásárolt hűtővel a kifejtett nyomás ne legyen az adott proci NYÁK-ja által elviselhető nyomás felett.
Az ominózus esetben az történhetett, hogy a hűtés felszerelésénél az egyik sarokban kicsit jobban be lett szorítva a csavar, ami a két szomszédos csavar lefogatása mellett már meghajlította az alaplapot. Ezért érdemes előbb rákapatni mind a négy csavart, majd utána mind a négy csavarponton csak egy teljes kört húzni rajta sorban. De nyilván a PGA tokozás strapabírása miatt még egy nagy oldalsó nyomásra sem keletkezik fizikai sérülés. Egy LGA-val már hajlott lenne maga proci NYÁK-ja és a lábak az alaplapon, ugyanis azok viselték volna el a nem arányos nyomást, nem pedig a masszívra tervezett foglalat.
Felsőbb szinten egyébként az AMD is az LGA-val dolgozik, mert ott inkább rámennek az olcsóságra, tudva azt, hogy a szerverholmikat azért tapasztalt emberek rakják össze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Devid_81
nagyúr
-
-
guftabi96
addikt
-
Habugi
addikt
válasz Puma K #61457 üzenetére
Az vizionált tapasztalatról annyit, miszerint a belépőszintje nagyjából ott kezdődik/ne h hűtő levétel előtt adunk a CPU/GPU-nak egy kis IBT/Furmarkot.., mert ahány paszta annyi féle viszkozitás, akármelyik foglalatról is van szó és bármennyire régen volt újrapasztázva (bééé van-e száradva vélhetően vagy shenem..), az erőszak ill. a levételhez szükséges barbarizmus mértéke jóval kevesebb így.
Egy lépcsővel feljebb de még mindig a belépőszinten a tapasztaltság felé vezető úton ott van az az apró dolog is, miszerint marhára érezhető ám hol van az a határ amikor már nem szabad tovább tépni mint az állat (megint csak foglalattól függetlenül), mivel nem ólajtó hanem hardver..
..és hosszú ám ez a lista..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Devid_81
nagyúr
válasz Puma K #61457 üzenetére
Barmelyik pasztaval ratapad a huto ha jol el van terulve a cpu-n.
Ha szaraz a paszta akkor hajszaritozzuk a bordat amig el nem eri a legalabb 60 fokot, majd ovatosabb mozdulattal eltekerjuk a hutot amennyire a keret engedi a meg rogzitett proci "hatan".
Ha meglazul a paszta akkor lejon a borda anelkul, hogy kieroltetnenk a foglaltbol az egeszet egyben.
Nem raszaradt pasztaval meg siman elomelegites nelkul ugyanazzal a mozdulattal elvalaszthato a bordat a procitol.Oke amikor en boltos voltam az mar ezer eve volt, akkoriban meg csak AM3-asok voltak a csucsok, de szerintem sokat nem valtozott a helyzet most sem az uj foglalatokkal.
Ne vedd szurkalodasnak, de en meg mindig user error-nal vagyok
...
-
Habugi
addikt
válasz Puma K #61461 üzenetére
[moderálva]
Elolvastam nyilván, tanulságnak leírta azt ami alap, nem véletlen az általad kiemelt tapasztalat vonalat vittem tovább. Azt is nézd meg h az egyel későbbi postodra reagáltam mielőtt rámszólsz h olvassak, megjegyzem annak a postnak tartalma ugyan nem sok van, persze látványosan eszközként próbáltad felhasználni a kiragadott példákat csak jelen esetben a "feladatra" alkalmatlanok voltak, leírtam miért, összefűzve a kettőt.
Ne személyeskedj!
[ Módosította: Qru ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #61534 üzenetére
A szimpátia lényegtelen tényező egy foglalat megválasztásánál. Egyértelmű, hogy az LGA típusú foglalatok olcsóbbak a processzorgyártó számára, mert nem nekik kell a tűvel hülyéskedni, vékony lehet a NYÁK, és igazából, ha rossz is a nyomáspont, akkor sem a proci megy tönkre, hanem az alaplap.
A probléma inkább a user oldalán keletkezik, mert a PGA típusú kivitelezéshez képest egy LGA típusú megoldást nagyságrendekkel könnyebb tönkretenni, amiatt, hogy a tűk viselik a hűtő nyomását, és egy rosszul behúzott csavar, vagy egy rossz felfogatóval rendelkező hűtő, elhajlítja a procit és a tűket az alaplapon.
Egyébként dalolva mennének az LGA-ra, ha nem lenne ennyire sérülékeny, mint ahogy a szerverben is LGA-t használnak, mert sok tűre már ez az ajánlott, de ilyen 1500 alatti tű mellett egy user sokkal jobban jár a PGA típusú megoldással, mert az LGA-ra kivethető nyomás kétszeresét is kibírja a hardverek fizikai sérülése nélkül. De kétségtelen előnye az LGA-nak, hogy olcsóbb, nem véletlen, hogy az Intel erre ment rá.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz Puma K #61551 üzenetére
Látom a kedvenc szemezgetős topikod lett a Ryzen, ha neked ez jó..
Ej... látom zárták az új homokozót is :/
Devid_81
Vega performance compared to the Geforce GTX 1080 Ti and the Titan Xp looks really nice.
Don Woligroski is the CPU Desktop manager @ AMDOh wait... na jó, biztosan nem volt más kéznél belsős 16/32-es Ryzen teszthez.
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
válasz Puma K #61698 üzenetére
Az autó(k) elé/rá dőlő fák nagy mértékben kapcsolódnak és még annál is nagyobb mértékben befolyásolják az amd-ati fejlődését.
Te mit szedsz ?
Vagy túl keveset vagy túl sokat,de az biztos.Nem válasz akart lenni hanem külön post
Ezt buktad.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- 3D nyomtatás
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- E-roller topik
- Motoros topic
- Milyen autót vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...