Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #102623 üzenetére
A Siege-ben az AnvilNextet valahogy sikerült úgy "elrontaniuk", hogy 1. rendesen kihasználja DX11-ben is a több szálas procikat, 2. Vulkan alatt kb. repül a játék, egy R5 3600 @ 4.3(2x8GB 3800 CL16-os RAM-okkal) + OC 1070 ezt tudja kompetitív (szóval minimum ) beállítások mellett:
Bekapcsolt dinamikus árnyékok, magas textúra mellett 241FPS átlagot tud, még az is teljesen jó, és akkor egyes ritka helyzetekben előnybe kerülhetsz, mert hamarabb látod valakinek az árnyékát, mint magát az embert. Ilyen ritkán van, de előfordul.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #102661 üzenetére
Nekem a kedvenc játékaim között vannak olyanok, amik eléggé bugosak, KOTOR2 pl. egy all-time kedvenc a sztori miatt(És Kreia természetesen. Egy annyira jól megírt karakterről van szó...), viszont a Restored Content mod nélkül egy bughalmazt kapsz, ami ráadásul félkész, mert nem volt a fejlesztőknek ideje befejezni a játékot.
Viszont a TSLRCM-el egy nagyon jó SW, és egyszerűen egy nagyon jó RPG történetet kapsz, csak sajnos a végére tipikus RPG módra elborultan erős leszel.Ehhez képest a Cyberpunk egy relative játszható játék, nekem volt egy mellékküldetés, ami beragadt, ezen kívül szinte csak vizuális bugokat láttam, a nagyobb hibákat általában egy mentés-visszatöltés megoldotta.
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Habugi #103077 üzenetére
És ráadásul IGP-m sincsen, mert egy R5 3600-at használok, a polcon van egy HD5770, azzal kéne kihúzni addig, amíg ki nem pukkan az Etherium. Asztalon legalább menne a 1080p144
Kicsit necces lenne, R6S-ben talán ki lehetne még hozni belőle 60FPS-t ha 1080p-nél kisebb felbontáson játszanék, de az Apex az már húzósabb lenne. Régebbi SP játékokkal még okés is lenne, de azért nem szívesen használnám kényszerből túl sokáig, mert ahogy írtad is, ki tudja, hogy egyáltalán idén kipukkan-e ez a lufi.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Habugi #103100 üzenetére
Na igen, azért elég erős downgrade lenne, nálad még inkább, még ideiglenesen is szenvedés lenne. De legalább az asztal az szép folyamatos maradna.
A nap vicce: Intel Core i7-11700K Review: Blasting Off with Rocket Lake
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz keIdor #103103 üzenetére
Köszi a felajánlást, de csak egy kósza gondolat volt, hogy eladnám a 1070-et. Igaz, hogy lassan a kétszeresét éri, viszont jobbnak tartom azt, hogy nálam a gépben megy, mint valami bányásznál, és nem hiszem, hogy hirtelen halált halna nálam, és még mindig korrekt teljesítménye van. Igaz, hogy már pár újabb játékban látszódik, hogy kezd eljárni felette az idő, de semmi se tart örökké.
Amúgy nálam még 2019 szeptemberében egy RX460 4GB-ot váltott le, elég szép ugrás volt.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Habugi #103106 üzenetére
Sikerült rontaniuk az L3 cache-n, és a magok közötti késleltetésen. De nem baj, legalább zabálja az áramot, és melegszik mellé, mint az állat, a hülyének is megéri.
És van egy otthoni felhasználásra szánt prociban AVX512, ami nagyon fontos.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz FollowTheORI #103336 üzenetére
"Meg kell egy PS konti (BT ?) dongle is PC-re kötéshez, ha wireless. (ha úgy akarod, amúgy egy micro USB elég)"
Egy egyszerű sima BT4.0-ás dongle-el tökéletesen működik a DS4, a hivatalos adapter akkor kell, ha wireless módon akarod a beépített jack csatlakozót használni.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz -=RelakS=- #103356 üzenetére
Az F310 tudtommal működik Dinput, és Xinput módban, a kontroller hátulján lehet kapcsolni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Habugi #103360 üzenetére
Én Dualshock 4-et használok, mert nekem egyáltalán nem áll a kezemre az Xbox One kontroller. Egész jó már PC-n, az újabb játékok nagyobb része natívan kezeli, ami nem kezeli, arra ott a DS4Windows, vagy a Steam, cserébe nem fáj a kontrollertől a kezem.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Habugi #103379 üzenetére
Még a 360 kontroller is jobban kézre áll számomra, mint az XO, Series kontrollert nem tudtam még próbálni.
Lehet, hogy csak több időt kellett volna az XO kontrollernek adnom, viszont csak kölcsönbe volt nálam, mikor kontroller vásárlás előtt álltam kb. másfél éve, így lett egy DS4, nem bántam meg.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Devid_81 #103600 üzenetére
25k-s Patriot Viper Steel 3600 CL17 kit.
Benchmarkra tud többet, viszont stabilan kb. itt a határ. 3800 CL15-öt TestMem5 stabillá tudtam tenni, viszont játék alatt kékhalálozott, egyszer ha nagyon unatkozom megpróbálom jobban kitesztelni, viszont az már tényleg értelmetlenül sok időt venne igénybe. (63.9ns helyett 63.5ns. Nem mintha ez a beállítás nem lett volna sok idő, viszont ez XMP-hez képest elég sokat hozott.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz Devid_81 #104048 üzenetére
Ebben azt tartom kicsit viccesnek, hogy nálam a DRAM calc olyan szépen rámondja a CJR-re a 8-as tRDWR-t, hogy öröm nézni. Azzal csak az a baj, hogy 9-esen 2 percig stabil a Windows, 8-ason már POST sincs.
Szépet mennek a Zen3-asok RAM ügyileg, gondolom sokat segít, hogy 1 CCX-ben már 8 mag van, attól a 650-es single core eredménytől a 3600-asommal meg megyek sírni, az 4,3-on tud 500-at.
Ha már mindenki linkeli a sajátját, nálam az óccó 3600 CL17-es kitnek itt van a határa, 25k-ért vettem, olcsón 3600 CL16 volt a cél először.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz keIdor #104059 üzenetére
"Az 1T és a GDM volt korábban a baja, kikapcsoltam a GDM-et és relraktam 2T-re, beton stabil. Sose volt 1T, csak a GDM megfogta, most már ezt is tudom. :) Ma is tanultam valamit. Csodálkoztam is az 1T-n, mai memóriák nem nagyon mennek úgy..."
Nálam 1T GDM off-on megy stabilan a rendszer, akkor szerencsém van? Fentebb linkeltem az eredményeim, bár nálam csak Zen2 van, szóval messze vagyok a ti eredményeitektől, meg nincs is B-Die-om. (Viszont nem rossz a CJR se, csak kicsit lutri, hogy mennyire megy jól, az enyém egy jobban sikerült kitnek tűnik.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz cyberkind #104377 üzenetére
A 30FPS sose volt jó, se konzolon, se PC-n. Megváltás a 60FPS kb. bármilyen játékban a 30-hoz képest, talán a nagyon lassú játékoknál még okés, de csak előnnyel jár a 60FPS szerintem. (Inkább legyen kicsit rosszabb a grafika, de 60FPS.)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz keIdor #105132 üzenetére
Ez volt az ithlet, egy elég régi anime sorozatról van szó.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #105269 üzenetére
Amit érdekesnek tartok, hogy a Quadra Turbo R-V-Tech a játékban hátsókerekes, 740 lóerősnek van írva, a Horizon 4-ben meg 607 lóerő, összkerekes, és könnyebb is. Pedig elvileg a CDPR-el közösen került a játékba, viszont tényleg hasonlóan viselkedik, mint a CP2077-ben, már amennyire hasonlóan viselkedhet egy teljesen másik játékban, összkerekesként.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #105277 üzenetére
Emlékeim szerint CP077-ben ha bescanneled a V-Tech-et, akkor hátsókerekesnek írja, illetve a wiki is hátsókerekesnek jelöli.
FH4-ben elég érdekes, kicsit fura érzés Edinburgh utcáin végigmenni egy autóval, ami a jövőből jött De meglepően illik a játékba, ha már vannak Lego autók, a Haloból átjött a Warthog, és FF15-ből a Regalia, és Regalia Type-D.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz ScomComputer #105450 üzenetére
Nálam annó a Yakuza 0 hozta ki az instabil memóriabeállítást, amire először azt hittem, hogy a játék bugos, inkább nem játszottam a játékkal Majd hónapokkal később olcsón megvettem az AC Originst, nagyon jó volt, de ugyan úgy fél óránként összeomlott, mondom na ez már nem igaz... Kiderült, hogy amire azt hittem, hogy stabil, mert nem volt gond, 2 perc után hibázott TM5 alatt.
Azóta minden tuningbeállítást tesztelek, akár GPU, akár CPU, akár memória. Pedig a Yakuza 0 nem is valami gépigényes játék, mégis pont az hozta ki...
Memória OC: Hynix CJR-t nem sokan nyomtak 3800MHz-ig el, szóval ott szépet összeszenvedtem, főleg úgy, hogy az alaplapom nem törli magától a CMOS-t, nekem kell jumperelni... De összejött, most elég szépen megy
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz keIdor #105690 üzenetére
Annó a Dishonored 2-ben volt egy hasonló effekt, amikor az egyik küldetés során a jelen, és a múlt között kellett ugrálni, és ugyan így valós időben átmehettél, és átláthattál a kütyün keresztül a két dimenzió között. Csak az nem ekkora méretben volt, és az a kor PC-jeit is simán letérdeltette.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #105847 üzenetére
Én HDD-ről játszottam, egy 6/12-es procival(R5 3600 @ 4.3GHz), 16GB RAM-mal(oké, eléggé finomhangolt 3800 CL16), és csak egy GTX 1070-em van, mégis nagyrészt jó élményben részesültem. Annyi, hogy nem toltam túl a grafikát
Egy game-breaking hibám volt, amikor egy mellékküldetés egyszerűen nem ment tovább, viszont ettől megkaptam az achievementet a terület kitakarításáért. A bugok nagy része vizuális volt, néha kellett egy mentés-betöltés, de nekem relatíve szerencsém volt a játékkal. Nem mondom, hogy bugmentes volt, de láttam már rosszabbat.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #105852 üzenetére
Digital Foundrynak az optimális beállításival játszottam egy ideig, majd egy beállítás reset után inkább maradtam a közepes presetnél, low tükröződésekkel és volumetric foggal, így egész játszhatóan futott, de a DF beállítási se rosszak. Fix 60FPS nem volt, de 45 alá kb. egy-két ponton esett. Nem ideális, de játszható volt, és jobb, mint a 30.
HDD-ből egy WD10EZEX van, valamelyik patch-el nagyon durva volt a textúra pop-in(1.06-1.1 körül), viszont később javítva lett. A slow HDD módot azért bekapcsoltam biztonság kedvéért, annyit vettem észre, hogy kicsit több VRAM volt kihasználva, mást nem nagyon változtatott.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs