Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz proci985 #93137 üzenetére

    Az Xbox-nál is biztos van több fokozat... hülyeség lenne ha nem lenne, de terhelés alatt fix órajele van... tehát terhelést kap akkor a fix 3.8 vagy 3.6 GHz-re vált. :)

    A PS meg nézi a workload-ot és a power budget-et asszerint osztja majd a GPU és a CPU között, hogy melyiknek kell több. :)
    De úgy oldották meg, hogy azonos terhelés eloszlásra, mindig ugyanúgy reagáljon. Tehát terhelés alatt is konzisztens legyen tervezhetően.

    Amúgy én se várok egetverő különbséget a két gépnél, de mindkettőnek lehet előnye valahol. :)
    Játékfejlesztőkön múlik melyik gépre mennyire optimalizálják majd ki.

    PS-en elég egyértelmű hogy sokkal nagyobb adatokkal tud majd dolgozni, ami megnyilvánulhat nagyobb látható világokban és textúraminőségben... a Box meg valszeg jobban tud majd számolni, így szebb részletesebb effekteket lehet csinálni rá. (RT, árnyékok, stb), de kisebb látható világgal pl.

    Valószínűleg az lesz, mint most is, hogy a felbontással is fognak dinamikusan trükközni a két gép között.

    De összegészében a végén eléggé közel azonos "élmény" lesz mindkettőn játszani, így majdnem mindegy mik a részletek és a különbség.
    Illetve azért audióban a PS érdekes lesz/lehet, főleg fejhallgatóval.
    Boxon gondolom marad az Dolby Atmos. :)

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák