Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Devid_81 #101750 üzenetére
ja, japanban ennyire nincs hideg, volvoknal azert ezzel szamolnak. csaladban is csak azota vannak Volvok, miota kikoltoztunk.
egyebkent csaladban voltak japanok, azert egy hasonlo koru Mitsubishi Carisma es Suzuki Swift kozott hatalmas kulonbsegek voltak . volt mindketto a csaladban.
egyebkent a C30amban Mazda motor volt, elsore csodalkoztam is, hogy mennyire japan volt. aztan par evvel kesobb amikor munkatars elvitt egy korre a hardtop MX5evel, hogy a Volvoban mennyivel hangosabb volt a kipufogo 5000 folott .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Puma K
veterán
válasz proci985 #101749 üzenetére
"tetejeben turbos, szoval kemenyen meghajtva a hangja is stimmel."
Ennek a Toyotának botrány hangja van. A mostani BMW-mnek meg isteni a 6 henger miatt.
Itt egy tesó tesztje: Használtteszt: BMW 520i E39 - 2001. Az "utolsó" "igazi" BMW?
Mondjuk nekem dupla kipufogóvéggel máshogyan szól.
Szebb és fickósabb a hangja.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
válasz Puma K #101754 üzenetére
a metalkek E36, gyonyoru
szivo V6ot elvezd ki amig birja.
az 540it meg inkabb mar youngtimernek vennem. BMWnel hotermeles kora2000es evekben is problema volt, tetejeben egy premium autonal a szervizeles korral nem lesz olcsobb. normalis garnitura gumi sem lesz olcsobb csak azert mert regi.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Devid_81
nagyúr
Biztos en vagyok tul oreg es szegeny, de nalam ez a BMW moka egyenlo a roh@dt draga alkatreszekkel es nem is erdekel innen tovabb kategoria.
Az osszes kinti haveromnak aki nem birja a labait kontrollalni mindegyiknek van vagy epp volt BMW-je+ millio meg egy koccanasos balesete es gyorshajtasok sorozata.
Mindegyiknek az elete arrol szolt, hogy ilyen felni, olyan gumi, huhh megint a draga szerviz majd megint a felni......
-
Puma K
veterán
válasz proci985 #101756 üzenetére
Jól látom hogy sértegetni próbálsz az "E36"-ozással?
Vagy csak rosszat linkeltem aztán az E39 helyett bekerült egy E36?Ez egy 2001-es, facelift-es E39, 520i, soros 6 hengeres és benzines.
Ezeknél nem probléma már a hőtermelés, mert már rendes méretű és vastagságú hűtőradiátort pakoltak a motor elé. Ha hőmérsékleti problémák vannak akkor ott valami hiba van.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
-
Raymond
félisten
Autos temanal maradva, faluhelyen nem mindegy hol parkolsz [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Puma K #101760 üzenetére
tenyleg, E39. valamiert a 36 volt a fejembe, de az a harmas.
az osszes 8hengeres BMW kuszkodik a hotermelessel ahogy neztem anno. idovel egyebkent ez csak rosszabb lett a turbokkal.
hollandiaban teljesen felesleges barmilyen performance auto, az egesz orszag kis tulzassal egyetlen agglomeracio. falusi utak ugy neznek ki, hogy majdnem erdemes kikapcsolni a parkoloradart mert folyamatosan hulyet fogsz kapni hogy epp minek mesz neki a gatakon atmeno utakon. meg visszatero poen ottlakoknal, hogy 30km ket ora kocsival.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
válasz Devid_81 #101759 üzenetére
Pont hogy a BWM a "legolcsóbb" szerintem ilyen téren, mármint amire érdemes is költeni.
Van hozzá millióegyfélre alkatrész és minőség, mindenki a pénztárcájának megfelelően tud élni vele.Persze nyilván ami gagyibb cucc az olyan is lesz.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
-
Puma K
veterán
válasz Devid_81 #101759 üzenetére
Tavaly ilyenkor egy autóra volt szükségem, mert hogy a korábbi Mercedes-Benz 190E-t akkor kb már ~2 éve volt hogy eladtam.
Tudtam hogy nekem városba benzines kell.
1. mert az később tiltják ki ha szmogriadó van ami pedig szokott lenni
2. a munkába járós 16 oda, 16 km vissza történet miatt is egyértelmű volt hogy benzin kellLehetőleg 115-120 lóerőnél erősebb, klímával és napfénytetővel.
A napfénytető miatt leszűkültek a lehetőségeim és az is még rontott a helyzeten hogy valami olyan autót akartam ami megvéd ha belém szállna valami szerencsétlen. Tehát a túlélési esélyeim jobbak legyenek mint egy papírautóban.
Elővettem az excel-t és elkezdtem számolni adott autók esetén:
- kötelező biztosítás
- kötelező szervizek (olaj csere 10k km-ként, olaj és pollen szűrő)
- fékbetétek-féktárcsák cseréje
- lengőkarok és gömbfejek
- stb-stb.Szóval így nézegettem az autókat.
Aztán árat figyelembe véve alulról felfelé haladva jutottam arra, hogy nekem ez a BMW lesz a választásom több napos újraszámolgatás és utánajárás után.
Magamnak veszem racionális érvek alapján (lehet nehéz elhinni). Nem a világnak, a szomszédoknak vagy a munkatársaknak vettem. Hogy ha beleülök akkor szeressem vezetni és akarjam is.
Látod hogy nem a márka a lényeg számomra... beültem egy buta Skynet-el rendelkező Toyota Corollába és már arra is mennék rá mint gyöngytyúk a takonyra, de mivel nem opció a nyitható napfénytető és a nyitható panorámatető amik fontosak számomra így letettem róla. Meg hát most ilyen kétes időszakban inkább gyűjtöm a pénzt és nem égetem ha nem muszáj.
Persze lehet élcelődni azon hogy BMW, de menet közben nem egy Suzuki, Toyota vagy bármi más tulajt látok akik ezerszer ostobább dolgokat csinálnak amivel hagyján hogy magukat, de a mellettük ülőket és a velük egy időben és térben közlekedőket is veszélyeztetik...
Egy prémium márka vásárlóin vagy már csak a használóin (lásd én és Ádibá ) amúgy is könnyebb élezni a nyelvét az embernek, mert mért ne?
Mindenkinek azt kell tisztába tennie hogy adott tárgy, eszköz vagy hobbi mennyit ér meg.
Mivel nem dohányzom és nem is iszom kötelező jelleggel minden péntek és szombat este (A régi világban ugye ) ... így nem égetek el feleslegesen pénzt...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Devid_81
nagyúr
válasz Raymond #101761 üzenetére
En amugy is elegge "not interested" vagyok ezekben az autos temakban.
Nekem tenyleg csak annyira kell az auto, hogy A-bol B-be elmenjek.
Biztos jo az amikor a nagy csonak X/Y autoba az ember "befekszik" vezetni es megy vele sok szar km/milest.
De az en s.ggemet a Suzuki is ugyanugy elviszi, azzal is lementunk mar a foldrol 3x.
Megvettuk 3 eve 48.000miles volt benne, most meg a 90k-t leptuk at.
Meg azt se mondanam, hogy nem hasznaltuk.
De egyszer nem szalltam ki ugy belole, hogy szidtam volna mert kenyelmelten, vagy hogy nincs benne egy 55 colos TV beepitve a muszerfalba stb.
Cserebe amikor elvisszuk kotelezo szervizekre akkor belekerul £200-300ba, es ilyenkor osszes olaj,szurok, anyamkinja, minden ami addig elkopott cserelve van.
Eddig ha barmi rendelleneset csinalt azonnal ment szerelohoz, soha nem vartunk vele.Mi szerintem evente olyan £500-600-at koltunk az autora osszes szervizzel.
Ezzel szemben haver elviszi a kotelezokre a BMW-t es ott hagy majdnem egy ezrest.
De valami zorog, lehet a generator csapagyas, vagy a klima, lehet kell masik generator £800+szereles
Huu kell 4 uj gumi £200 darabja mert defektmentes es nyomaserzekelos+megcsinalja a reggelit ha szepen kered.En valami £120-130-ert csereltem mi talicskankon ket gumit, kozepszar minosegu, pont ugyanugy kap defektet mint a haver defektmentes gumija ha valami sz@rul sikerul
Es meg sorolhatnam.Persze a mi vackunk 105 loeros, az ove meg 450...
Millio erv van barmelyik mellett, csak jol kell megkozeliteni....
-
Raymond
félisten
-
Devid_81
nagyúr
The Green Mile...mi volt a kerdes?
Jovanna' ez itten Angilala, porog a kaja meg minden, itt yard van, meg mile, meg a masik oldalon vezetunk, meg ha valaki testtomegerol van szo akkor kavicsokrol, kovekrol kezdunk el beszelni nah
Szerk: (#101778) Raymond ott a pont, 101 tenyleg.
1.5 automata.[ Szerkesztve ]
...
-
ScomComputer
veterán
VAKCHINA.... [link]
-
ScomComputer
veterán
Nagyon jó videó,ránk itthon ettől a van a lényeg: [link]
-
keIdor
titán
válasz Devid_81 #101776 üzenetére
Lehet egyedül leszek a véleményemmel, de érdekelne a tiétek is. Oké nekem ez a munkám is, de szerintem akkor forgalom van már mindenhol, hogy lassan én egyáltalán nem tudom élvezni az autóban töltött időt.
Érdekelne a Ti véleményetek is...Engem már inkább frusztrál lassan ez az egész közlekedés. Meg a több millió autó.
Körforgó itt, autópálya ott, mindenhol csak a tömeg. Olyan hajnal 5-este 21-ig...
Lassan hétvégén is.
Majd ha lehet menni megint, még többen lesznek...Lehet csak én vagyok már kiégve. Sőt, biztos.
Szóba került Hollandia. Oda tök felesleges hétvégi autó.
Akkora forgalom van nappal, hogy ha akarsz se tudsz menni 100 felett.
És nem is szabad, annyi a vége.
Bundeszen max 80. (Fő út, bundesz=bundes strasse)Van jó radar app, én is használok, de úgyis lenne kamera, amit benézel, Hollandia tele van kamerával...
Az pont az az ország, ahova 90LE elég, mert nem mehetsz, ha akarsz is rohanni, nem férsz el másoktól, csak kitűnsz a tömegből és csak azt éred el, hogy ki is szednek.
Oda pont egy 3 éves kis autó ajánlott. Felesleges lenne az izom BMW. Pláne egy 19 éves. Olyan adó meg biztosítás lenne rajta, hogy nem érné meg.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Devid_81
nagyúr
válasz keIdor #101785 üzenetére
Belolem mar par eve sikerult kiegetni (orokre szerintem) a szeretek vezetni erzest.
A mostanit megelozo ceg akinek dolgoztam, azoknak a kozpontja fenn volt a Skotoknal.
Nahmarmost azok annyira ertettek a terkep olvasashoz, hogy siman elkuldtek 150 merfoldre is (miles ) mert ott volt epp egy havi X/Y check amit epp nem volt melyik nagy okosnak odaadni, igy en voltam kuldve.
Mondanom sem kell, hogy a vegen mar laza 60 merfoldrol (durvan 95km) kellett eleve bekocsikazzak a szottyos Londonba, de meg megfejeltek ezekkel a mission impossible sz@rokkal.
Eredetileg nekem Londonban voltak fix helyeim ahova jartam heti 3x-4x de csak fel napokra.
Eleve mar 2012/13 ota ceges autos ide-oda rohangalos karbantarto vagyok/voltam, de az a bizonyos 3 ev ezekkel a bolondokkal vegkepp kiolt belolem mindent ami vezetessel kapcsolatos.De hogy visszakanyarodjak napjainkhoz, jelenleg a hires Anglia lezaras alatt van, senkinek nem kellene bejarni melozni aki tud otthonrol, csak a legszuksegesebb dolgok miatt kellene vezetni vagy kijarni stb.
Erre mi van az utakon?
Rendszeresen jarok fel (heti 2x) Rugby-be es Leamington SPA, ezek uj helyeim hanyok a gondolattol is, hogy ode kell menjek
Nah de mi van az autopalyan (M1) ? rendszeresen minden reggel vagy 5-8 merfoldes agyf@sz dugo, 2 sor kamion 1 sor szemelyauto.
Szerencsere pont mindig kifogom, hogy se oda sem vissza nincs baj, szinte mindig a masik oldal van beallva.
Autoplayan is ugye itt 70m/h (durvan 120km/h) a sebessegkorlat, en pont azon a szakaszon jarok heti 2x 40merfoldet ahol autopalyafelujitas van es 60m/h a sebessegkorlat atlagsebesseg mero kamerakkal, ott meg ovatosabbnak kell lenni, mert 2 kamera kozotti atlagot mernek+pillanatnyit kombinalva.Itt ahol lakunk tele a varos autokkal, mindegy merre mesz, van azert forgalom.
Tele vannak az utak autokkal, biztos mindenki az eletet megmento WC papirert ugrott csak be az autoba.Londonhoz vissza egy picit, nem akarok nagy szamot mondani, de sztem Londonnak mar tobb mint a felet erinti a 20m/h korlatozas (kb 30km/h)
A varos tele kamerakkal, sebessegmero, piroslampanal athajtas (altalaban kombinaltak) stb.
Konkretan a sportosabb biciklisek eltekernek melletted es soha utol nem ered, mert nem mehetsz gyorsabban.Osszefoglalva a legjobb kozlekedesi eszkozom amim valaha volt az az elektromos bicikli, kb soha semmi nem eri utol azt az erzest, nem kell ide 1000hp-s hiper szuper sportauto, ha szeretned a jogsidat megtartani akkor boven eleg egy f0skoszoru olcso akarmi ami elvisz A-bol B-be
[ Szerkesztve ]
...
-
nagyúr
válasz keIdor #101785 üzenetére
Nagy a forgalom valóban, énis az utóbbi időben úgy érzem egyre több autós van. Még azt sem mondanám, hogy a korona csökkentette ezt igazán. Persze most a kijárási tilalom koncentrálta időszakra.
Ez is zavaró, de engem sokkal jobban zavar hogy ezzel együtt egyre több az idióta, frusztrált vagy koca vezető, egyszeri vezető, akik rettentő veszélyesen ás átgondolatlanul/rutintalanul közlekednek. És ami engem és az épségem/kocsim épéségével kapcsolatban sokkal jobban aggaszt.
És ezt még fokozza, hogy ahol én járok M5/M0 itthon, a sok román/szerb/balkáni is hozza a saját veszélyes kultúráját. Meg ügye ők is sietnek kiszámíthatatlanok, egy seggel akarják letudni egész európát, stb. És néha beszarás miket csinálnak. Száguldoznak össze vissza, simán kihajt eléd a furgonjával, úgy hogy erős fékezésre kényszerít. Rengeteg az olyan aki feltart, mert lassan kihajt eléd, rutintalan, de fél kihúzódni pedig simán kiférne (legalább amíg elengedi a gyorsabbakat), de nincs rutin... ezáltal feltartja és egy idő után veszélyesen is a gyorsabban haladókat, mert ügye akkor elkezd egyre intenzívebben "harmonikázni" a belső sáv is ezek miatt a torlódások miatt amit okoznak.
No meg amikor kétoldalról előznek, mint a meszes a háromsávoson... stb.Szóval a közlekedési kultúra is egyre gázabb.
A városok meg a sok kocsi és a dugó miatt élhetetlenek egyre gyakrabban. És már az ilyen 50ezer fős települések is néha. Csúcsidőben katasztrófa hazajutni, vagy elmenni bevásárolni, nyilván mindenki ugyanazt ugyanakkor akarja, külön saját kocsival.
Nem tudom mi lesz a kiút, de egyre gázabb valóban az egész polgári közlekedés.
Másrészt ami szabályozási tervek vannak, hosszútávon totál ki fogják ölni a vezetés akármilyennemű élményét. Most még van ez az agyon kamerázás, majd jön a konrét kocsi limitálás, fedélzeti felügyelet, fekete doboz, stb. Kvázi önvezetés kéne hozzá, annyira belimitálja majd mit csinálhatsz mikor. Onnantól meg már inkább tényleg jobb, ha csak utas vagy és helyette olvasol, játszol, videókat nézel, beszélgetsz, stb.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
keIdor
titán
válasz FollowTheORI #101788 üzenetére
Tudom, én mikor megyek haza látogatni, már amikor tehetem kerülöm az A4 - Nickelsdorf - M1 triót, de főleg az M1 életveszélyes már. Eleve a két sáv kevés és tele van frusztrált emberekkel... nem szeretem. A4-en viszont készül a harmadik sáv, azt hiszem idén átadják.
Már az A3 - Klingenbach - M85 - 82 - 8-ason járok. Mert a 81-es szintén halál, ott meg a 60-70 km/h nagyon gáz a sok kamionnal. A 82-es Nyúl után már nem vészes...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
válasz FollowTheORI #101788 üzenetére
svedeknel ez nyugisabb, de itt meg a 110 palyan telen vagy a 100 a gyorsforgalmin gyakorlatban mar eleg sokszor relativ gyorshajtas.
ja meg ilyen parszaz kilometereket nem lehet kompenzalo racsingdriver stilusban tolni. aki meg ugy tolja, az jellemzoen az elso telen az arokba kot ki.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TTomax
nagyúr
válasz keIdor #101785 üzenetére
Ne tudd meg,hogy én mennyire élvezem a falusi életet 12-13év Liverpool,Manchester után... 8percre van a munkahely, ha a tehenek kiszaladnak van hogy 10perc,lesz@rom mit keresek,már két éves a fiam,és ha most kezd csibész lenni,mindent megér nekem hogy sokat lehetek vele... soha többet nem megyek nagy városok közelébe.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Úgy látszik a legcsekélyebb probléma az, hogy nincsenek kártyák.
Alkatrészhiány miatt leáll a kecskeméti Mercédesz gyár (is)Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
keIdor
titán
1800$-ért is lesz új Threadripper alaplap.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Devid_81
nagyúr
válasz keIdor #101796 üzenetére
TRX40?
Jon most valami ujabb?Majd nezd meg a procikat hozza.
Eleve az 5950X $799 16 maggal aminek mar nincs Intel ellenfele egy ideje...
32magos TR szerintem lesz vagy $2299, a 64-es meg ennek kozel duplaja...
Kutya nem veszi ezeket, max csak cegesre dolgokra.Viszont a jo hir, hogy lesz allitolag ujra 16magos, majd annak leszek kivancsi a tudasara, memoria kesleltetes stb Zen3 alapokon.
[ Szerkesztve ]
...