- Aliexpress tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg mindezt úgy kell megcsinálni, hogy be kellene kapcsolni a letiltott blokkot és fel kellene nyomni az órajelet 730-750 MHz-re. Akkor lenne meg a HD 5970. No meg ugye az 1 GB-os modellról beszélünk, ami max TDP szinten 170-180 wattot fogyaszt. Tehát -25-30 watt GPU-nként, és mindezt +20%-os boost mellett. Feltéve ha nem párszáz darabos példányszámban szeretnék legyártani, akkor ez esélytelen.
(#152) megint én: Az egy dolog, hogy az NV 150 wattos értéket ad meg, de a gond, hogy nem ezt veszi figyelembe a PCI-SIG. Nyilván az NV megteheti, hogy a saját mérése szerint kalkulálja a fogyasztást, de ez a mérés olyan is. A GTX 480 ilyen méréssel 250 wattos TDP-s kártya ... közben meg többet fogyaszt, mint a 294 wattos HD 5970. Érzed a különbséget?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát valótlant nem állít, mert eleve úgy hivatkoznak rá, hogy átlagos TDP. Tehát egy olyan mérés eredménye, amit az NV végez a saját laborjában. Persze nyilván egyszerűbb az ATI módszere, ők közlik a PCI-SIG eredményt a Max. TDP értéknél.
Nem lényeges az Asus dupla GF100-as kártyája. Limitált sorozat lesz, fogyaszthat 550 wattot is. A szábványt nem kell követni, mert egy OEM gyártó sem épít majd rá gépet.Igen. Annak a programnak az indítófájlját kell átnevezni, amit éppen általános CF profillal akarsz futtatni. Esetleg ha a program OpenGL-es, akkor: AFR-FriendlyOGL.exe
(#176) ALONSO11: Tápoknál nem érdemes józan paraszti ésszel számolni, mert sosincs egyszerre terhelve az összes alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogy user error. Csak a bonyolultabb megoldást kereste. Nyilván egyszerűbb lett volna visszavenni egyel a felbontást. Beállítani a GPU scalingot teljes képernyőre, majd visszarakni a felbontást.
(#266) 9950es: Először kéne egy 28 nm-re tervezett GF104.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 40 nm biztos üzemben marad 10 évig, inkább az a kérdés, hogy mikor lesz tömeggyártásra alkalmas a 28 nm-es gyártósor. Amit tudok, hogy ősszel indul a risk production, ami azt jelenti, hogy jövő tavaszra már érkezhet 28 nm-es GPU a HP technológiáról. Na és akkor innen lehet kalkulálni a jó és a rossz forgatókönyvet. Nyilván a 40 nm-es start másolása a rossz, mert ott is volt tavaszra HD 4770, csak nem volt kapható.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #278 üzenetére
A mai játékokban az architektúra felépítése sokkal fontosabb, mint egy-egy paraméter a kártya egyes képességeiről. A GPixel/s a pixelkitöltési sebesség, míg a GTexel/s a textúrázási képességeket próbálja elméleti alapon ábrázolni. A gond az, hogy ezek bőven elméleti értékek, így ez csak játék a számokkal. Régebben ez könnyen összehasonlítható volt, de mára már sokkal bonyolultabb a helyzet.
(#279) SSJPeter: Már hogyne lenne független sajtó. Nekik a tájékoztatás a dolguk. Leírni a tapasztalatokat a teszt során. Ha léteznének ezek a problémák, már kiderült volna az interneten fellelhető sokszázezer cikk egyikéből. Sokkal inkább az a probléma, hogy a fanokban ott a tüske, hogy hónapokat kellett várni egy értelmes GeForce kártyára, ami valljuk be messze nem volt általános az évekkel ezelőtti NV esetében.
(#281) Tökmindegy: Számolj ... ott a Logout. De ne lepődj meg, ha betámadják az írásod és elfogultsággal vádolnak majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #282 üzenetére
Meg kellene tudni, hogy mi okozza a mikroakadást. Elsőként az 1.2-es patchet kell felrakni, majd aktiválni a V-Sync-et a játékon belül. Ha ez nem oldotta meg, akkor valószínűleg nem programhiba lesz, így el kell kezdeni lelőni az éppen futó más folyamatokat, amik a háttérben dolgoznak.
(#283) vhunor: Nem érdemes rögtön a kártyákra gondolni, mert messze nem az az elsődleges hibalehetőség a mikroakadásra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AirBooms #286 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az 1 GB-os megközelíti tuninggal (függően annak mértékétől) a GTX 470 szintjét.
Igen ... egy 48 CUDA magos SM blokk le van tiltva a kariban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz AirBooms #289 üzenetére
Azt, hogy mennyire érezhető csak akkor tudjuk meg, ha jönnek a 384 SP-s GF104-gyel a termékek.
Olyan átlag 20-30%-kal lehet gyorsabb a GTX 285-től. Persze lehetnek olyan játékok, ahol sokkal több ez a szám, de az is lehet, hogy sokkal kevesebb.(#290) gainwardgs: Ez más miatt van. A Radeonok DX10.1-re vannak kényszerítve, míg a GeForce kártyák DX10-ben futnak. Itt akkor jött rá mindenki erre, amikor a Fermi nem váltott DX10.1-be, ami meglepő volt, mert támogatja az API-t. A DX10.1-ben valami extra számítás van, ami a DX10-ben nincs meg. Azért vettük ki a tesztekből ezt a programot. Az Avatar már jól működik ebből a szempontból, mert szépen DX10.1-be váltanak a GeForce-ok is.
(#292) megint én: Nehéz bemagyarázni egy olyan jelenséget, amiről a tesztekben sem írnak, és a gyakorlatban sem tapasztalta meg a felhasználók nagy többsége.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért mondtam, hogy nem biztos, hogy a kártyához köthető a mikroakadás. Nekem például a PES2010 alatt volt ez a jelenség. Az FPS nem esett le, de a sebesség akadt. Kitéptem a hajam mikor egyszer megszűnt. Nem tudtam hova tenni, majd láttam, hogy a NOD32-őt véletlen kikapcsoltam. Gyorsan megnéztem aktív NOD32-vel is a PES-t és akadt. Az a buzi vírusirtó elkezdett a háttérben dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz megint én #295 üzenetére
Nagy gáz lenne ha a Vsync ezt csinálná. Ez a funkció arra szolgál, hogy a monitor képfrissítéséhez állítsd a képkockák megjelenítését. Gyakorlatilag semmi hatása nincs a játékmenetre, csak nem fogsz széttöredező képet látni.
Tudom a profik az 1000 FPS-t szeretik 60 Hz-es monitoron.(#297) Sárpac: Csak pár nem referenciakártyák működik így. A referenciakártyák ventilátorát csak akkor vezérli a driver, ha te megkéred rá a fix beállítással. Ellenkező esetben a driverhez csak a hőfok jut el, de minden mást a PWM végez, szoftveres beavatkozás nélkül.
(#306) megint én: Nem akarom az örömöd elrontani, de az NV-t használók inkább a kártya topikjában beszélik meg a driverrel kapcsolatos gondokat. Nézz bele, és láthatod, hogy ott megy a kérdez-felelek. Ez persze nem baj, mert ott fórumozol ahol jól érzed magad.
(#298) vhunor: Már a DX 10.1-es GeForce-ok viselkedése is furcsa volt. Meg én eleve azt is furcsának tartottam, hogy miért kell API-hoz kötni a kártyát. Az Avatarban például már a fájlok buherálásával van lehetőség a DX10.1-es módot tiltani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz megint én #306 üzenetére
Az elég gáz ha érzed a késést, mert annak valami szoftvere oka lehet. Itt arról van szó, hogy a monitor 60 Hz-en frissít. Ergo soha nem lesz 60 képkockánál több megjelenítve a képernyőn, mert a kijelző fizikailag képtelen erre. Arra viszont képes, hogy a Frame buffer tartalmát állandóan kiolvassal, ez időnként komoly probléma, mert még ki sem rajzolta az előző tartalmaz, de már a számítósok felülírták a képkocka első felét, így a kirajzolt kép széttörik. Ez főleg akkor fordul elő, ha jóval több, mint 60 FPS-ed van. A VSync lényegében ez ellen védekezik. Azaz a kirajzolás alatt álló Frame buffer addig nem frissülhet, amíg a monitor ki nem olvasta a tartalmat. Aztán természetesen megy a back buffer és a frame buffer csere, majd pillanatokon belül készül az új tartalom. A sebességkülönbség nincs a két eljárás között, hiszen a monitorod változatlanul 60 Hz-en frissít, azaz másodpercenként hatvanszor olvassa ki a frame buffer tartalmát. Azt természetesen nagy ívben letojja, hogy a VGA-d másodpercenként 200-250-szer frissíti azt.
(#308) Sárpac: Az infók lekérése csak akkor gond ha a szoftver beavatkozik, de mivel erről szó sincs, így lényegtelen a dolog. No persze az ilyen Afterburner, ami lényegében szoftveres vezérlés képes kellemetlenségeket okozni ebből a szempontból.
(#307) marcus.fenix: Az ATI partnereinél az a fő gond, hogy négy hetes előrendelési listák vannak. Tehát el kell telnie egy vagy másfél hónapnak, mire az igényeket utoléri a gyártás. Az nyilván most mindegy, hogy a gyártás javul, vagy az igények csökkennek. Egyszer találkozni fognak, és akkor csökkenti majd az AMD az MSRP árakat.
A Vsync az kényes téme lett, mert eddig a driver is vezérelhette. A WDDM 1.1-es (Win7) felülettől már csak a futtatott program uralhatja a helyzetet, ez nyilván a problémák elkerüléséből ered, hiszen így a fejlesztőnek kötelező tesztelni a beépített funkciót, és nem hagyatkoznak a háttérben implementált megoldásra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kelzsoca #311 üzenetére
Igen, sajnos itt jutunk el oda, hogy a gyakorlatban nem csak a képkockák számítása, hanem a motor képességei is fontosak. Sajnos a COD-ok alatt dübörgő engine híresen szar ebből a szempontból, mert 200 FPS felett 20-30%-kal nagyobbat lehet ugrani, de más úgymond legális csalás is előhozható. Ez alapvetően programozási hiba. Sajnos manapság rengeteg állapotot kell a motorban szinkronizálni, így becsúsznak ezek a hibák. Ennek köszönhető, hogy több fejlesztő feloldhatatlanul korlátozza az FPS-ek számát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tőlem hallottad, de augusztus végén jönnek gyengébb GeForce-ok.
Árcsökkentésre leghamarabb ősszel lehet számítani, de inkább októberben vagy novemberben, amikor jön a HD 6000-es generáció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz megint én #322 üzenetére
Azért tették bele a konfigokba, mert a CS-nek is olyan elbaszott motorja van, mint a COD-nak. Nem a Vsync on/off különbségét látják, hanem a játékban maradt legális csalás miatt érzik azt, hogy jobb. Ez később nem lesz így, mert egyre több játék jön felülírhatatlan FPS limittel. Pontosan az a céljuk a fejlesztőknek, hogy akinek 200 FPS-e van ne tudjon gyorsabban futni, vagy dupla akkorát ugrani.
Ezt a két dolgot külön kell választani. A Vsync on/off között annyi a különbség, hogy bekapcsolva soha nem törik szét a kép. Ha ez problémát okoz a játékban, akkor az nem a Vsync miatt van, hanem az elbaszott motor miatt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #327 üzenetére
Nem szó szerint fordítom, mert arra nincs időm:
A hivatalosan megadott követelményeket a részleges teszt alapján alá tudjuk támasztani. A Geforce GTX 480 maximális beállítások és APEX (gondolom High) mellett 1920x1200-ban általában jól futott, de amikor komoly pusztítást lett végezve, akkor az megfektette a hardvert. A CPU oldalról a Core i5-750 @ 3.6 GHz nem felel meg az Apex szintjének, így a sebesség többször 30 FPS alá kúszott. Magas APEX szinten komoly harcban a CPU ereje kevés a PhysX-hez. Az APEX összehasonlító videón dolgozunk.(#328) megint én: Azért érzed ezt, mert a CS is szarul van megírva. Ez sajnos ilyen. A megoldás az FPS limitálása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #334 üzenetére
Apex PhysX nélkül nagyon gyors a játék. Alig van hardverigénye. Az Apex-et pedig az NV pénzeli, és nekik nem az a jó, ha elégedetten használod a GeForce GTX 480-od, hanem ha veszel mellé egy másik társkártyát is.
(#335) Sárpac: Ez az elmélet ott bukik meg, hogy a játék sebessége időzítve van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A szinkronizálás nem egyenlő az időzítéssel. Attól, hogy duplaakkora az FPS-ed, még nem lesz a mozgásod dupla olyan gyors. Ezért felel az időzítés. Azért van sok lagos köcsög, mert magyarhonban nem valami izmos a net.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos mi nem számítunk olyan piacnak, ami a gyártók számára fontos. Egyedül talán az Intel szokott időre biztosítani hardvert.
Igazából a legtöbb kereskedő vár, mert el kell adni a raktárból GTX 465-öt. Amint kiürült a készlet lesz finom ropogós GTX 460.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Programfüggő a dolog, de a Heavenben a memória-sávszélesség fogja meg a pórázt. Az a +1GHz effektív teljesítmény nagyon hiányzik. A HD 5870 teljesen más tészta, azt nem a memória-sávszélesség korlátozza.
Ez egyébként potenciális probléma lehet ennél a lapkánál. A teljes 384 SP-s változatot is visszafoghatja a memória teljesítménye, mert referenciaszinten az NV nem fogja a 3,8 GHz-nél nagyobb értéket bevállalni, ennyit tud a Fermi memóriavezérlője.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem csodálom ... a HBAO algoritmust a GT200-hoz készítette az NV. A Ferminek ez abszolút nem fekszik, sokkal inkább szereti az AMD HDAO algoritmusát. Ez meg a régebbi GeForce-okat küldi padlóra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez maximum annak szempont, akit nagyon érdekel a BC2. Arra Radeon az ajánlott, de például a Borderlandsben meg a GeForce a jó. Elég sokáig lehetne ezen a vonalon pró-kontrázni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy nem lett volna elég az idő a hiba javítására. Biztos tudják, hogy mi a baj, de kellenek a chipek azonnal, és jelenleg az a fontos, hogy versenyképes termék legyen a piacon.
Hibátlan termék meg nem létezik, jó esetben hiba nélkül működőt lehet fejleszteni. Kb. ezt csinálja minden cég. Lényegi katasztrófa a felhasználót nem éri, mert 3800 MHz-ért fizet, és ott stabil a cucc.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, a régi termékek leállítása nem jelent változást a GeForce GTX 460-ra. Az árak nem hiszem, hogy csökkennek, de egy GeForce GTX 475 kilátásban van. Persze előfordulhat, hogy az AMD megunja a várakozást és lecsökkenti az árakat, amire az NV is reagál, de jelenleg ennek kicsi az esélye.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez csak az AMD-nél működik. SLI-nél a kártyának kell egyeznie. Például 1 GB-os GTX 460hoz szintén 1 GB-os GTX 460 kell.
-Solt-: A Gainward ugyanaz a színvonal, ami a Palit. Ez azért van mert régen megvették őket. Külföldön megy is a cirkusz, hogy a GTX 460-nál a Palit és a Gainward kártyák kereskedelmi változatainál a VRM-hűtő le van spórolva a tesztelt termékekhez képest. A Palit már megszólalt és azt mondta, hogy azért vették le, mert így is 100 fok alatt marad a hőmérséklet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kihozatal így is elég jó, tehát azonos lapkaméret mellett minimálisan lehet javítani a gyártási költségeket. Nyilván ennek a fő oka, hogy maradunk 40 nm-en (... ide lehet gondolni a szokásos köszi TSMC-t ). Ami változás lesz az nagyobb magméretet is fog eredményezni. Nem kell sokra gondolni, de egy +10-20 mm^2 mindegyik kategóriában benne van. Ezt persze kompenzálja majd a nagyobb teljesítmény, amit 20 és 40% közé tesznek, függően a futtatott kódtól. Gyakorlatilag nincs más megoldás ennél a generációváltásnál. A sebességben kell előreszaladni, ha már a gyártási költségek nem csökkenthetők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HD 6000 nem sima optimalizáció lesz. Az egész egy vészforgatókönyv. Annyi a lényeg, hogy a Northern Islands lenne a teljesen új generáció, ebből már minden ki van cserélve, amit anno az R600 hozott, vagyis totálisan újratervezett architektúra. Mivel idő volt bőven, így gyakorlatilag mindennel kész vannak a mérnökök csak a core része a kérdéses. Ezek ugye a shader blokkok, ami még nem volt kész. Persze a TSMC lelőtte a 32 nm-ert, így eleve el kellett halasztani a Northern Islands családot. Itt jön képbe a Southern Islands, ami a vészforgatókönyv, a problémák esetében. Ez gyakorlatilag egy NI-Evergreen mix. A Shader blokkok megmaradnak az Evergreenből, de minden mást lecserél az AMD, vagyis új lesz a belső adatbusz, a ROP, a setup motor, és megjelenik az írható másodlagos gyorsítótár.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az eddigi driver úgyis kuka lesz, mert a Catalyst átalakul 2011Q1-ben. Nem csak videokártya, hanem platformdriver lesz. Más lesz a vezérlés VGA-n, CPU-n, APU-n, APU+VGA-n.
A melegedés általános. Hasonló, vagy valamennyivel nagyobb fogyasztásra lehet számítani, mint most. Az idle fogyasztás csökkenhet, mert ott még bőven van mit alakítani. A tuning az attól függ mennyire hajtják maxra a versenyzőket. Valószínűsíthető, hogy kellően ismerik a gyártástechnológiát, így az eddigi tapasztalatok birtokában könnyen belőhető a megfelelő órajel.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-t használja, csak ennyire gépigényes. Venned kell a kártyádhoz egy GTX 480-at grafikára. A GTX 460 jó lesz fizikázni.
Ha nem kapcsolod be az APEX-et, akkor mindig a CPU dolgozik.(#1627) sharm:
GTX 480-ról van eredmény:
High
Medium
APEX off(#1630) N.Laca64: Mafia 2-re érdemes megtartani. Bár szerintem csak a medium szint lesz játszható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja azt tudom. Az szívás. A driver reseteli magát, mert különben végleg megfagyott volna a gép (Atinál is van ilyen Recover néven). Írd meg az Nv-nek, hogy ez a gondod. A komfigod is írd le, pontos BIOS verziókkal. Nekik van profilozójuk, így meg tudják mondani mi a gond.
Ha csak a Shift-el jön elő, akkor egyedi kompatibilitási gond lesz. Ha terhelés hatására máshol is van para, akkor a hardverrel lehet baj. Izé remélem nem tuningolod, mert az is okozhat ilyet. Nézd meg alapon, ha túlhajtod.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #1880 üzenetére
Nem az ATI-k drága árazása miatt van. El kell adni a GTX 465-470 vonalat. Azért megy fel a GTX 460 ára. Minél hamarabb elviszik a raktárról a GF100-as termékeket, annál hamarabb kiadható a többi GF104-es kártya.
Off: Fáj az aláírásod, de találó lett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz CsigaGyilkos #1898 üzenetére
Érdemes egy próbát tenni a Windows 7-tel, mert a gyártóknál is az a prioritás a driver szempontjából. Az XP-t már félgőzzel kezelik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont ez a baj, nem tudják, hogy ennyi a valós érték: [link] - Én nyilván H. Goto-nak hinnék, nem pedig Theo Valich-nak. Azért az előbbi úriembernek nem kevés tapasztalata van, hiszen mérnök.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nem tudom. Nyilván az NV mérlegelheti, hogy presztízs szempontból mennyire romboló egy olyan dupla GPU-s kártya, ami nem veri az AMD múlt évben kiadott csúcsmegoldását. Ugye itt már nem lehet azt mondani, hogy csak egy GPU-s és ezért ne mérd a HD 5970-hez. Ez lehet egy ilyen akció mögött. Az NVIDIA számára az a legfontosabb, hogy úgy állítson valamilyen konkurenciát a AMD-nek, hogy a Radeonok árazása ne csökkenjen. A partnerek számára most már pénzt kell keresni, mert a BFG sorsára is juthatnak még páran. Azt hallottam, hogy a GTX 480 végül nem kapta meg az EOL-t, de kis mennyiségre szorította az NV az elérhetőséget (a partnerek arányosan kapják a lapkát). Novemberben lesz a termék sorsa újravizsgálva, amikor jön az új generációs HD6000. Nyilván a helyzet világos, ha a kártya elveszti a leggyorsabb egy GPU-s címet, akkor a presztízsértékét is elveszti, így felesleges veszteség mellett gyártani, ergo EOL.
Egyébként, hogy a véleményem is mondjam. Szerintem lesz két GPU-s (dual GF104) GeForce. Ezekben az időkben az NV-nek előtérbe kell helyezni a partnerek érdekeit, és a pénzkeresést a presztízsnél. Legyen lassabb, mint a HD 5970, de 580-600 dollárért simán lehet adni, mert nem kevés anyagi segítség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
End Of Life. Nem gyártják tovább. A GTX 465 és 470 a héten erre a sorsra jutott (A 465 szvsz senkinek sem fog hiányozni, a GTX 470 helyére pedig jön egy 384 SP-s GF104. Az még kérdéses, hogy ennek a neve GTX 470, vagy GTX 475 lesz). Az NV és a partnerek a GTX 480-ról úgy egyeztek meg, hogy kis mennyiségben gyártják. Itt úgy kell ezt értelmezni, hogy nem gyártanak többet, mint amennyi reálisan eladható az EOM-eknek. Gyakorlatilag a dobozos piacon alig lesz ilyen termék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kedvenc zene a mai napra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- További aktív témák...