Új hozzászólás Aktív témák

  • AirBooms

    addikt

    válasz aginor #3431 üzenetére

    Hmm, pont makkai kolléga esete - a szerencsétlen, 11 éves kisgyermeke napok óta várja az ajándékát - erősít meg abban, hogy igenis küzdeni kell az ilyenek helyzetek ellen.
    Éppen ezért nem érdekel, hogy egy multiban (az Ipon azért nem számít szerintem annak - de ez tök mindegy) leverik a hibázó dolgozón. Nem érdekel, hogy mit fog érezni, amikor nem kap fizetésemelést, netán csökkentett bért adnak neki. Engem sem kérdeznek meg, mit érzek, amikor véletlenül (totál nem szándékosan) nekikoccanok az előttem álló kocsijának a sorban, s fizethetem majd az emelt kötelezőt...
    És igen, tarthatsz gonosznak, de én is voltam főnöki helyzetben (ezzel máris beleéltem magam a helyükbe), s hoztam olyan döntést, amikor az egyértelműen hibázó dolgozót akár anyagi, akár az állásába kerülő kár érte. Hibázott, s ha ez a hiba olyan mértékű volt, s ráadásul többször ismétlődött, volt, hogy megváltam attól a munkatárstól.
    Itt nem egyszer hibázott valaki, illetve valakik. Engem jobban megérint makkai kolléga gyermeke, mint az, ha ott valakinek ez most anyagi kárt okoz.
    Igen, amíg emberek vagyunk, hibázhatunk. Felnőtt korunkig azonban nem véletlenül tanulunk, tapasztalunk. Az a célunk, hogy felkészültek legyünk, s többek között meg tudjuk ítélni, mire vállakozhatunk felelősséggel. Valaki ezek szerint még bolti eladónak sem alkalmas, valaki meg utasszállító repülőgépet is vezethet. Felelősséggel.
    És ez itt a kulcsszó. Felelősség. Amit vállalni kell. Mindenki mérje fel, mit tud/mer vállalni. Aztán addig nyújtózkodjon...

    Hmm, közben ezt a levelet kaptam az Ipontól:

    T. Vásárlónk,

    Cégünknek a legfontosabbak az elégedett ügyfelek, ezért megteszünk mindent, hogy a kisebb problémákat és készlethiányokat gyorsan át tudjuk hidalni. Kollégáim ez ideig kerestek Önnek minden lehetséges helyen az eredetileg rendelt típusból. Így sikerült a most délután érkező készletből félre is tenni egyet, amennyiben még igényt tart az eredeti típusra, tehát tudunk ismét biztosítani az Ön számára a rendelt áron. Mihamarabbi visszajelzését vaárjuk.
    Köszönjük türelmét és megértését. További szép napot kívánunk!
    --
    Tisztelettel:
    XXXX YYYY
    iPon Computer Kft.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák