Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    Üdv!

    Pár hete írtam ismerősöm esetét akinek van egy ASUS DUAL GTX1060 3GB-os kártyája, tudjátok a fehér színű dupla ventis kártya, viszont a tapasztalat miatt leírom hogy miért nem ajánlott a kártya, meg azt is kétszer gondolja meg honnan vásárol. Szóval az IPON-tól vásárolta a kártyát a komplett gépével együtt, és van még rá kb 2 év garancia. A kártya hűtésének szériahibája (mivel több más ilyen kártyával vagy más de ugyanilyen hűtéssel rendelkező felhasználónál történt meg ugyanez az eset szerte a világon, szerintem szériahibáról lehet beszélni) nála is előjött, egyszer csak leszakadt működés közben az egyik venti lapátja, nagy kattanást hallott a gépből, leszedte a gép oldalát, észrevette hogy hiányzott az egyik ventilátor lapát a kártyáról. Ekkor vett egy 1080-as kártyát szintén az IPON-tól, ezt meg le akarta gariztatni.

    Innen kezd érdekes lenni:

    Először azt mondták neki elküldhetik bevizsgálni a kártyát de biztosan el fogják utasítani mert fizikai hibáról van szó. Ismerősöm persze nem értette, magától tört le működés közben és nem hülye hogy buzerálja a hűtést rajta mert az biztosan jót tesz neki... Szóval ismerősöm nem hagyta ennyiben, hivatkozott a garanciára, hogy minek van ha nem akarnak vele semmit csinálni? Ezután azt írták neki hogy szükségük lenne a letört darabra, ami valahol a gépben volt, így ki kellett neki kotorászni belőle, állítólag valahová az alaplap alá volt beszorulva...
    Majd felajánlották neki a ventilátor cserét, viszont mindenképpen kell a letört darab. Fogta a kártyát és a letört darabot majd bevitte az IPON-hoz, ma pedig közölték vele hogy megcsinálták a kártyát, 5000 forintos ellendíjért jöhet érte. Ő pedig nem érti hogy miért kell fizetnie, ha egyszer garanciás a kártya. Tényleg ennyire hülyének nézik az embert hogy olyan hiba miatt kell fizetnie amit nem is ő okozott és amúgy is ismert hiba?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák