Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petymek

    senior tag

    válasz ayo #16346 üzenetére

    A gond az,ha így rájuk van hagyva, soha nem fog változni semmi.
    Nem is értem miért nem harcoltad már ki a cserét, akár a teljes gépre, mivel már ahogy írtad harmadszor mentél, és mindkettő beszart.

    Szerk.: Szabad tudni,hol vásároltad a gépet?

    [ Szerkesztve ]

    Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

  • SityiSXT

    őstag

    válasz ayo #16346 üzenetére

    Pontosítanék: nem szimplán bevittem. Eleve a gépet se közönséges módon kaptam: a ConQuest adott egyet a magazinnak, hogy tudjunk Switches anyagokról írni, a főszerk meg továbbadta nekem. Garpapírja, ilyesmije nincs is. Így amikor a probléma előjött, egy kört futnunk kellett velük is, hogy a Game Park vegye be javításra a Joy-Cont dokumentáció nélkül. Ezzel párhuzamosan pedig kértem egy plusz pár Joy-Cont, hogy amíg javítás alatt van a rossz, ne álljon meg a munka, mert valamin muszáj tesztelnem. Ahogy az megjött, telefonáltam a Game Parkba, hogy akkor én volnék az, akiről a ConQuest már szólt, hogy problémám van, papír nincs (kaptam másolatot az e-mailről, ami köztük ment). Mondták, sok szeretettel várnak. Rákérdeztem, mire számítsak a javítási idő terén, és azt a választ kaptam, hogy ha van alkatrész, akkor egy nap, ha nincs, akár 2 hét is lehet. Mint kiderült, volt alkatrész, így egy nap alatt megvolt a dolog - meg is lepődtem rajta. De hogy volt-e esetleg más is megbeszélés tárgya köztük, azt nem tudom: az e-mailből nem derült ki. Egészen addig nem is gondoltam semmire, amíg Ayo nem válaszolt anno a posztomra - azon nagyon meglepődtem. Én nem kértem különleges bánásmódot, így ha valami miatt mégis azt kaptam, arról nem tudok (de utólag belegondolva benne lehet a pakliban). Bármi is a helyzet, én továbbra is jó véleménnyel vagyok a Game Parkról - viszont érthetetlen számomra az, ami Ayóval zajlik ezen a téren.

Új hozzászólás Aktív témák