Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.F.E.R.I.

    Topikgazda

    válasz Goldwin #2474 üzenetére

    Csak egyetlen módja van: jelezni kell a Nintendo felé, hogy jártál és remélhetően orvosolják a gondot. Sajnos, amíg nem profilhoz, hanem géphez vannak kötve a szoftverek, addig marad ez. Egy külföldi (asszem USA) fórumon olvastam talán, hogy egy illető járt így, ő küldött levelet a Nintendónak és valahogy érvényesítették neki. Kulturált hangnemben, némi plusz adattal megtámogatva (gép sorozatszáma, club nintendo profilba beregisztrált játékok adatai, esetlegesen a hitelkártya adatai, amivel vásároltunk) valószínűleg nem reménytelen ügy, de persze a profil-rendszer lenne már itt is időszerű. Ez a hardveres bohóckodás már egy archaikus eljárás, de a N a hírek szerint még mindig nem ide koncentrálja az erőit (jóllehet tudnak amúgy a problémáról, kapják az ívet folyamatosan érte).

    Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

Új hozzászólás Aktív témák