Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz Szabi® #13904 üzenetére

    Ázsia megérkezett. Ma már nyugati szolgáltatásokban is szórják a pénzt ezerrel. De ez nem a Sony vagy Xbox játékok miatt van. A PUBG volt az áttörés kezdete, és utána egy részük átszokott a Steamre játszani Kínában, a saját kiadású korlátozó mikrotranzakciós vackaik helyett (ha azt hiszed nálunk vannak lehúzós mikrotranzakciók, akkor az órára/napra bérelhető fegyvereket ajánlom az ázsiai F2P játékokban :( ), hatalmasat robbant a játékos tábor. Konzolon legfeljebb a CoD meg a Fortnite akkora, mint amekkorát mennek random indie játékok PC-n manapság ha arrafele felkapódnak (pl Goose Goose Duck 700k egyidejű játékossal mert játszott vele egy kínai streamer..). Steam stat grafikonján is látszik, hogy teljesen eltolódott a napi csúcs kora délutánra, amikor Ázsiában nyomatják este a játékokat.

    És utána következett, hogy már az ázsiai fejlesztők is a nyugati Steamen adják ki az ázsiai közönségnek játékaikat, ha nem angolra korlátozva nézed a Steamet, már a legnépszerűbb újdonságok mögött kezdik ellepni az angol nyelvet nem is tartalmazó játékok. Csak fel fel fel megy a PC, a holdra.

    Így lett a konzol pár év lefolyása alatt egy korlátozó tényező már egy játék eladásai számára.

    [ Szerkesztve ]

    /s

  • NyMRooD

    őstag

    válasz Szabi® #13904 üzenetére

    Mi az ami nem volt pc-re, 3-4 éve, konzolra meg igen? (Nintendo, Sony meg 1-2 japán címen kívül)

    PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

Új hozzászólás Aktív témák