- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #6600 üzenetére
Ok, de most csak UE5 Lumen software vs hardware ray tracing-rol volt szo. Amugy az a legtisztabb, ha a beepitett path tracer eredmenyehez hasonlitjuk.
-
opr
veterán
válasz T.Peter #6599 üzenetére
Koszi!
Ha nem feleljted el, ha eljuttok addig, hogy lesz valos es relevans tapasztalat, majd oszd meg velunk legyszi!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz T.Peter #6601 üzenetére
Kiprobaltam az UE5.1-ot csak a magangepemen (nem szeretek magan cuccot cegesen csinalni), es hat...
Egyreszt zsenialis a cucc, nagyon tetszik.
Masreszt az nagy hatrany, hogy raklap store-os free plugin nincs ra felkeszulve (ugy erzem ez egy fontos info, amit valahogy szeretnek kifelejteni az elony-hatranyoknal, pedig szvsz rohadt fontos)
Harmadreszt... Szegeny szamitogepem... 20mp-enkent kaptam az "extremely poor performance" uzeneteket."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
T.Peter
őstag
Teszteltem neked kicsit. A Lyra starter game-ben is megneztem. Mondjuk sok mindent nem csinaltam, csak atallitottam a ray tracing-re vonatkozo beallitasokat a project settings-ben es ennyi. Tudom ajanlani hogy nezd meg magad ezt a projektet es allitsd at, mert az a biztos, ha te teszteled ki.
Van ertelme rt-t hasznalni amugy, bar oriasi kulonbsegek nincsenek, csak a szokasosak. Kevesebb a zaj es a screen space szamitasok hibai is csokkennek. Termeszetesen minden jobban nez ki, mivel pontosabb az egesz szamitas. A Lyra-ban a kezdohelyen allva 6900xt-vel epic preset-en 12.8ms-rol 13.8-ra nott a gpu frame time-ja rt shadows nelkul, mert az artifact-olt. Ez ugy, hogy ahogy emlitettem, semmilyen mas parametert nem allitottam at, csak atnyomtam rt-re azt, amit at lehetett a project settings-ben.
Meg mindig ugy gondolom, hogy pc-n jo ha van, de konzolon en nem eroltetnem. Az asset-ek distance field minoseget amugy lehet novelni, ami miatt pl a tukrozodo feluleteken is jobb minosegben fognak kirajzolodni. -
T.Peter
őstag
Szivesen. Editorban neztem, ott meg sosem tesztelunk frame time-ot, de most ezert nem build-eltem. 3k x 2k volt a felbontasom kb. Nem tudom mennyire valaszoltam meg a kerdesed de ha van meg valami akkor nyugodtan szolj. A tevedes jogat persze fenntartom.
Amugy lehet kene ph-ra egy game engine topik.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz T.Peter #6607 üzenetére
Ehhh, elfer ez itt, latod, a tobbieknek is jo.
De amugy meg ha ugy vesszuk, temaban is vagyunk, mert gyakorlatilag arrol beszelgetunk, hogy konzolon milyen feny-arnyek megoldasok lesznek a generacioban, icipici kiteressel ide-oda neha.zozika84: Unreal Engine 5-ben bejott egy uj fajta dinamikus megvilagitasi technika, az a neve, hogy Lumen. Gyakorlatilag az RT alulfejlett uncsitesoja, aki hasonlo vegeredmenyt tud produkalni, csak kicsit ergyabban, kicsit kevesbe valosaghuen, de cserebe toredek eroforrasbol. Szoval a tema az volt, hogy megeri-e normalis RT-t hasznalni az iszonyatosa teljesitmenyert cserebe, kapunk-e annyit a penzunkert, mint amennyit elcseszunk, vagy nem. Mivel perpill nekem nincs lehetosegem ezt kiprobalni, de rohadtul erdekel, T.Peter kollega kisegitett egy kis tesztelessel. YT: Lumen vs RT
szerk: YT videotomorites nagyon nem tesz jot a dolognak, pont az RT extra pontossaga veszik el benne, de ha a nagyobb, arnyekos (pl fal arnyeka) feluleteket nezed, latszik, hogy az RT elethubb/pontosabb/precizebb, viszont szerintem nem annyival, hogy megerje az iszonyatos extra felarat. A sima UE4-es megvilagitashoz kepest viszont azonnal latszik, hogy mindket megoldas konkretan egy generacios ugras, az UE4/5 kulonbseg nagyon latvanyos.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Hétvégén volt szerencsém (?) kipróbálni az új Pokémont és ebből érzem, hogy a Nintendo mintha a multiverzum egy olyan pontján létezne, ahova nem ér el a rossz sajtó. 2022-ben egy ennyire optimalizálatlan, elmaradott, szar játék hogy kaphat 7, 8 pontokat az egyszerűen felfoghatatlan számomra, minden szempontból gyenge játék. Én érzek szekunder szégyent, amiért a világ legértékesebb IP-ja képtelen fejlődni nagyjából a kitalálása óta, ehhez képest egy CoD, AC, Overwatch 2, de még egy random új Apex szezon is innovációs csoda.
Ugyanígy hétvégén megfogdostam egy Logitech G Cloudot, egészen prémium termék, nagyon jó volt rajta játszani, viszont 350 dollárért egyszerűen félre van árazva, ennyivel nem jobb egy Ayaneo vagy AYN hasonló eszköznél.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #6609 üzenetére
Kollegak kozott vannak pokemon rajongok, es hat... Ugy. Nekem az jott le, hogy kb tok mindegy, csak pokemon legyen. Ha van pikachu-s animalt hatterkep 20 dollarert, megveszik azt is, es tetszeni fog nekik az is. En nem ertem, megmondom oszinten, se azt, hogy lehet ennyire anti-kritikusnak lenni valamivel kapcsolatban, se azt, hogy a retekbe lehet ennyire ertekes a pokemon IP, mikor szerintem semmi kulonos (mondjuk az teny, hogy kreativ nagyon vilag/univerzum meg lenyek szempontjabol is), de valoszinuleg bennem van a hiba, mert kollegak meg azt nem ertik, hogy lehet ezt nem imadni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Egy dolog nagyon fontos a Pokémonnal kapcsolatban, ami szinte semmi más, gyerekeknek szóló termékről nem volt elmondható akkoriban: uniszex, ráadásul több korosztály számára. Egy olyan piacra érkezett meg, ahol jól definiálható volt a lányos és fiús tartalom, Barbie és G.I. Joe, He-Man és Sheera, Dragon Ball és Sailor Moon egymás mellett léteztek, addig a Pokémon mindenkinek releváns volt. Jól lovagolták meg a nyugati piac keleti nyitását is, amikor a távol-keleti, főleg japán popkult és szórakoztatóipari termékek robbanásszerűen megindultak nyugatra az Akirával kezdődően, nem mellesleg rendkívül olcsó IP, a játékok egy Zelda vagy Mario töredékéből készültek a kézi konzolokra, a rajzfilmsorozat látványosan elmaradt a drágább vetélytársaktól, a merchandising termékeket könnyű volt gyártani.
Viszont az, hogy ugyanott van a játék 2022-ben, mint a Black/White még 3DS-en az szerintem baromi ciki. Mondjuk ez szerintem a Nintendo védjegye lehetne, minden évtizedben megvillannak egyszer ilyen Super Mario 64, Wii Sports, Zelda BotW szintű csodákkal, aztán mellette pörög ezerrel a copy machine.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz T.Peter #6612 üzenetére
Tudom, de igy 30mp alatt ezt dobta fel a kereso, es a celnak vegulis megfelelt.
Amugy erosen gyanus, hogy minden egyes iteracioval egyre kozelebb fogunk kerulni a nativ RT-hez minosegben, minimalis vagy konkretan nulla teljesitmenyvesztessel. Siman latom magam elott, hogy par ev mulva tenyleg teljesen felesleges lesz hasznalni az RT-t, annyira apro lesz a kulonbseg."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
T.Peter
őstag
Par ev mulva remelhetoleg eljutunk oda hogy mindenki tud valami hasonlot mint az Epic, plusz az rt eljut egy olyan szintre ami vallalhato tempoval mukodik.
A tegnapi felbontas amit irtam a tsr output-ja, az internal resolution amiben tortenik a render 1.6k x 1k volt. Remelhetoleg mas hiba nem jut az eszembe.
Megneztem a munkahelyi projektben is, ott is hasonlo volt a felbontas, csak ott egyezett az output-tal (maximalizalva van a viewport felbontasa a projektben 1080p-re). A kartya 3070, kb 0.5ms volt a kulonbseg rt shadows nelkul. Ha bekapcsoltam azt is, akkor attol fuggoen hogy eppen merre allt a kamera 5-10ms kozotti volt az elteres, ami ahhoz kepest hogy nehol alig volt kulonbseg, eleg nagy. Ebben is lehetnek tevedesek, ahogy a felbontast sem ellenoriztem le eloszor. -
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #6613 üzenetére
Cuki is meg kemény is egyben. Ott a pikachu a tök cuki patkányka, mellette meg Charizard mint sárkány és ebből nagyon sok variáció van.Rettentően diverz ha belegondolunk a "type"-okra!
A játékoknál egyébként meg egy rohadt komoly rendszer van, hihetetlen mélységekkel amit egy pokemonból ki se néznél.Vagy 10 fajta típus, oda- vissza veréssel. De mindegyik tud más dolgokat is tanulni és még ezen felül is több fejlesztési lehetőséggel.
Nagyon sajnálom, hogy ezt a rendszert meg se próbálták lekoppintani.De a legfőbb amit a Mcdonalds-os filmben elmondtak, a lényeg a név: Pokemon!
Minden nyelven jól hangzik és már az mekkora, hogy minden pokemon a saját nevét mondja csak. -
opr
veterán
válasz T.Peter #6615 üzenetére
Nagyon köszönöm, nagyon hasznos infók!
Amúgy jah, 5-10ms az brutális differencia.
Közben megnéztem pár videót 5.1 lumen, nanite, foliage újításokról (unreal sensei for the win), és hát brutális. Így már tényleg csak akkor van értelme az RT-nek, ha nagyon maximalista valaki."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
A DnD 4th edition meg Warhammer 7th edition komoly rendszerek, a Pokémon egy felfújt autós kártya játék hozzájuk képest. Más kérdés, hogy sosem volt cél összetettebb játékot építeni, mert ez az óvódás kő-papír-olló is elég.
Az egész Pokémon IP-ról ordít, hogy abszolút a minimumra törekszenek a Pokémon Company-nál, auto pilot üzemmódban működik a DS-es részek óta a franchise. Nem lenne meglepő, ha kiderülne, hogy ma már AI generálja az újabb lényeket és amúgy nem hülyék ők, tisztán látják, hogy a Pokémont nem éri el a bad press, mint a Konamit vagy Square Enixet, ha hulladékot dobnak piacra.
Viszont azt azért hozzáteszem, hogy valszeg a Nintendo a ludas az egészben, mert az Arceus baromi jó lett tavaly, szóval sanszosan nem adtak elég időt a Game Freaknek utána, hogy rendesen összerakják a következő fősodorbeli játékokat, mert hát a karácsonyi időszak előtt ki kellett dobni őket ($$$$$$).[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #6618 üzenetére
pokemon játékok nem azért készülnek,hogy legyen jó pokemon játék "olcsó"(nyereséges) marketing, felfuttatja a merchandise-t. a fejlesztōk biztosan szeretnének kiváló játékot készíteni...csak nem az a dolguk,hanem pontosan ahogy írod félévente hozni egy softwaret. majd,ha csökken az érdeklōdés elgondolkodnak hogyan térjenek vissza. ekkora brandek soha nem fognak breath of the wild szintre lépni,mert nincs motiváció mögötte
Life, Uh, Finds A Way
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #6619 üzenetére
Csak közben fel van sz*pva ez a mostani két rész is, pedig túlzás nélkül úgy fut kb. a dokkolt Switchen, mint a Cyberpunk PS4-en. Vérciki. A játékosok meg egymást marják, mert amint valaki leírja, hogy ez egy jó indulattal is középszerű, de inkább szar játék, jönnek a vérfanok és kiosztják.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
-
hombre[EU]
veterán
-
Bad Pritt
nagyúr
Videojátékba is implementáltak nagyságrendekkel komplexebb rpg rendszereket már a 90-es években keleten és nyugaton is, semmi komoly nincs a Pokémon játékokban, sőt, pont az volt a lényege, hogy minél egyszerűbb legyen. Ha kiismerted ezt a helyi kő-papír-olló rendszert, megvan a rutin, akkor az összessel fogsz tudni játszani '96-ig visszamenőleg, manapság egy generic akciójáték megpofozza ezt a "komplexitást". Elment mellettük az iparág, de egy Pokémontól ennyi elég, úgy látszik...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #6623 üzenetére
A 77% egy korrekt játék, a Scarlet/Violet meg borderline játszhatatlan azon az egyetlen platformon, amin megjelent. Érdemes videókat nézni, de még az sem adja át igazán, hogy nincs meg a stabil 20 fps szinte sehol, az open world meg 15-öt sem éri el átlagban. Ezt a játékot ha normális platformokra jelent volna meg, azzal a lendülettel vennék le a digitális áruházakból, ahogy felkerült.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #6624 üzenetére
Ezek a játékok csak arra kellenek hogy lehessen orrba-szájba eladni a cuki Pokémon cuccokat. A plüssből olyan mértékü pénz folyik be, hogy csak pislogsz. Pár éve láttam erről egy diát, persze lehet hogy mára már nem így van.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
És akkor más skálán kéne őket megítélni? Ugyanúgy 60 dolláron indul, mint egy Zelda, Mario vagy bármi egyéb. Ha megy a fika, hogy a CoD, Far Cry, AC nem tud megújulni évről évre, akkor a Pokémont bátran oda lehet rakni eléjük, mint az egész kompánia kabalája.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
De, nagyon igy van. Haver pont covid elott volt Tokioban, gyakorlatilag nem tudsz setalni ugy par utcat felkapottabb kornyeken, hogy ne legyen egy zsufolasig tomott dedikalt pokemon bolt. Konkretan a McDonald's-hoz hasonlitotta a srac, hogy egy az egyben az az erzes, hogy kb barmerre indulsz el, maximum 10-15 percnyi setan belul szembejon egy.
Gyakorlatilag arulnak ezek szartol repuloig mindent, ha van ra nyomva egy pokemon, es az osszes marhasagot viszik, mint a curkot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Basszus, néztük a meccseket ma, úgyhogy úgy alakult, hogy évek óta először látok TV reklámot. És hát egyrészről broaf, birzalom, hányinger, viszont...
Pont most volt Nintendo switch reklám. Hát zseniális. Azonnal megmagyarázta, miért adnak el ennyit belőle.Kontraszt:
Xbox reklám: óccsók vagyunk! Meg horrorzombi! Megizé, grafika! Mondtam már, hogy olcsón? Gyakorlatilag - hogy stílusosan focis analógiával éljek - "Torghelle, SZÉP LÖVÉS - bedobás."
PlayStation reklám: God of war, horizon, stb aktuális ex cím, haptik feedback, ilyesmi. Látványos nagyon, egy fokkal jobb.
Nintendo: gyerek játszik a TV-n. Nagypapa leül mellé, és beszelgetés:
- Ohhh, ez jó, fiatal koromban én is sokat játszottam vele!
- Tényleg?! Ezzel?! Akarsz játszani velem? (gyerek tele pofás vigyorral)
- Igen, de előre szólok... Már régen is béna voltam benne!
Gyerek röhög...
Utána mutatja, ahogy mario kartoznak, papa direkt veszít, gyerek boldog, papa hátrakacsint anyukára... Aztán jön, beszáll anyuka is megvédeni a mundér becsületét, aztán a szlogen, gyakorlatilag az, hogy ha azt akarod, hogy együtt legyen a család és jó legyen, vegyél Nintendo switch-et.Zseniális. Mammut lő, gól. Le a kalappal. És hirtelen meg van magyarázva, miért teheti meg a nintendo, hogy ilyen olcsó fostaliga hw-el szerelt konzolon 20 évvel ezelőtti szintű grafikai (meg komplexitású) játékokat adjon AAA árban, és mégis megnyerjen minden létező ünnepet meg ilyesmit.
Szóval le a kalappal a Nintendo marketingesei előtt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ui.: elfelejtettem hozzátenni, de fontos, hogy minden más szempontból is zseniális volt a Nintendo reklám. Forgatókönyv, szöveg, díszlet, rendezés, minden. Úgy ömlött a TV-ből a hagyományos, mézes mázas ünnepi hangulat, hogy holnapig fogom vödrözni az udvarra.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem a Neil Patrick Harris-es reklámjuk tetszett, az is hasonló össznépi családi játszás témára van felfűzve. Viszont az utóbbi hónapokban voltak magyar szinkronos reklámjaik talán az új Splatoonnal, hát azok borzalmasak voltak, 90-es évek újratöltve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #6634 üzenetére
Nem tudom, hogy keletebbre mennyire működne ez.
Pont ezt beszéltük az asszonnyal, hogy konkrétan az van, hogy kettőnknek összesen volt kettő olyan ismerőse, aki annyira gazdag volt, hogy legyen nekik otthon igazi Nintendo, de természetesen azoknak se az aktuális verzió, a super Nintendo, arról csak álmodni lehetett, hanem a sima nes. Hol volt azon mario kart? Sehol. Super Nintendo? Playstation? Hehe. Hehehehehe. Felejtsd el. A kockább típusú gyerekek hallottak róla, hogy olyan is van és nagyon durva cucc (ps1 anno tényleg nagyon az volt), de élőben látni? Esélytelen. Az meg, hogy még legyen is valakinek? Pffft, persze...
Namost viszont ellenben tehát a már akkor is hanyatló nyugaton? Legtermészetesebb dolog volt. Itteni népeknek ezt mondom és így néznek rám, hogy nem értik, mi az, hogy ehhez gazdagnak kellett lenni? Hát mindenkinek volt!
Ja, igen, nálatok...
De a lényegre visszatérve... Az első mario kart 30 éve jelent meg. Tehát betalál a nagypapa reklám, mert akik most nagypapák, nagyon fiatal unokával, azok pont az 50-60 éves korosztály, tehát pont 20-30 évesek voltak, mikor először volt olyan, hogy mario kart, és tényleg azzal játszottak együtt a haverokkal. Legszebb fiatalkori emlékeik kötődnek hozzá. Szóval az, hogy a nagypapa leül az unoka mellé és közli, hogy gyerekkorában Ő is ezzel játszott a haverjaival és imádta, az nekünk csóri ex-szovjet országnak fura, bizarr és abszolút nem életszerű, nyugaton viszont konkrétan a valóság.Szóval, jah, zseniális. Teljesen eldobtam az agyam. Nem is tudom, mikor láttam utoljára olyan reklámot, aminél ennyire ezt éreztem, hogy telibe talált a célközönségnél.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
őstag
Lesz ott megint pofára esés megint, mert túl tolják! Wii-nél is ugyan ez volt.
Annyi a szerencséjük hogy az egész játékipar a földön van és a konkurenciáknál nem sorakoznak még a nagyobb címek.
Microsoft volt felhozva és hát igen 10 nagyobb címből 1-2 ha jött az se olyan volt mint amit vártunk.
De több nagy kiadó is csak csücsül. EA-től semmi, Ubisoftnál a szokásos Far cry, de az már megint mély pont. Activision kiadta az új Cod-ot, ami még a Vanguardnál is rosszabb.
Már most 2 éve itt vannak az új fasza konzolok teljesen feleslegesen.
Megint a Sony mentette meg az évet!
A Nintendo meg nyogi ki magából ha szarul is de megjelennek a játékok. Igazából ez se rossz taktika, mert a konzolok úgy jók ha fosásig vannak játékokkal és mindig van mivel nyomni.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Én az ezredforduló környékén voltam gyerek, akkoriban az ismerősi körben volt már PS1-2 meg N64, Gamecube, sőt, egy igazi Dreamcast is rémlik. Nagyon sok családnál voltak kamu konzolok, nálunk is pl. valszeg egy random kínai Sega Megadrive II klón pörgött. Ami nagyon megmaradt az az a srác, akinek Xboxa volt és szénné játszottuk az első Halo-t, a mai napig emlékszem, ahogy négyen felváltva, halálról halálra próbálkoztunk a Library-ben, sanszosan ezért tudom már végigvinni azt a pályát csukott szemmel is.
Nintendónak amúgy szerintem mindig szolid reklámjai voltak. Nekem pl. a Sony reklámjai soha nem tetszettek, mert mindig is ilyen montázsokat csináltak tetszőleges játékaikból, abban meg semmi megkapó nincs, Xbox oldalon csak a Halo reklámok maradtak meg, azokban volt anyag még a Bungie idején, Halo 3 marketing akkoriban precedens nélküli hype train volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Mindkettö kisebb Obsidian jàték.
A Grounded az egy openworld RPG amit lehet játszani egydül, vagy akár 4-en is.
A Pentiment meg a régi szöveges kalandjátékokat idézi.
Mindkettő remek jàték a maga nemében szerintem.Azért is fontosak ezek a játèkok, mert itt látszik hogy a Microsoft által igért szabadkéz nem volt kamu.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
opr
veterán
Szülőtől függ. Ha anya úgy dönt, hogy xy konzol kell, akkor lehet ott bármi, xy konzol biztos lesz. Ha más nem, a többi mellett.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #6644 üzenetére
Ha szereted az ilyen classic kalandjátèkokat, akkor mindenkèppen èrdemes. Ez tényleg azoknak kèszült, akik ezzel nőttek fel. Ők biztos èrtèkelik.
A téma is érdekes. Egy krimi a 16. századi németországban.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
Igen. Én a Destiny 2 szezonjainak végén szoktam elővenni játékokat, de Horizon Zero Dawn és az AC Valhalla nagyon lassan mennek. Pedig mindkettő élvezetes, de néha jobb egy rövid kis játék ami akár lehet valami agyatlanság is.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
NyMRooD
őstag
Ez érdekes "A Microsoft nagylelkű ajánlatot tett a Sonynak a Call of Duty-széria kapcsán, de úgy tűnik, nincs alku", nem úgy volt, hogy amíg lesz PS addig lesz rá CoD is?
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 2./2. (R.-től,Z.-ig)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD konzol 2db kontrollerrel garanciával hibátlan működéssel
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen