Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz
Hieronymus #138 üzenetére
De magasabb sebesség esetén drasztikusan csökken az elektromotor hatásfoka. Drasztikusan növekszik a hőtermelés.
Valójában pont fordítva van: magasabb fordulatszámon hatékonyabb a motor (lásd itt, az ötödik oldalon van két grafikon egy Telsa és egy Audi villanymotor hatékonyságáról a fordulatszám és a nyomaték függvényében), szóval a Porschékban tulajdonképpen azért van váltó, hogy városi forgalomban is elég gyorsan tudjon pörögni a villanymotor.
De ez nagyjából az egy darab Porsche Taycan, Diabolis valószínűleg nem ilyet venne, hanem valami átlagos villanyautót, amiben viszont nincs váltó, semmilyen.DRM is theft
-
Füleske
addikt
válasz
Hieronymus #138 üzenetére
Nem, csak az e-tron gt - ben, és klónjában a taycan - ban van két sebességes automata váltó. És tudtommal semmi másban. Tehát biztosan nem "a gyorsabb modellekben".
#141 Diabolis: a fenti 2 (valójában 1) modellen kívül nincs SEMMILYEN váltó az elektromos autókban. Értelemszerűen váltás érzet sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
it Drámai mértékben esik a lítium ára, azonban a jelek szerint ez nem hozza majd el az olcsó EV-k korszakát.
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)