- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
D55
aktív tag
válasz Hieronymus #121 üzenetére
"Semmivel sem tudod alátámasztani az állításaidat."
Nem is értem. Mit támasszak alá olyan állításokon, amikben minden valamirevaló szakmai forrás egyetért és hangoztat minden lehetséges úton? Hogy a downsizing túl van tolva és sokkal könnyebben szétverik saját magukat az érintett a motorok, hogy a DI retkes, hogy a láncok alá vannak méretezve, hogy az 10-15 ezernél hosszabb olajcsereperiódusok utolsó barbárságok amik kitűnően lerövidítik egy-egy motor élettartamát, stb... Nem is én állítom ezeket, hanem KB. MINDENKI EGYHANGÚAN AKI ÉRT HOZZÁ."Bedobod, hogy voltak problémák egyes szériákkal főleg a technológia bevezetése kezdetén. Persze voltak, de ne volt igaz és nem igaz a teljes szériákra, Ki venne olyan autó, amiről tudni lehet, hogy néhány év után már hulladék."
Pont ezért baj ez a dolog, mert sokszor későn derülnek ki a problémák és akkor már van bőven aki megvette. Amúgy meg nyilván nem állítok olyat, hogy az összes modell összes példánya kritikán aluli lenne, csak azt, hogy a korábbi évtizedekhez képest az aggasztó és rossznak bizonyuló megoldások száma egyrészt nőtt, másrészt a gyártók saját belátás helyett jellemzően EU-s szabályozások miatt kénytelenek belemenni problémás megoldásokba a korábban beváltak, kiforrottak helyett (amiket gyakran effektív betiltanak). Ebből pedig kijelenthető, hogy az irány rossz."Befigyel a tervezett elavulás feltételezése."
Dehogy is... "Csak a garanciát bírja ki valahogy". Nincs itt tervezett elavulás, ezzel én tisztában vagyok, viszont szarból nem olyan túl egyszerű várat építeni, már pedig manapság gyakran abból kénytelenek vagy az EU-s szabályozások miatt, vagy a saját káros költségcsökkentő irányelveiknek meghasonulva."Ha nem vagy elégedett az ár/érték aránnyal nem vásárold ezeket az autókat. Ha másként nem boldogulsz, jó pénzért segítek "megbízható" 20+ éves autó vásárolni neked."
Köszönöm, de már van egy 22 éves Honda Civicem és igazándiból még csak megunni sem sikerül sehogy évek óta, ha egyszer már ésszerű okot képtelenség volna találni, akkor végsősoron esetleg amiatt komolyabban elgondolkodjak a cseréjén[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest