Új hozzászólás Aktív témák
-
jojokka
tag
Üdv!
Most találtam egy extra fejlesztési lehetőséget. A már kigyűjtött BP-s pályákon ha megyek, akkor a BP helyett egy szinttel alacsonyabb "parts"-ok jönnek fel. Egy relay-t akartam a Chapter 8 zárófutamán, és nyertem egy street turbo-t. A Golf-om pont sehol nem volt, így viszont nagyjából 40 óra alatt 442-ről 573-ra ugrott.
Az lenne a kérdésem, hogy aki muscle vagy super autók BP-it már kigyűjtötte, az ha megy egy kört újra a BP-s pályán, akkor melyik partot hozza fel a rendszer?
Hopp, és ha nem kell, eladva a zöld 3000, a kék 5000....
[ Szerkesztve ]
-
jojokka
tag
Szerintem kizárt, hogy most hétvégén kezdődjön a 993-as event. Én úgy emlékszem, azt írta ki a rendszer, hogy "see you in some weeks" ami néhány hetet jelent. Szerintem úgy, hogy a golfos 9 nappal volt korábban belengetve, kizárt, hogy a másik kettőt megnyitnák egyik napról a másikra....
Kicsit megtorpantam, mert 766-os a razor bmw-m, és hát így bajban vagyok, nem enged tovább az undergroundon. Cserébe már nem igazán lehet scrap-et sem szerezni, és legendary part-okat nem hiszem, hogy rá akarok tenni egy olyan autóra, ami max 1 chapterig jó.
Mekkorára lehet felhúzni a nagy nissant? Hamarosan meglesz, úgy néz ki a 3 csillis verzió, úgyhogy elkezdtem arra gyúrni. Milyen PR-es a Viper boss?
Előre is köszi a válaszokat!
-
jojokka
tag
válasz -=Szabi=- #3037 üzenetére
Esetleg egy lista a boss-ok hasonló adatairól, hogy mivel kell számolni, mire odaér az ember gyereke?
Nagyon belassultam azzal, hogy az M4 Razort nem tudom tovább húzni, és így a nagy nissant kell szinte a semmiből felhozzam... Kb másfél hónapja toporgok egy helyen...
-
jojokka
tag
válasz Elmicsi #3101 üzenetére
Ahogy írod, hogy neked minden autó megvan, szerintem neked teljesen felesleges költs erre a részre. Annyi aranyat kell ugyanis rákölteni, hogy biztosan nem jön vissza, cserébe kapsz tournament pontot, meg pízt, meg ilyesmi.
Egyszer-kétszer én is kacérkodtam a 25. helyen belüli helyezéssel, de én sem tudtam megcsinálni. Éjszakásként pontosan indítottam a tournamentet, és a Street smartos volt, ahol volt fullos Subarum akkor már, így bíztam benne. Egyetlen jegyet sem pazaroltam, és csak egy futamot rontottam el... (van ilyen). A végén már csak 680, majd a legvégén csak 500 pontot ad. Rátoltam 4 vásárolt jegyet is, ez 240 arany, és így lettem a 37. Nem nagyon volt több aranyam akkor, venni ugyanis még nem vettem, és nem is hiszem, hogy fogok... Úgy kell nekifutni szerintem, hogy beáldozol párszáz aranyat, és ami nem jön vissza, azt költötted a többi nyereményre. Egyébként 1000-en belül már viszonylag rentábilis. Talán egyszer egy vasárnapit megpróbálok, bár fullos nissan gt-r alatt nem hiszem, hogy érdemes...
-
jojokka
tag
válasz csadi0011 #3123 üzenetére
A Fastlane-es dolgot hol látod, és még az újrajátszhatóakat sem találtam meg.
A javításról:
Nem találtam még meztelen autót.
Eddig sem volt panaszom, de jóval gyorsabb lett.
BP-t kevesebbet ad.
Örülök, hogy CarSeries-ben ad infót arról, hogy mit fog adni.Összességében jobb lett szerintem.
-
jojokka
tag
Már egy korábbi eventnél is feltűnt, ott le is fotóztam, hogy az általunk elérhető max fölé (jóval) húzott autó ellen kell menjek. Azt hiszem a BMW razor-nál láttam egy 750PR körüli Impreza-t, most 651-es BRZ ellen kellett menni a negyedik nap utolsó előtti futamában... Elfelejtettem lefotózni, mert jött az asszony, és elkezdtem sárkánytűzben égni...
Aki már befejezte az utolsó napot a mostani eventnél, az tudja, hogy mennyi BP-t kapunk még az 5. csillag után? Mind a 40-et a piacon kéne aranyért megvenni?
-
jojokka
tag
Hopp, Razor BMW BP-k a láthatáron!
-
jojokka
tag
válasz mg1992mg #3176 üzenetére
Húzós volt, tényleg. Nekem végül 659-essel lett meg a 4. pálya, de ahogy már elhangzott, sokba került. Félek, hogy nem lesz meg, hajnal 6-ig éjszakás műszakban ha nem rontok ticketet, akkor meglesz. Ahogy olvasom, lesz még hunter... Hogy miből lesz még erősebb az autó, nem tudom...
Viszont lehetett nem csak aranyért, hanem 20000 pénzért is venni az upgrade kit-et.
-
jojokka
tag
Hogy a jó mocskos....
A negyedik pálya éjszakai, és azt a pályát keveset játszom, nem is tudom. Nem is látom igazán jól, mikor ki jön.
A nyolcas is Hunter. 662 pr-el vertem a 738-as ellenfelet. Elsőre. 46.57 vs 49.67 idővel... Fel tudnék robbanni a dühtől ilyenkor....
-
jojokka
tag
válasz toma187 #3216 üzenetére
Viszont nem Quad a tournament, hanem csak a Sport kategóriának... Nem is érzem elégnek a 837-es nissanom...)
A razoros BP-k közül 4-et szedtem össze, nem volt nagyon bőkezű a rendszer. Viszont én nem kapkodok. Tegyük fel, hogy visszahoz havi 2 hétvégén valami ilyesmit. Ha minden harmadik alkalommal razor lesz, akkor kb 5 hónap, és megvan a fullos razor. Azért az nem olyan rossz. És nem kell aranytömbök hadát rátolni.
-
jojokka
tag
válasz toma187 #3220 üzenetére
Igen, a "minden kimaxolása" eléggé beláthatatlan nekem. Még csak most kezdtem a Mclarenes Chaptert az underground-on, és erősen spórolok a fejlesztésekkel. 991-es csak addig felhúzva, hogy simán jöjjenek a Tuner-ek, ugyanígy a supra és a Viper. /A viper még egy kicsit vékony, de alakul/ Max csillagon csak a 35-ös nissan, meg ahol kellett a Car Series-ben. Egy rugót nem rakok fel feleslegesen, de nem belátható még így sem... /mondjuk most, hogy VIP4-es lettem, most kicsit haladósabb, nagy előny a 14-es tank./
Respect a 2. helyhez, nehéz lesz megtartani, kitartást hozzá!!!
-
-
jojokka
tag
Megcsináltam a Hurracan-os chaptert is a GT-R 35-el. Arra lennék kíváncsi, hogy melyikkel járok jobban szerintetek a Lambo vagy a Mclaren jobb? Ugyanúgy fogom kimaxolni mindkettőt, csak farmolok 7 csillagig, aztán veszek a tetkós csajnál 6 sárga cuccot. Viszont megnézve a statokat a Showroom-ban, nem egyformák az arányok. Melyik a jobb?
-
-
jojokka
tag
Eléggé leült a játék most nekem... A Charger BP-k futamain 8 futamot csináltam ma meg, 4 BP-t láttam, és 3-at odaadott a rendszer. Tisztára, mintha karácsony lenne...
Egyetértek veletek abban, hogy nagyon dühítő, hogy mostanában 2 csillag lemaradásban adja az autókat az eventek végén, nem úgy, mint régebben, mondjuk a Razor BMW-nél... Mondjuk most volt időm és energiám a fordot 6 lila fődarabbal elhozni, mert ott azért olcsóbb a fejlesztés...
Lehet tudni valamit, hogy mi a következő "nagyobb" dobás?
-
jojokka
tag
Már nagyon régóta nem adok goldot simán megszerezhető BP-ért, legfeljebb később lesz meg... Az eventes autóknak a bp-iért fizetnék, de lutrira nem adok 30 goldot. Ha egy futam után feldobna 2 bp-t, meg egy harmadik izét, és az értéktelen szart pörgetném ki, akkor bedobnék 30-at, de vakon nem fogok...
Az eventes autók fogalmam nincs, hogy mikor lesznek meg, nekem fullra van húzva 5 csillagra lilában a BNR34-es, de mivel nem 6 csillis az autó, a CarSeries nem lesz meg hozzá, mert nincs elég PR-em.
Nálam csak gyűlik a skiprace, én azért ritkán használom, mert néha jó az a 2-3k bevétel is, amit a futam hoz. Nem beszélve a driftről meg a nitróról, amit a mission nagyon igényel... Viszont amikor csak tudok, "saját" autóval megyek a bp-ért. Most mondjuk nem tudtam csak a 2 kisebb futamon, de úgy éreztem, hogy olyankor jobban adja a bp-t... Persze ez is csak placebo....
-
jojokka
tag
Tegnap frissítettem a telefont, simán áthozta a felhőből, úgyhogy gond nélkül működik a játék mentése. (Tény, a fiam telefonjára közben beléptem, és végig be volt ott jelentkezve, mert nem bíztam a véletlenre, de ez az én paranoiám... )
Letöltve a játékot tegnap a régi lambó-s ikon volt, ma a play áruházban mászkálva már Mitsubishi Evo fotót látok. Az lesz az új dobás ezek szerint?
-
jojokka
tag
válasz Dzsuri89 #3546 üzenetére
Nekem az a gyanum, hogy a kéket csak az 5. szintje után állíthatod át lilára, míg a 4 csillag miatt nem tudod oda felemelni...
Cserébe az utolsó előtti ferrari eventre elég, és azért az nem kevés, hiszen egy ugyanilyen játékot heteken belül is el kell játszanunk majd a Lancer Evo-val.
-
jojokka
tag
válasz Olipapa #3559 üzenetére
Ez azért eléggé reménytkeltő, viszont a múltkori La Ferrari eventre ahogy emlékszem, a "belépő" PR szint nem azonos a "záró" elvárással. Cserébe menet közben lehet fejleszteni a vasat, mert a futamok nyereményei az aktuális autóhoz igazodtak. /Így volt kicsit elkapkodott, hogy a Golfot és a 911-est is fullra húztam előre. Az amcsi vasnál már az event alatt lett teljes a maxolás.../
Persze aki nem szedi össze a 20 BP-t a kezdetig, hogy meglegyen az 5 csilli, az esélyes, hogy nem megy végig....
-
jojokka
tag
válasz batai15 #3574 üzenetére
- Napi feladatokat csináld meg. /Daily Assignments/.
- Aranyat ne költs, kis türelemmel és idővel úgyis meglesz minden.
- Ha mégis költeni akarod, spec eventnél tegyed, máshol felesleges.
- Lehetőség szerint fogyaszd el a benzined, mielőtt a szintlépés újratölti. Aranyért ne vegyél benzint se...
- A tournament nyereségből csak olyan autó BP-jét vedd meg, amit máshol nem tudsz megvenni. (Toyotát sem érdemes, az egyetlen hely ahol kell, a mazdával közös Car series...) Tehát Supra és F-40.
- Ne légy a játék rabja...
- Ja, és ne költs aranyat... -
jojokka
tag
Automatikusan.
Ha nem költesz goldot, akkor a legmagasabb szint az 6 kék főalkatrész, 4csillag, ami kijöhet. Itt a kékekbe csak annyi alkatrészt pazarolj, ami ahhoz kell, hogy meglegyen az autó, mert "kopaszon" kapod meg, újra rakhatod bele a cuccokat. Én a Silviával úgy csináltam, hogy amint meglett, kapott 6 lila főalkatrészt, és azt maxoltam ki, a kékre nem költöttem. /Scrap-ből megvettem, nem volt vészes/ -
jojokka
tag
válasz Elmicsi #3688 üzenetére
Igen, talán kicsit túltolták a speed-et a fiúk odaát... Egyszerűen hülyeség, hogy a Classic és a Muscle 6 csillagos, a sport meg mellette 8 csillagot tud max...
Az, hogy újra farmolhatom ki a már fullos kocsikat, hát egyenesen a sírógörcsbe kerget. /991, AMG, R-35, Viper.../ Igen, mániákus vagyok, de amikor már lefutottál 200 kört az indy 500-on, és szólnak, hogy bocsi, még betoldunk 150 kört, mert túl jól haladsz... Bekaphatják...
Viszont tolom tovább, mert még nem sokalltam be...
-
jojokka
tag
Szerintem kicsit elszámolták a dolgot...
Tuner Trialsban amikor pl hunter a feladat, eddig 700 körüli PR-es autót üldöztem a viperrel. Most, hogy bővítették a csillagszámot, 600 körüli (611 talán) az ellenfél. Eddig sem volt kihívás, de most egyszerűen semmi, és csak 819-es a viperem.... (544-es is hunter is van)
Az AMG Car Series is elég gázos, 760 fölött van a limit az utolsó pályán, simán hozni tudom egy upgrade után. Ezek után nincs értelme költeni a gépekre, csak a csillagokat fogom kiszedni, aztán majd ha sorra kerül. Pedig még nagyon sok gép nincs kimaxolva, és hát napi 2 part emeléssel elég sokáig el is fog tartani...
Az egyetlen ami tetszik, hogy tényleg lenyomok 15 futamot egy nap a Blackridge rivals-on, jól jön a bónusz...
-
jojokka
tag
Nem tudom, hogy vagytok vele, de kíváncsiságból végigtoltam egy alkatrészt a lambómon... Az, hogy 420.000 a sárgáról feketére váltás, még földhöz sem ver, drága, oszt jóvan... De hogy utána, hogy kimaxold a feketét, 16 db olyan alkatrész kell, amiből heti 2 az alapon elérhető maximum, viszont akkor heti 4 alkalommal nincs meg a napi 2 tuner trial, hát azért az eléggé pofátlan... Tehát ha minden jól megy, 8 hét alatt felhúzod az autód sárgából feketére. 1 autót. És közben az alaphelyzet az, hogy minden egyéb alkatrész megvan máshonnan, mert ugye nem lesz esélyed a tunerből szedni, meg a többi doboz is felejtő... Mondjuk így is hetek óta csak a viperrel mentem a TT-n, de azt legalább 2-2 alkalommal/nap...
A camaro event meg szintén húzós, hiszen szintenként egyel több alkatrész kell mindenhova... Vagy csak rosszul emlékszem?
-
jojokka
tag
válasz Dzsuri89 #3775 üzenetére
Nekem is erős a gyanum, hogy elkúrtak valamit... Viszont nem voltak nagy elvárásaim, én ugyanis csak a napi 3X5 futamot csináltam meg, és csak 940-es autóval, így hát nagy eredménynek érzem, hogy 4k pontom lett... Most azért a végre fullos viperrel jobban lehet haladni, szerencsére tuningolni is lehet.
Mclaren és a Pagani lesz a következő, amit felhúzok, bár nagyon alábbhagyott a lelkesedésem... Főleg hogy ilyen "semmilyen" eventautók vannak. 4 csillag, 400-450 PR. Ez tényleg csak porfogó a garázsban...
-
jojokka
tag
Az első napon nem "fejezed be" az újrajátszható futamokat, hanem hibázol benne. Elengeded a többieket 10-20mp-vel, aztán végig driftelsz. Így benzinenként kapsz 1500-2000 eventpénzt. Egész nap nyomod, figyelve, hogy a 3-3 újrajátszást ne pazarold el. A második nap ugyanez, csak ott már ki tudod választani a "jobban fizető" pályákat, és azokon tolod. A második nap végére megvan a 2 szett upgrade kit, és kb 30-50000 pénz. Aztán már csak idő kell, hogy legyen mikor végigcsinálni a futamokat. Fogalmam nincs, hogy vannak-e PR limitek a pályákon, mert mire indul az adott nap, már van annyi PR a kocsiban, hogy simán megvagyok.
A másik fajta eventnél meg csak a pénzre kell menni, de ott meg az 5 dobozt kell venni az event marketen, mert az 5-ből egy mindig BP, és +1 csillagod van az event végére. (A Lancer pl arany nélkül lett fullos...)
J
-
jojokka
tag
Egy kis segítség.
Az új event első két napja (gondolom) szintén nem tartalmaz újrajátszható pályát, így ha egy kis pénzt akarunk farmolni, ajánlott nem elkapkodni a futamok befejezését. A legjobban a 4. pálya fizet. Nitrós. Ha ügyes vagy, és nem nitrózol, csak végig drift, és bele a csíkokba, akkor 3-3500 eventpénzt fizet alkalmanként. Unalmas, bár ez is kihívás valahol, de ha ügyesek vagyunk, 2-3 upgrade kittel is beljebb lehetünk a nap végére....
-
jojokka
tag
válasz Elmicsi #3838 üzenetére
Nem vitát szeretnék indítani, csak leírnék egy másik véleményt is, amellett, hogy én is kurvanyázok néha, mert viszi az időmet ez a szar, de inkább ez, mint a drogok...
Jó soká találtam rá a fórumra, és már akkor voltak hangok, hogy hát unalmas, meg kiismerhető, meg nincsenek új pályák. És bizony, amikor kezdtem, alig voltak eventautók. Most meg annyi van, hogy kifolyik a garázsból. Nekem az első event a Razor BMW volt, jó sokáig el is jutottam vele, hála az égnek. Aztán befulladt a lendület, és jött az első farmolós időszak, a nagy Nissanért. Aztán a Lambo, és már meg is vagyok. (lennék, de jött a 8. csillag) A 8. csillag nekem is szarul esett, igazi pénzsóvár húzás volt, és hasztalanná tett vagy 30 kocsit.
Viszont! Van egy játékrész, ahol tényleg a többi hülyével mérhetem össze a bénázásom. Hiszem, hogy nagyrészük nem cheeter. Pl ma tuning nélkül, mert lusta voltam, 960PR-es Viperrel elvertem egy tuningolt CCX-et. Bejött, őtt megcsípte a villám, én kikerültem, enyi. Persze érezhetően hullámzó a gép jószándéka, de elfogadom.
Jött egy rakás új pálya, lehet nyomni azokon is. A Diablo event óta van ez a sokkoló, elég vicces, de az is újítás. (rohadna meg, de újítás).
Változott az alkatrész raktár hely is.Igazából élvezhető a játék, kicsit sok az event mostanság, örülnék egy pihisebb időszaknak, de ez van. Lelkesebb nem vagyok, mint eleinte, de még érdekel és leköt a játék. És igen, hajlandó vagyok farmolni naphosszat a szar BP-ket, hogy utána farmolhassam a szar alkatrészeket is, mert valahogy még nem untam meg.
-
jojokka
tag
Én megálltam a 3. futamnál, az a nitrós. Nem hoz annyit, mint a tegnapi, de majd még igyekszem. Most van egy kis családi élet, favágás meg ilyenek, de utána azért vezetünk. Jó dolog volt a 4-es VIP-et elérni, mert úgy 6 jegyem van az eventeken, az több idő aludni vagy mást csinálni, nem "folyik ki a benzin" ...
-
jojokka
tag
válasz Joccc07 #3873 üzenetére
Teljesen megértem a dühötöket, de el kell mondjam, hogy bár ma reggel hatig játszhattam volna, este 11-kor befejeztem a játékot. 6 lila part, arany költése nélkül. Tény, időm az volt rá. A 800-as PR limitet onnan tudom, hogy a fiam bajba került, nem tudta volna megcsinálni, így neki is én fejeztem be, és ott láttam. (Értsd a 6. nap végén 802PR-om volt)...
Nagyon sok event volt mostanában, remélem egy darabig hagynak békében farmolgatni...
-
jojokka
tag
válasz Viktima87 #3922 üzenetére
Azért kell a két csillag hiány, hogy költs egy kis aranyat, ha nagyon akarod...
@all:
Btw. most lett meg az első fullos event autóm. A Snoop-os Mustang 6 csillagos, és már gyűjtök a tuningolására. Bár már megvan vele a Car Series, de mivel az a legerősebb alsó kategóriás autóm, így megérdemli, hogy kimaxoljam... Tény, hogy az az event, ahol az jött, a legjobbak közül való, ott tényleges esély van kimaxolni a kocsikat az eventen belüli ládák miatt. Sajnos a mostaniak (fastlane) már nem ilyenek, és 2 csillag minusszal adják a kocsikat.
Kíváncsi leszek, hogy a Ford GT-t 5 vagy 6 csillaggal lehet majd elhozni gold nélkül. Nekem ugyanis megvan, de csak 5 csillagosan kaptam, és azóta persze volt egy-két BP-s nap, de azért 3 csillag hátrányt behozni szinte lehetetlen...
Egyébként nem tudom, hogy figyelitek-e, hogy egyre jobban simogatják a játékot, és figyelnek részletekre. Bár nem mindenhol vettem észre, de van olyan régi pálya, ahol a forgalom irányító lámpák zöldre és pirosra is váltanak. (pl a mclaren futamon). Ez például kellemes meglepetés volt. Ahogy a Mercis eventnél is, tiszta bolondok voltak a repper fiúk, jók voltak a szövegek, amiket mondattak velük, jó volt a körítés. Nem volt olyan izzadság szagú, mint némelyik. (pl a Murcielago)
-
jojokka
tag
Kíváncsi vagyok, hogy 5 vagy 6 csillaggal hozza el a Ford GT-t az, aki csak most szerzi meg... Mert ha 6 csillagosan, akkor azt hiszem, balhézni fogok...
Joe pályatárshoz hasonlóan én is már a célegyenesben vagyok, a szükséges és elérhető autók már készen vannak, és a többi sincs már messze...
-
jojokka
tag
Pont a car series a legidegesítőbb...
Az elején a mazda RX7-es car series esetén még csak lila partok sem kellettek a mazdába, és megvolt a vége. Az összes olyan car series az autó kimaxolása nélkül végigjátszható, ahol az alapjátékban található autóval kell menni. Természetesen a többi már nem ilyen humánus.... A BNR34 például az utolsó futamára vár. És ahogy látom, 11/40-en álló BP-vel egy darabig várni is fog...
Inkább tegyenek be új Car Series fejezeteket, de az alapjáték autóit is kelljen kimaxolni hozzá. Most megint napokig nem fogok tudni új CS futamokat menni (napi 3), mert fejleszteni kell az autókat. A legközelebb a megoldáshoz a Jag áll, meg a Countach... Sajnos sok futamot mentem naponta a játék elején, és így sok aranytól esek el most...
-
jojokka
tag
Én kénytelen vagyok 3X5-t nyomni, mert kell a pénz. Tényleg rém egyenlőtlen a "küzdelem". Próbálom úgy irányítani, hogy azért az Icon1-ben benne maradjak, ott jó a pénz. (jobb, mint egyel lejjebb)...
Egyébként ideje lenne egy +15-ös benzines időszak, már nagyon kéne haladjak a farmolással...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...